Jo ookquote:
Optiefen met dat kleine jong!quote:
Wat zeg je nou, is Mo een secreet met luizen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo heeft het goed, ze zeg het "ze slaap wandeld", Mo is het beste in secrets uitpluizen.
camtasia al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om het opnemen met het progje wat ik gebruik te blokkeren.
Dit is dus vrijwel zeker dat er geen filmpjes meer gemaakt worden door mij, of het progje moet nog an de praat te krijgen zijn, door een update maar dat is niet aan mij.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om het opnemen met het progje wat ik gebruik te blokkeren.
Dit is dus vrijwel zeker dat er geen filmpjes meer gemaakt worden door mij, of het progje moet nog an de praat te krijgen zijn, door een update maar dat is niet aan mij.
Gerard heeft geen geld om te drukken, en probeerd de anderen nog van het geheim van Jo af te praten (hij snapt ook wel dat Mo het juiste geheim te pakken heeft)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw Geer,.. doe niet zo dom en draaf niet door ofzo
Ohw shit.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Dat zijn progjes zodra je met iets door het beeld gaat dat je dat dan te zien krijgt in de opnamenquote:
En Bullents screen recorder?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat zijn progjes zodra je met iets door het beeld gaat dat je dat dan te zien krijgt in de opnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |