Volgens mij ontmoetten zij elkaar na een week ofzo. Vond het wel sneu voor d'r, ze kwam echt teleurgesteld thuis zei ze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:04 schreef LostInSpace het volgende:
Les 1 : Wacht niet te lang met ontmoeten.
Dat noem jij een flinke poos?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef CaramelApple het volgende:
[..]
Volgens mij ontmoetten zij elkaar na een week ofzo. Vond het wel sneu voor d'r, ze kwam echt teleurgesteld thuis zei ze.
Tsja de meeste mensen zijn sociaal en zien elkaar liever in het echt. Ik vind een week met iemand chatten en dan ook elke dag heel lang best veel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat noem jij een flinke poos?
Ik heb met mijn vriendin 2 maanden gechat en gemaild voordat ik haar zag..
Dat is wel heel tof dat dat gelukt is:Dquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef vosss het volgende:
Succesverhalen zijn er natuurlijk ook.
Brennie kende ik jaren geleden alleen via FOK. Na jaren niet meer actief geweest te zijn logde ze weer een keer in. Beetje MSN-en over en weer en binnen no time afgesproken.
Binnen een half jaar is ze ingetrokken hier![]()
Ik zie mensen ook liever in het echt, maar ik zou nooit te nimmer binnen 1 week iemand zo idealiseren dat ik teleurgesteld raak als ik diegene ontmoet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef CaramelApple het volgende:
[..]
Tsja de meeste mensen zijn sociaal en zien elkaar liever in het echt. Ik vind een week met iemand chatten en dan ook elke dag heel lang best veel hoor.
Dan heeft ze een belangrijke les geleerd: hoe mensen online zijn hoeft niets te maken te hebben met hoe ze IRL zijn. Dat wil dan ook weer niet zeggen dat het per definitie een tegenvaller zal zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef CaramelApple het volgende:
Volgens mij ontmoetten zij elkaar na een week ofzo. Vond het wel sneu voor d'r, ze kwam echt teleurgesteld thuis zei ze.
Een week vind ik dan weer heel erg snel. Ik heb wel eens iemand van het internet ontmoet als date, dit was na een maand of 2 denk ik, wat best een mooie tijd is. Dan weet je of je over zaken kan praten verder dan het oppervlakkige maar het is wel nog fris genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef CaramelApple het volgende:
[..]
Vrouwen en principesquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef CaramelApple het volgende:
Een vriendin van me was een flinke poos aan het chatten met een gozer en het klikte echt over het internet. Hij was lief, grappig, en getalenteerd. Laatst ontmoette ze hem en hij viel echt tegen. Hij was naar haar zeggen veel te druk en te luid en kwam nogal wanhopig over. Uit principe date ik zelf niet over het internet. Ik kan wel mensen toevoegen op msn na ze al eens gezien te hebben en dan zou er in principe wel wat kunnen opbloeien. Maar verliefd worden op het internet... Lijkt me dat je zo iemand dan over idealiseert en dat alleen maar tegenvalt.
Zijn er hier ook succesverhalen? En voor wie is dat tegengevallen?
Edit: Dit gaat niet over datingsites waar je juist op zoek bent naar iemand. Dit gaat om random ontmoeten op fora, chats, en de sociale netwerk sites.
Wilde net zeggen. In feite kan dit overal gebeuren en is dit niet voorbehouden tot internetdating alleen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Heeft volgens mij niet zoveel met iemand ontmoeten op Internet: als je iemand in de kroeg ontmoet kan diegene naderhand ook vies tegenvallen.
Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 10 april 2011 05:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Fok! heeft succesverhalen genoeg.
Waaronder Ivetje en ik. We zijn vorige week getrouwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |