Zeker alleen maar vlak?quote:Op zondag 10 april 2011 13:52 schreef Oksel het volgende:
143,5km gefietst, gemiddelde van 33,0 toen ik thuis kwam. Met z'n zevenen. Mooi rit, door Duitsland. Ging hard, en was leeg toen ik thuis kwam.
Dan rijd jij iig niet met Campagnolo of Fulcrum wielenquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren m'n eerste echte tochtje gemaakt. Zo'n 60 km over de Utrechtse heuvelrug tot Leersum ongeveer. Ging super! Heerlijk om zonder herrie te fietsen . Alleen het gezoem van de wielen. Zonnetje erbij. Biertje na afloop. Veel beter wordt de lente niet![]()
Morgen een klein tochtje door de polders en voor 1 van de volgende weekeinden eens een toertocht uit zoeken.
Die maken veel herrie toch?quote:Op zondag 10 april 2011 17:53 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dan rijd jij iig niet met Campagnolo of Fulcrum wielen
Ze ratelen, zou het geen herrie durven noemenquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die maken veel herrie toch?
Maar het klopt. Ultegra naven met een velg van Giant volgens mij. Heerlijk geluid
Je hebt je Garmin besteld zonder City Navigator Europe software? Die van mij kwam wel met die software geleverd (op een microSD-kaartje) en bij mij zijn de wegen wel goed gedetailleerd.quote:Op zondag 10 april 2011 17:59 schreef Blik het volgende:
De Garmin uitgetest vandaag. Maar wat is die basiskaart bagger, er staan alleen snelwegen en N-wegen opDus vanavond of morgen even de goede kaart erop zetten die ik heb
70 km gefietst, door de slechte basiskaart wel flink verkeerd gefietst waardoor de route iets anders uitkwam dan de bedoeling was. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ik vind de Garmin in ieder geval echt top. Gemiddeld 27.4 km/u gereden. En ik kan het ook gewoon laten zien:
http://connect.garmin.com/activity/78341273
Ik heb City Navigator gedownload (ssstquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je hebt je Garmin besteld zonder City Navigator Europe software? Die van mij kwam wel met die software geleverd (op een microSD-kaartje) en bij mij zijn de wegen wel goed gedetailleerd.
OpenFietsMap is gratis (open source) navigatiesoftware voor fietsers in de Benelux. Je kunt die eens proberen. Schijnt qua wegen zelfs beter (gedetailleerder) te zijn dan City Navigator.
Ik, die van 30 juliquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is vandaag ook wezen fietsen, 40 km, gemid van 30, nouja, ben in iedergeval bezig geweest.
Iemand een goede tip voor een hartslag meter? Of 1tje over die ik over kan nemen voor een goede prijs?
Vanaf komend weekend elke week 1 toertocht:)
Het seizoen is begonnen.
Wie gaat er l-b-l fietsen?
De 705 kan dat volgens mij ook, is iets goedkoperquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Narcotical het volgende:
Vanmiddag 31km gefietst op mn stadfiets () met de familie..
Even een vraagje van mijn kant: Is de Garmin Edge 800 de enige met turn by turn navigatie of zijn er ook nog andere modellen die dat kunnen, kon het zo gauw even niet vinden.. Zit er aan te denken om te gaan sparen voor een Garmin, is wel heel erg mooi spul maar vreselijk duur.. Dus wordt dan wel lange termijnwerk maargoed.. Dan heb je ook wat
Koop een pdaquote:Op zondag 10 april 2011 19:31 schreef Narcotical het volgende:
Laat ik nog iets specifieker zijn, ik zou dan zelf routes willen maken en die importeren om ze daarna met turn by turn navigatie af te rijden..
Ik zou zeker sparen voor een Garmin als ik jou was. Als je die koopt, heb je ook alles meteen compleet: hartslagsensor, cadanssensor, navigatie, etc. Je kunt dan ook zien hoeveel meters je gestegen/gedaald bent, hoeveel calorieën je hebt verbruikt, wat het stijlheidspercentage is van de helling die je op dat moment aan het beklimmen/afdalen bent, het hoogteprofiel van de route (d.w.z., je kunt dus inschatten aan de hand van een grafiekje wanneer de volgende beklimming/afdaling komt en hoelang die dan ongeveer duurt als je die aan het berijden bent). Kortom: uitgebreider dan dat kan niet. Het duurt even om ervoor te sparen, maar dan heb je ook echt wel wat.quote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Narcotical het volgende:
Vanmiddag 31km gefietst op mn stadfiets () met de familie..
Even een vraagje van mijn kant: Is de Garmin Edge 800 de enige met turn by turn navigatie of zijn er ook nog andere modellen die dat kunnen, kon het zo gauw even niet vinden.. Zit er aan te denken om te gaan sparen voor een Garmin, is wel heel erg mooi spul maar vreselijk duur.. Dus wordt dan wel lange termijnwerk maargoed.. Dan heb je ook wat
Dat vind ik inderdaad ook het mooie aan die apparaten, dat je alles in 1 hebt zittenquote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zou zeker sparen voor een Garmin als ik jou was. Als je die koopt, heb je ook alles meteen compleet: hartslagsensor, cadanssensor, navigatie, etc. Je kunt dan ook zien hoeveel meters je gestegen/gedaald bent, hoeveel calorieën je hebt verbruikt, wat het stijlheidspercentage is van de helling die je op dat moment aan het beklimmen/afdalen bent, het hoogteprofiel van de route (d.w.z., je kunt dus inschatten aan de hand van een grafiekje wanneer de volgende beklimming/afdaling komt en hoelang die dan ongeveer duurt als je die aan het berijden bent). Kortom: uitgebreider dan dat kan niet. Het duurt even om ervoor te sparen, maar dan heb je ook echt wel wat.
Een goede hartslagmeter kost ook al wat geld, maar als je dat geld bij een Garmin legt heb je wel alles-in-een. Sommigen vinden zo'n apparaatje een beetje overkill, maar als je dit soort gadgets leuk vindt zou ik zeker niet twijfelen.
Is dat dezelfde als Tilf Bastogne Tilff?quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is vandaag ook wezen fietsen, 40 km, gemid van 30, nouja, ben in iedergeval bezig geweest.
Iemand een goede tip voor een hartslag meter? Of 1tje over die ik over kan nemen voor een goede prijs?
Vanaf komend weekend elke week 1 toertocht:)
Het seizoen is begonnen.
Wie gaat er l-b-l fietsen?
Pinksteren is 11 juni *toch??*, l-b-l: luik-bastenaken-luik.quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als Tilf Bastogne Tilff?
Met Pinksteren?
Die ga ik iig rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |