Wow, illegaal? Vet man, jammer van de wouten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
Feestje afgelopen zaterdag werd om 3 uur verstoord door de politie
Toen maar geafterd tot 7 uur, 8 uur in bed en om 10 uur was ik weer bij de voetbal
Dan had je ook wel het nodige achter de kiezenquote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
Feestje afgelopen zaterdag werd om 3 uur verstoord door de politie
Toen maar geafterd tot 7 uur, 8 uur in bed en om 10 uur was ik weer bij de voetbal
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
Was Da-Ripper ook op ASOT eigenlijk? hoor tijdens de livesetjes (die overigens heerlijk zijn) de hele tijd iemand fluiten
Vind het troep... zoals alles van die nitrouz eigenlijk. Vind al die Aussie's maar weinig toevoegen, behalve Bioweapon met een paar platen.quote:
b2s is altijd snel met de aftermoviesquote:Op maandag 11 april 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde
Snel gedaan zeg!
Was een heel vet feestje.quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
[..]
b2s is altijd snel met de aftermovies
Die oude nummers van Bioweaponquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef 16meter het volgende:
Vind het troep... zoals alles van die nitrouz eigenlijk. Vind al die Aussie's maar weinig toevoegen, behalve Bioweapon met een paar platen.
Heb beide 2 jaar meegemaakt en mijn conclusie: Precies hetzelfde, Decibel 2009 > Defqon 2009 maar Defqon 2010 > Decibel 2010quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Welk feest is nou vetter, en waarom?
Defqon.1 of Decibel?
En wat zijn nou de grootste verschillen tussen de 2 festivals
quote:
Normaliter meestal met je eens qua smaak maar hier niet helemaalquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vind het troep... zoals alles van die nitrouz eigenlijk. Vind al die Aussie's maar weinig toevoegen, behalve Bioweapon met een paar platen.
Is Decibel niet nóg meer gericht op de echte harde stijlen (diverse soorten hardcore dus)?quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die oude nummers van Bioweapon![]()
Die melodie! Dan heb ik zin in de zomer![]()
Die nieuwe vind ik meestal maar goeikoop
[..]
Heb beide 2 jaar meegemaakt en mijn conclusie: Precies hetzelfde, Decibel 2009 > Defqon 2009 maar Defqon 2010 > Decibel 2010![]()
Yep, bij Decibel heb je ook early rave/industrial/terror/oldschool/hardtechno stages.quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is Decibel niet nóg meer gericht op de echte harde stijlen (diverse soorten hardcore dus)?
Op DefQon.1 had je vorig jaar toch ook een Industrial, Early Rave, Hardcore & Hardtechno stage?quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef mstx het volgende:
Yep, bij Decibel heb je ook early rave/industrial/terror/oldschool/hardtechno stages.
Defqon.1 blijft toch voor het grootste gedeelte hardstyle met een enkele (early) hardcore area.
Alleen de Toneshifterz kunnen mij nog beetje bekoren voor de rest is het alleen maar troep. Slimme marketing truc van Q-dance, Fusion en Scantraxx, gewoon paar Australische producers/ dj's op een "groot" podium neer zetten en daarna lekker oogsten van al die feestjes die er nu worden georganiseerd.quote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Even op een rijtje zettenquote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op DefQon.1 had je vorig jaar toch ook een Industrial, Early Rave, Hardcore & Hardtechno stage?
Valt inderdaad wel mee danquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Even op een rijtje zetten
Defqon.1 2010
Hardstyle
Hardstyle
Hardcore
Oldschool/Early
Hardtrance
Jump
(Hard)techno
White = industrial ofzo?
Hardstyle
Freestyle
Decibel 2010
Hardstyle
Early Rave
Hardstyle
Hardtechno
Jump
Hardcore
Industrial & Terror
Freestyle
Hardtrance & Early Hardstyle
Oldschool
Raw Hardstyle
Mja, het verschil valt eigenlijk wel mee.
AAaaaaah.. Die veel te hoog gepitchte kick weer!quote:
Elektro Shock vind ik met afstand hun beste plaat, Jaydee wel te pruimen, maar Angels & Demons vind ik zo'n typische net-niet plaat. Maar inderdaad, die wisselvalligheid is het grootste probleem. Tussen een stortvloed aan bagger zitten een paar leuke plaatjes. Dat geldt eigenlijk wel voor de hele hardstyle vandaag de dag.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Normaliter meestal met je eens qua smaak maar hier niet helemaal
Toneshifterz zijn wat mij betreft best sterk bezig, toch een aantal erg sterke platen gemaakt afgelopen tijd en ook erg gevarieerd (Angels & Demons, Elektro Shock, Jaydee, Heavy Biznizz)
Helaas zijn ze lang niet consistent genoeg waardoor er ook veel matige plaatjes tussenzitten. Bioweapon en Nitrouz hebben daar mijn inziens nog meer last van. Bovendien produceren deze een stuk minder gevarieerd als Toneshifterz.
Kijk in ieder geval wel uit naar het album van Toneshifterz. Kan denk ik best verassend uit de hoek komen
Fijn nummertje inderdaad!quote:
Zeker vet! En hard! Wat knallen daar! Begon met Hardstyle in een tempo dat bijna hardcore wasquote:Op maandag 11 april 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, illegaal? Vet man, jammer van de wouten.
Wij waren op Knock-Out. Heeeurlijk!
Ja man! In Hengelo! Was echt lachenquote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan had je ook wel het nodige achter de kiezen![]()
Was dat dat feestje waar Laurens en etc moesten draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |