quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
Was Da-Ripper ook op ASOT eigenlijk? hoor tijdens de livesetjes (die overigens heerlijk zijn) de hele tijd iemand fluiten
Eensch, check nog maar 's die laserpicca's uit de OP van #50quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
Boh zag hier vandaag toevallig wat InQontrol filmpjes op YT en baalde gewoon echt dat dit feest niet meer gehouden word.Wat was die lange main met lasers altijd bokkevet.
Hey vet, een DJ in ons middenquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef DjThera het volgende:
Thanks Koepert! Ik wilde m net al zelf posten omdat ik ook wel benieuwd ben wat jullie er hier van vinden![]()
Bedoeling was in ieder geval om een soort van kruising tussen hardstyle en hardtrance te maken
Klinkt goed man. Beetje mix inderdaad, lekker nummertje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef DjThera het volgende:
Thanks Koepert! Ik wilde m net al zelf posten omdat ik ook wel benieuwd ben wat jullie er hier van vinden![]()
Bedoeling was in ieder geval om een soort van kruising tussen hardstyle en hardtrance te maken
Was hier al langs gekomen geloof ik, klinkt goedquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef DjThera het volgende:
Thanks en ik begin mn sets eigenlijk altijd met dit soort spul ;-)
Deze rmx is vorige week op YT gezet van me, ook beetje in dezelfde stijl
OK boys, let's do it!quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef DjThera het volgende:
Ah goed om te weten en thanks! Morgen zal ik ook weer ff 'spammen', dan komen de previews van de nieuwe Catatonic Overload release online!
Ff checken, zometeen een updatequote:
Ik vind Ran-D & Adaro geniaal, maar die naam is echt slecht.quote:Ran-D:
Proud to announce the new name for the future act with my man @djadaro, we will be known as Gunz For Hire (G4H)
Zeg maar gerust... zwaar treurigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind Ran-D & Adaro geniaal, maar die naam is echt slecht.
+ het feit dat ze er afgelopen zaterdagmiddag mee kwamen was niet echt tactisch zeg maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zeg maar gerust... zwaar treurigEen veel beroerdere/ slechtere artiestennaam ken ik ook niet geloof ik
Zekers!quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Gaan d'r nog mensen naar Free Festival trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |