Tja, op de rechtse foto is hij zelfs knapquote:
Nou inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, op de rechtse foto is hij zelfs knap
Ik denk dat hij verrotte tanden heeft. Of een paardebek, zoiets
Jezus ik had een ingevallen gothic verwacht die aan de crack zit. Je zeurt.quote:
Dacht ik al. Hoe zijn je tanden dan? (eerlijk!)quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef richard_prf het volgende:
Fout, die foto's zijn niet de werkelijkheid. Maar een extreem goede belichting zo zie ik er 100% zeker niet uit.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef richard_prf het volgende:
Fout, die foto's zijn niet de werkelijkheid. Maar een extreem goede belichting zo zie ik er 100% zeker niet uit.
Gewoon normaal.quote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dacht ik al. Hoe zijn je tanden dan? (eerlijk!)
Tot je tegenbewijs hebt geloof ik de door soep geposte foto's.quote:Fout, die foto's zijn niet de werkelijkheid. Maar een extreem goede belichting zo zie ik er 100% zeker niet uit.
Is goed, ik zal een recente plaatsen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tot je tegenbewijs hebt geloof ik de door soep geposte foto's.
Nu?quote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is goed, ik zal een recente plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:10 schreef richard_prf het volgende:
Zo zie ik er echt uit.Nou, niks aan de hand lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zondag 10 april 2011 15:10 schreef richard_prf het volgende:
Zo zie ik er echt uit.Dat is met grote zekerheid dezelfde persoon als op de foto's van Supersoep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwerp je claims dat je "lelijk" bent.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Heb ik gelezen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Keep_Walking het volgende:
We hebben deze discussie al zo vaak gehad. Ja, Richard is normaal wat betreft uiterlijk, maar door zijn BDD kan hij dat niet inzien.
BDD is een soort psychische ziekte zoals anorexia. Lees de Wikipedia pagina.
Nou, wij zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:
Dit was wel de slechts mogelijke belichting mogelijk trouwens. Een sterke flitser van erg dichtbij.
Kun je nagaan, dan kun je er dus beter uitzien.quote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:
Dit was wel de slechts mogelijke belichting mogelijk trouwens. Een sterke flitser van erg dichtbij.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef richard_prf het volgende:
Close enough.quote:Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende: Ergens in het deel daarna, na een ''nog ergere foto'' naar Strawberry te hebben gestuurd, kreeg hij nogmaals te horen dat hij er niet lelijk uitzag. Hier raakte hij van in de war, zei hij zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef richard_prf het volgende:
Zo zie ik mezelf in de spiegel zonder flitser:En wat is het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zondag 10 april 2011 15:17 schreef WinterBreeze het volgende:
Hou alsjeblieft op met miepen over je uiterlijk. [...] het minste wat je kunt doen is er niet over beginnen. De positieve ervaringen worden zo niet telkens teniet gedaan doordat je over de negatieve begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |