Nu is het trollen niet grappig meerquote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef richard_prf het volgende:
Dus ben ik te lelijk voor een vriendin?
Logisch, als iedereen knap was noemde we ze niet knap. Knap zijn is pas een compliment als de meeste mensen het niet zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, laat ik het zo zeggen, er zijn meer lelijkerds dan knapperds.
Je uiterlijk wellicht niet, je innerlijk zeker wel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef richard_prf het volgende:
Zo bedoel ik het niet. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat als ik 27 jaar alleen ben geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu is het trollen niet grappig meer
Weet ik veel, ik zie een foto voor een spiegel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja 't is maar wat je per definitie lelijk vindt. Vind je richard lelijk?
Over innerlijk kunnen we hetzelfde spelletje spelen als over uiterlijk, alleen dan zonder foto'squote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je uiterlijk wellicht niet, je innerlijk zeker wel.
En ik met 23. Het enige wat helpt is om je er niet op te focussen. Stort je eens in een andere liefde dan haat. Ga desnoods kantklossen als je daarvan geniet, maar ga iets doen waardoor je je goed gaat voelen over jezelf. Dát is namelijk wat er nu ontbreekt. Niet belichting ofzo.quote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat als ik 27 jaar alleen ben geweest.
Een zelfhatende spiegelfotograaf die zichzelf afkraakt op fora lijkt me niet aantrekkelijk, tenzij hij een soulmate weet te vinden van eenzelfde levenskwaliteit.quote:Op zondag 10 april 2011 15:50 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Over innerlijk kunnen we hetzelfde spelletje spelen als over uiterlijk, alleen dan zonder foto's
'Nuff said.quote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
..ik 27 jaar alleen ben geweest.
Dan durf je geen seks met haar te hebben omdat je walgt van jezelf.quote:Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook vinden dan inderdaad. Alleen zit ik er dan niet meer mee hoop ik. Maar daar zal ik nooit achter komen.
Ah zulke mensen heb je wel meer!quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan durf je geen seks met haar te hebben omdat je walgt van jezelf.
Nee dat lijkt me een fijne situatie!
* WinterBreeze steekt hand op.quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah zulke mensen heb je wel meer!
Behalve als je zo'n meid neemt als op de foto van Supersoep, dat doel is nog wel te realiseren. Strawberry is te hoog voor je gegrepen. Je moet geowon je eigen niveau, kaliber kiezequote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef richard_prf het volgende:
Foto's zijn leuker te beoordelen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:50 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Over innerlijk kunnen we hetzelfde spelletje spelen als over uiterlijk, alleen dan zonder foto's
Nee, zijn tanden heb ik gezien, gewoon wit en recht.quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, op de rechtse foto is hij zelfs knap
Ik denk dat hij verrotte tanden heeft. Of een paardebek, zoiets
geloof der helemaal niks vanquote:Op zondag 10 april 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zijn tanden heb ik gezien, gewoon wit en recht.
Niet dat het ertoe doet, want in zijn ogen door alles wat hij heeft meegemaakt blijft hij lelijk.
Je walgt van jezelf en durft geen seks te hebben met iemand? (hoe doe je dat rode)quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze steekt hand op.
Het grote verschil is alleen dat ik doorheb dat ik mezelf saboteer.
Richard weet heel wat meer aandacht te trekken dan jij. Hij is de sterspeler in dit topic. Menige vrouw die zichzelf kansloos waant ziet in richard een buitenkansje. Anderen kunnen hun empathie eens uitleven. Weer anderen kunnen over hun ergenis komen vertellen. Als ik een commerciele zender was, zette ik het op de buis. Wordt ik toch nog rijkquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een zelfhatende spiegelfotograaf die zichzelf afkraakt op fora lijkt me niet aantrekkelijk, tenzij hij een soulmate weet te vinden van eenzelfde levenskwaliteit.
Jij kunt blijkbaar begrijpend lezenquote:Op zondag 10 april 2011 15:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je walgt van jezelf en durft geen seks te hebben met iemand?
Nee dat kan ik niet vandaar de vraag overnieuwquote:Op zondag 10 april 2011 15:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar begrijpend lezen
Ik wens ze veel succes, ben toch homo.quote:Op zondag 10 april 2011 15:57 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Richard weet heel wat meer aandacht te trekken dan jij. Hij is de sterspeler in dit topic. Menige vrouw die zichzelf kansloos waant ziet in richard een buitenkansje. Anderen kunnen hun empathie eens uitleven. Weer anderen kunnen over hun ergenis komen vertellen. Als ik een commerciele zender was, zette ik het op de buis. Wordt ik toch nog rijk
Ik wil je wel even helpen, de dame op deze foto heeft een paardenbek, haar mond staat nog een keer scheef ook en d'r neus is ook niet alles. En ik vraag me sterk af hoe het er uit ziet als het 's morgens vroeg wakker wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat als ik mijn uiterlijk mee had dat zij wel eens een liefde van mijn leven zou kunnen worden. Door belemmeringen op het uiterlijk loop je veel mogelijkheden mis -.-
Geloof me aardbei kwa innerlijk is er echt een hele goede klik.
Maar ik moet realistisch blijven. Als je een kans wil maken bij haar moet je gewoon een aantrekkelijk uiterlijk hebben:
[ afbeelding ]
Staat in ONZ, dat zal het verschil zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Jubileumdag 10,000 dagen single. Dat het topic gewoon openblijft vind ik al een lachertje en als ik een topic over valentijnsdag open gaat ie meteen dicht (door straw)
Ja hier was die allang dicht geweest, maar ontopic graag.quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staat in ONZ, dat zal het verschil zijn?
Een heel groot deel van de mensen 30+ wel. Jongeren inderdaad niet.quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Eens maar 80% van de bevolking is niet lelijk maar je hebt een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |