Jij zou vandaag naar Portugal fietsen om iets over de schutting te schreeuwen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik heb een mooi broekje voor Maik gevonden:
[ afbeelding ]
ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo fijn voor Mo, ik begrijp wel dat het haar bezig houdt.
Hij had laatst Monique's string aan, zag er bijna netzo uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik heb een mooi broekje voor Maik gevonden:
[ afbeelding ]
Dat klopt, ze verwijt de streamers en kijkers dan ook niets. Wel vraagt ze zich af hoe ze in beeld is gebracht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken hoor
gewoon, zoals ze is..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat klopt, ze verwijt de streamers en kijkers dan ook niets. Wel vraagt ze zich af hoe ze in beeld is gebracht.
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Mo! De beeldvorming over jou,... Vieze snol, kwakgat, zaadcontainer, smegmagleuf
Nee hoor, ik weet van niets!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zou vandaag naar Portugal fietsen om iets over de schutting te schreeuwen!
Niet? Ohw,... Jij hebt het ook over mo toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...
Ik wil me inderdaad ook niet graag in monique vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...
He, wat heeft ons modelletje vandaag allemaal al voorn leuke dingen gedaan?quote:
Misschien wist je het niet, maar Laura kan dit niet lezen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef Wilskracht het volgende:
Beste Laura je bent lief maar je zou nog liever zijn als je met gapen je hand voor je mond doet.
Sinds ik hier ben bedjes opgemaakt en zwaardjes gefixedquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
He, wat heeft ons modelletje vandaag allemaal al voorn leuke dingen gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |