Wat voor PM?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Jep jepquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Gaan d'r nog mensen naar Free Festival trouwens?
Raar heb nog genoeg ruimte....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
Pm verstuurd naar de lijst (Menn0 en 16meter was de inbox niet beschikbaar, geen idee of er mensen verder missen)
Leuke intro en lekkere 1e track, verder ben ik nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html bedoeld ie denk ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep jep
04-06-2011 Intents Festival (the harder styles)
[..]
Raar heb nog genoeg ruimte....
Doet me denken aan die Q-dance rubriek van vroeger "van de kaart van de week"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet meer wie het zei, maar idd, dat vind ik ook jammer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
Wie zei hier laatst ook dat bepaalde dj's zo vaak het woord fuck in een track propten?... Dat zit iig niet in deze dizz... dus...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Q-dance rubriek van vroeger "van de kaart van de week"![]()
Hier een kleine greep uit de pareltjes:Vind het maken van dat soort filmpjes altijd maar kansloos... neemt niet weg dat ik het dan wel weer best vermakelijk vind om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha vet was datquote:
Kut verkeerde link gekopieerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef haakon het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html bedoeld ie denk ik?
Was ik, en in deze dizz hoor je inderdaad het woord fuck niet nee. Maar het nummer heeft wel weer een bepaalde lading. Niet dat ik me er over opwind, kan me wel inleven met de sfeer van het feest en dan zo'n nummer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Koepert het volgende:
Wie zei hier laatst ook dat bepaalde dj's zo vaak het woord fuck in een track propten?... Dat zit iig niet in deze dizz... dus...
Wonder dat ik nog kon antwoordenquote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Maximaal gtp en op de after dubbelop
Ik smste Menno nog wel toen ik op de after zat! Een wonder btw dat het gelukt was
Zo FIJN als je zo los kan gaanquote:
Whehehe.. Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef ElDani het volgende:
Alpha Twins Records - Unleashed
Label: A2 Records
CD-release: 25-05-11
Tracklist
01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe
03. E-Force & Luna - Blacklight
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
06. Alpha² - Let It Go
07. Ran-D - Feel My Fire
08. E-Force - Remote Control
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
10. Alpha² & B-Front - Liberate
11. E-Force & Luna - Evolved
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
15. Alpha² - Kick Back
16. E-Force - Brutality
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
20. Adaro - Haunter Of The Dark
Zijn geen nieuwe tracksquote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef ElDani het volgende:
Alpha Twins Records - Unleashed
knip
Supervette CD al zeg ik het zelf. Zie al een aantal negatieve reacties omdat het "geen nieuwe tracks zouden zijn". Huilies.
16meter, de koning van de dagjesmensenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
16meter, de koning van de dagjesmensen![]()
Technoboy - The Undersoundquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Was net m'n eigen hyves aan t checken en vond dit filmpje van Qlimax 2009:
Welk nummer is dit?
Hier, een liedje waar hardstyle en hardcore samenkomenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal m'n bank. rek. nummer ff doorgeven![]()
Had ie beter Tokyo kunnen doen.. Was iets toepasselijkerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef yosander het volgende:
Tatanka heeft zijn track 'Eternal' nu uitgebracht en de opbrengst daarvan gaat volledig naar Japan.
Of beter gezegd: je kunt een donatie doen en je krijgt de track Eternal.
Via Hellhouse.net
M'n eerste MP3 die ik heb gekocht!
Niet dus, ze accepteren alleen creditcards.
Ditte!! Origineel is zoooveel beter.. Maarre ik ben benieuwd!! TT ziet er goed uit!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef InGebruik het volgende: Tevens heb ik ook last van huilbuien als Yellow Minute (A2 remix) wordt ingezet.
Leuke actie van hem, maar doneer mijn geld (als ik dat al doe) liever aan goede doelen in Nederland.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef yosander het volgende:
Tatanka heeft zijn track 'Eternal' nu uitgebracht en de opbrengst daarvan gaat volledig naar Japan.
Via Hellhouse.net
Jammer. Had het op zich wel willen doen, enkel dan met Paypal ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef yosander het volgende:
Via Hellhouse.net
Haha tnx . Altijd leuk om te lezenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat lekker die jaarmix 2010 van NLSMiste hem al in mijn collectie zonet maar even gedownload.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef T_Killer het volgende:
Het is weer zoverFusion schijnt heel lang geleden dat al gedaan te hebben en had nu goede afspraken met hem. SAIFAM niet en die Core-E kent niemand haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
Dikke humor .. me likequote:
em-dee-em-aa toch ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef NLS04 het volgende:
Wie gaan er hier trouwens allemaal naar loudness dan?
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
..?
Jep ook aanwezigquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
em-dee-em-aa toch ook?
Over Loudness gesproken, als iemand nog mee wil .. kheb een extra kaartje over.
quote:
Ik heb ook een kaartje aan de deur gespijkerd!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
NLS04
T-Killer
Da_Ripper
16 meter
em-dee-em-aa
baronpilsener
mooiiii ... gaat dikke poepie worden![]()
Muta, nie bitche... gewoon komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |