blegh, moet je na de wedstrijd al die brokken uit je matje kammenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Tommeke het volgende:
@Kaas: Zulke lui zijn helden
In Noord Nederland heb je Egbert Lagro, die is bij bijna elke wedstrijd aanwezig en speaker, hij maakt er altijd een show van.
Shirts zonder mouwen zijn inderdaad voor triatleten, bah! Hoewel ik toe moet geven dat ik dit seizoen ook een of meerdere triatlons ga doen
Ik was vandaag tijdens te tijdrit vet soignee! Dikke laag olie op de poten, sokken ver boven de overschoenen en een tijdrithelm en snelpak! Alleen jammer dat ik mezelf gedurende de tijdrit onder heb lopen kotsen, ben helemaal kapot gegaan, maar toch 40 sec. sneller dan vorig jaar. Ik ben een tevreden man!
Absoluut.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef farscapevr8 het volgende:
ik vind btw die primalwear kleding wel mooi
waarom eigelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zondig graag tegen allerhande wielerregels als het om kleding/uiterlijk gaat.
-ATB helm
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Freddeh het volgende:
Ik zit te kijken nu op internet naar een leuke kit om een beetje soigné voor de dag te komen. Nu zie ik wel een Astana kit, kleurt echt waanzinnig goed bij m'n fiets. Alleen rijd ik op Giant ipv Trek
De term euro-cyclist komt toch ergens vandaan, dus dat kunnen we het beste dan maar in stand houden denk ik zo. Ik ga nog ff hard aan de slag om er netjes uit te zien in een mooie kit, en dan ga ik Tommeke gezelschap houden in zijn kweeste naar een gesoigneerde wereld
Jij rijdt Koga dus?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken![]()
Deze site is wel goedkoop: http://www.samewood.com/ en al veel positieve verhalen gelezen over de kwaliteit. Denk dat ik daar een setje van skil ga bestellen.
Witte sokken kunnen prima vind ik, mits je idd die witte Sidi's draagtquote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef JohnDDD het volgende:
Witte sokken vind ik echt lelijk
Voor alleen zwarte sokken of donkerkleurig, dus bruin of donkerblauw...
Je vergeet de Rabobank.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jij rijdt Koga dus?
Ik heb inmiddels op een andere site wel een kit van Giant gevonden, maar die heeft een heel andere kleur blauw dan m'n fiets, net als het feit dat er totaal geen wit in m'n fiets zitVerder rijdt overigens geen enkel team nog op Giant...
Ja, die vergeet ik ff idd, my bad. Dank.quote:
Het pakje van Rabobank vind ik dan weer helemaal niks. Dus helaas geen outfit die bij m'n fiets past.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jij rijdt Koga dus?
Ik heb inmiddels op een andere site wel een kit van Giant gevonden, maar die heeft een heel andere kleur blauw dan m'n fiets, net als het feit dat er totaal geen wit in m'n fiets zitVerder rijdt overigens geen enkel team nog op Giant...
Deze?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het pakje van Rabobank vind ik dan weer helemaal niks. Dus helaas geen outfit die bij m'n fiets past.
Jammer dat Samewood niet wat kleinere teams heeft zoals Willems Veranda's oid. Van die foute franse shirts vind ik ook altijd tof. Of misschien dat shirt van mapei uit de jaren 90.
Bij de RvV zag ik een DONCKERS KOFFIE JELLYBELLY shirt, dat was best schattig.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat Samewood niet wat kleinere teams heeft zoals Willems Veranda's oid.
Die bus ookquote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bij de RvV zag ik een DONCKERS KOFFIE JELLYBELLY shirt, dat was best schattig.
ze moet er ook wel mooi uitzien, want verder zal het wel een mooi simpele muts zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
de vriendin van c. ronaldo
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee.........dus een beetje de metroseksueel uithangen is nooit een slecht idee
Als brildrager heb ik graag een klep. Dat houdt het regenwater weg van m'n bril. 's Nachts is een klep handig om verblinding door automobilisten die net weten waar de dimknop is te voorkomen. En bij zon verbrandt m'n neus minder snel.quote:
En dat mag alleen in uitzonderlijke gevallen en is ook voor ons niet weggelegd.Dus dat Nieuwsblad.be petje blijft nog ff in de kast tot ik een blauw/witte kit heb incl blauw/witte helmquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goeie argumenten ivo, ik draag soms een petje onder m'n helm tegen de zon, maar dat is niet altijd handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |