Het mentale plaatje dat nu begint te ontstaan is wel verontrustend, een hobbit met poedelpoten en een haarzwembroek...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Gripper het volgende:
zo'n sokje bij een pasgekapte poedel. En boven de rand van het broekje begint de "bermuda van haar"
ja, tentamenstress de afgelopen dagenquote:
Het niveau is niet zo heel hoog denk ik, verwacht dat je wel mee kan komen. En met 3/4/5x in de week kun je veel verbeteren. Nu ik je fobo bekijk weet ik wel wie je bent denk ik, en zal me de volgende keer mij kenbaar maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo bang dat ik 'het kneusje van de triathlonclub' ben straks
iedereen gaat vast voor goeie tijden en ik ben al blij als ik 'm gewoon redEn ik weet wel dat ik 't voor mezelf doe en dat de docenten daar ook héééél erg voor promoten
maar stiekem hoop ik dat er nog een 'kneusje zoals ik' is
![]()
![]()
Donkerblond.quote:
Die tijd gaan jullie wel even breken!quote:Gesinks tijd blijft geheim
HOLTEN/NIJVERDAL - Wielrenner Robert Gesink eindigde zaterdag als derde in de Ronde van Baskenland. Amper twee dagen later stond de volgende uitdaging op het programma: een tijdrit van Nijverdal naar Holten over de Holterberg.
Theo de Rooij Classic
De rit is bedoeld als uitdaging voor zijn eigen Robert Gesink Challenge. Gesink trapte flink door en deelnemers aan de Theo de Rooij Classic op 28 mei mogen zich stukbijten op de tijd die de Condor van Varsseveld zette. Voor de snelste renners heeft de organisatie van de toertocht door Twente prijzen klaarliggen.
Gesinks eindtijd blijft overigens nog even geheim. Die wordt pas bekendgemaakt op de ochtend van de start.
vergeet je slabbetje nietquote:
Oh, ik gebruik altijd pantserbeits. Dan worden ze nog mooi egaal bruin ookquote:
Lekker johquote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
mannen die hun benen scheren vind ik zó niet aantrekkelijkin de sportschool zijn er een paar, inclusief babyolie
huuuu
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dus! Gladde beentjes, met een laagje olie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |