abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95296843
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:03 schreef richard_prf het volgende:
Eindelijk begrijpen jullie nu een beetje dat als je een kut kop heb zoals ik dat niemand je wilt leren kennen tenzij zakelijk. Als ik er gewoon redelijk uitzag dan had ik een grote kans gemaakt bij haar.
Ze is niet arrogant maar gewoon eerlijk. Ze weet dat ze er best goed uitziet en dat voor haar hierdoor meer deuren open gaan. Ze gaat daarom ook met mij om omdat ze medelijden met me heeft dat ik zo'n kut uiterlijk heb.
Dat zeggen we helemaal niet. Dat vul je zelf in en ik reageer ook niet meer op posts van jou want ik word er gewoon een beetje moe van.
Als jij je leven wil vullen met alleen maar bezig zijn met uiterlijk be my guest, maar val anderen niet constant lastig ermee.
pi_95296916
quote:
Eindelijk begrijpen jullie nu een beetje dat als je een kut kop heb zoals ik dat niemand je wilt leren kennen tenzij zakelijk. Als ik er gewoon redelijk uitzag dan had ik een grote kans gemaakt bij haar.
Ze is niet arrogant maar gewoon eerlijk. Ze weet dat ze er best goed uitziet en dat voor haar hierdoor meer deuren open gaan. Ze gaat daarom ook met mij om omdat ze medelijden met me heeft dat ik zo'n kut uiterlijk heb.
Niemand wil dat verloochenen. Alleen als je zegt dat je verdoemd bent omdat je je uitelijk niet mee hebt, gaat te ver. Dan roep je het over jezelf af dat mensen gaan roepen, dat net zo gelukkig kan zijn als ieder ander. Wat vooral opvalt is dat je alles waardeloos vindt behalve een relatie met een vrouw en dat je alle menselijke eigenschappen onbelangrijk vindt behalve het uiterlijk (in ieder geval als het gaat over het oordeel van anderen over jou). Zelf vind ik mensen die heel kritisch en selectief naar mensen kijken, blijkt geven van een grote beperking. Waarom deze beperking niet erg zou zijn, is mij een raadsel. Liever lelijk en een open insluitende houding, dan mooi en superkritisch.

En dan heb ik nog niet gehad over het feit dat je een hele lijst van menselijke eigenschappen kunt maken. Innerlijk en uiterlijk is nog heel algemeen. Dom zijn is pas erg, want het maakt je helemaal afhankelijk van anderen en je kunt je eigen problemen niet goed begrijpen, laat staan oplossen.
pi_95297015
Heeft geen zin jongens, hou ermee op.
Ron Paul 2012
pi_95297065
Maar hierdoor ga ik wel altijd alleen blijven. Daarom ga ik ook op die meet verschijnen omdat jullie niet inzien dat ik echt een verrot uiterlijk heb

Dan ben ik maar aardig maar ik ben en blijf wel altijd alleen en de dames kiezen eerder voor serie moordenaars/verkrachters/gasten die mishandelen/die niet eerlijk zijn etc dan dat ze ooit iets met mij zullen beginnen al had ik een super innerlijk.

Jullie onderschatten de rol van het uiterlijk enorm.
  zondag 10 april 2011 @ 13:17:26 #205
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95297078
quote:
Richard, luister.

Een van mijn beste vrienden heeft zijn uiterlijk ook niet mee.
Hij heeft flaporen en een slecht gebit (gele tanden en ze staan naar voren).

Tóch krijgt het het voor elkaar om leuke meisjes te krijgen, écht.
Op het eerste gezicht zou een ieder 'm zielig vinden, maar als je eenmaal met hem praat vind je hem toch leuk.
Ik heb me er in het begin ook over verbaasd. :)
Je moeder is een hamster
  zondag 10 april 2011 @ 13:17:54 #206
118585 Crutch
pi_95297101
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef richard_prf het volgende:
Maar hierdoor ga ik wel altijd alleen blijven. Daarom ga ik ook op die meet verschijnen omdat jullie niet inzien dat ik echt een verrot uiterlijk heb

Dan ben ik maar aardig maar ik ben en blijf wel altijd alleen en de dames kiezen eerder voor serie moordenaars/verkrachters/gasten die mishandelen/die niet eerlijk zijn etc dan dat ze ooit iets met mij zullen beginnen al had ik een super innerlijk.

Mag ik weten hoe je eruit ziet?
Je moeder is een hamster
pi_95297114
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mag ik weten hoe je eruit ziet?
Wacht maar tot de meet want ik zag dat jij ook zou komen.
pi_95297138
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:17 schreef richard_prf het volgende:

Je gaat hierdoor niet altijd alleen blijven, tenzij je jezelf blindstaart op wat je moeilijk kunt krijgen.
  zondag 10 april 2011 @ 13:19:29 #209
118585 Crutch
pi_95297142
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wacht maar tot de meet want ik zag dat jij ook zou komen.
Prima. :)
Je moeder is een hamster
  zondag 10 april 2011 @ 13:19:58 #210
118585 Crutch
pi_95297160
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je gaat hierdoor niet altijd alleen blijven, tenzij je jezelf blindstaart op wat je moeilijk kunt krijgen.
Wat is het verschil tussen deelnemer en deelnemer2?
Je moeder is een hamster
pi_95297489
Als je echt BDD hebt dan vind je jezelf nog steeds een lelijke draak ook al heb je een knappe vriendin..
pi_95297494
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:19 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Daarom ook , ik val niet op lelijke dames. Ik val op gemiddeld en volgens mij heb ik ook een aparte smaak wat niet iedereen mooi vind.
pi_95297511
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Als je echt BDD hebt dan vind je jezelf nog steeds een lelijke draak ook al heb je een knappe vriendin..
Dat blijf ik ook vinden dan inderdaad. Alleen zit ik er dan niet meer mee hoop ik. Maar daar zal ik nooit achter komen.
pi_95298082
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daarom ook , ik val niet op lelijke dames. Ik val op gemiddeld en volgens mij heb ik ook een aparte smaak wat niet iedereen mooi vind.
Dan zie ik geen probleem, want ik heb al foto's gezien. Met Supersoep ben ik het eens dat labels als BDD niet behulpzaam zijn. Je hebt jezelf aangepraat dat je lelijk bent en dat daarom een normaal leven niet meer mogelijk is. Nu heeft niemand een objectief zelfbeeld of wereldbeeld, wat dat ook mogen inhouden. Het wemelt van de mensen met een fixatie. Er religieuze fixaties (bv ik ben zondig), politieke fixaties (bv ik wordt onderdrukt) etc. Psychologen verdienen er een dikke boterham aan. Ga erboven staan en voel je vrij, ipv van je op te knopen in je behoeftigheid.
pi_95298105

*deze foto staat in een heel oud deel, heeft hij zelf gepost, dan mag het ook hier weer.

Enkele opmerkingen meer dan 30 delen geleden.

quote:
Vrouwtje, ik heb al zeker 3 foto's van richard gezien, waarna ik ook heb verteld dat ie niet lelijk is.
Dat het enkel zijn korte haar en foute kleren zijn die hem parten zouden kunnen spelen.

Maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje verdrietig van dit topic.
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de fotos van richard en mylifeisgrey gezien. Dudes er is kwa uiterlijk niks mis met jullie hoor.
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een doodnormaal uitziende kerel. Niets om je druk over te maken. Je moet gewoon gaan voor een leuke dame die bij je past. Dan komt het helemaal goed.
Ergens in het deel daarna, na een ''nog ergere foto'' naar Strawberry te hebben gestuurd, kreeg hij nogmaals te horen dat hij er niet lelijk uitzag. Hier raakte hij van in de war, zei hij zelf.

31 fucking januari, mijn dames en heren. Maandenlang hebben we ditzelfde liedje steeds. Elke post is hetzelfde.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik accepteer dat ik een kut leven leid en ik zal verder ook nooit meer posten.

Ja ik leef nog, maar wat laat ik achter als ik dood zou zijn.... niks.... niemand geeft om me ;)

En ik haat mezelf nog het meest.

Maar ik ga Fok! inderdaad niet meer lastig vallen. Het is wel genoeg geweest zo.
Nu zal ik dus even voorspellen, op basis van in het verleden getoond gedrag, wat er gaat gebeuren.

De meet is voorbij.

"He. Nou ik snap het niet hoor, iedereen zei dat ik er normaal uitzag. Ik ben niet knap ofzo, maar volgens hen ook niet lelijk. Ik ben hier enorm door in de war, ik moet hier even over nadenken. Hebben jullie het alleen maar gezegd om aardig te zijn? Dit schopt alles in de war, wat moet ik nu doe. Wacht, ik maak een filmpje in GOEDE BELICHTING want de zon gaf me waarschijnlijk een goede gloed op m'n gezicht terwijl ik normaal zo wit ben''

Reageer niet langer inhoudelijk op zijn posts, vooral jij niet deelnemer. Je doet dit al zo lang, waarom blijf je jezelf er in godsnaam nog serieus mee bezighouden als het om zulke personen gaat.

Mijn devies - negeren of zeggen dat hij een prik in z'n ogen krijgt als hij zich zo blijft aanstellen tijdens de meet.

:r
Ron Paul 2012
pi_95298452
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende:

Reageer niet langer inhoudelijk op zijn posts, vooral jij niet deelnemer. Je doet dit al zo lang, waarom blijf je jezelf er in godsnaam nog serieus mee bezighouden als het om zulke personen gaat.
Hij ziet er prima uit toch. Supersoep waarom erger je jezelf eraan? Richard heeft wel een probleem, want zijn leven dreigt in de soep te lopen. Dat lijkt onnodig en daarom speelt iedereen de reddende engel. Hij raakt nog verslaafd aan al deze aandacht. Maar ik blijf er gewoon over doorkletsen hoor. Ik hoop dat de gezelligheid van al het kletsen wonderen doet. Hij is nu nog verbaast dat er ook aardige vrouwen zijn. Zo leert hij weer wat bij.
pi_95298587
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:57 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Supersoep waarom erger je jezelf eraan?
:')

is this real life
Ron Paul 2012
  zondag 10 april 2011 @ 14:00:13 #218
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95298592
Eens met Supersoep.

En over je therapie, richard_prf (oud onderwerp): jij bent de cliënt, dus jij hebt het voor het zeggen. Als zij vinden dat er niks met je aan de hand is, terwijl je zelf donders goed weet dat je niet gelukkig bent, dan moet je niet mee gaan knikken met je behandelaars.

Kom voor jezelf op; het feit dat je überhaupt concludeert dat je niet gelukkig bent, geeft aan dat je het ook waard vindt om daarin iets te veranderen. Geef het aan, of kies andere behandelaars. Maar ga, zoals soep al zegt, je hier niet wentelen in je zelfhaat, want daar schiet niemand wat mee op. Je irriteert er niet alleen ons mee, maar het houdt jou ook alleen maar in je neerwaartse spiraal.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95298701
Wat is een leuke vakantiebestemming; Italie (adriatische kust of Sicilie), Canarische eilanden (tenerife of gran canaria) of Cyprus of Malta.. wat denken jullie? :) Ik ben op zoek naar een mooie omgeving en mooie stranden/zee :D Warm weer.. Ik vind het onnodig om hier een heel topic over aan te maken :P
pi_95298969
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:')

is this real life
Ja. Richard mag zelf wel wat selectiever naar mensen kijken. Kritische zeikers zijn er zat, maar die moet je mijden want deze mensen worden zelf nooit gelukkig. Er lopen ook nog heel wat leuke aardbeien rond waar iedereen gelukkig van wordt. Zelf kun je ook een leuke aardbei worden natuurlijk. Voor de mensen die nog een uitdaging zoeken.
  zondag 10 april 2011 @ 14:12:17 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95299085
Democratische republiek van Congo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95299136
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even serieus jij
pi_95299178
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Naxos (het enige griekse eiland met een geweldig zandstrand)

Maar off-topic.
pi_95299210
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Naxos (het enige griekse eiland met een geweldig zandstrand)

Maar off-topic.
Nee maar uit die plekken die ik vroeg :) Welke is het beste?

't is altijd off topic (met Richard) en dit is tenminste nog een beetje zinnig.
  zondag 10 april 2011 @ 14:18:07 #225
118585 Crutch
pi_95299305
Huh? Die foto's vallen hartstikke mee.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')