je mocht hem ook hebben... hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef kahaarin het volgende:
Haha, Lapohunter! En nog Fipohunter ook.
ik probeerde de lapo maar was een fractie te laatquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en die nietlichaam laat het ook afweten
fijn weer even voor de 50![]()
![]()
en ik heb toch echt wel 2 seconden gewacht voordat ik hem pakte hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik probeerde de lapo maar was een fractie te laat
zekuhr. maar wel met liefdequote:
wauw 2 hele seconden? je hebt je wel erg in lopen houden hequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik heb toch echt wel 2 seconden gewacht voordat ik hem pakte hoor
't is toch niet zo moeilijk....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Vultarian het volgende:
die probeerde nog een TT te bedenken denk ik
quote:
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wauw 2 hele seconden? je hebt je wel erg in lopen houden he
nog ee berochtje of 280 en er is een nieuwe kansquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaan
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfoutenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ik had er ook al wel eentje, maarja, is verloren gegaan
zal iemand (* Vultarian kijkt MaryMouse onopvallend doch indringend aan) hem wel weer wegkapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog ee berochtje of 280 en er is een nieuwe kans
Lol!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan het nog he.... nog niet achter een rollator
is alweer geopend... nog maar een # of 20 om daar over te rellen. daarna gaan we tot #290 weer liev zijn voor elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Nobodies het volgende:
Sorry guys, ik werd gebeld op Skype, anders had ik vol vreugde een nieuw topic geopend
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfouten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf #275 hard gaan lopen roepen dat je een TT hebt..... dan gooit iedereen die onder de ctrl-c en opend de lapo gewoon met jouw TT... inclusief spelfouten
precies.... iets met Killo of zoquote:
ja ik was hem nog niet vergeten hoorquote:
Bollo duidelijk ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ik was hem nog niet vergeten hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef Nobodies het volgende:
Sorry guys, ik werd gebeld op Skype, anders had ik vol vreugde een nieuw topic geopend
quote:
jaquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al weg. Helaas...
Ik krijg hier nog een minderwaardigheidscomplex.
nee, keek p0rn met een beamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarom... heb je ook een borstverkleining ondergaan
quote:
nog 10quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij maakt nu echt gebruik van de #50 regel he
We willen niet op de COS lijken, want daar is het de #100 regel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij maakt nu echt gebruik van de #50 regel he
eh.... daar weten ze de hele COS mee vol te schrijven en gaan fipe over in lapo... vandaar de #50 regel hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
We willen niet op de COS lijken, want daar is het de #100 regel.
Vanaf #101 beginnen ze over de lapoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... daar weten ze de hele COS mee vol te schrijven en gaan fipe over in lapo... vandaar de #50 regel hier
wij al bij #26quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vanaf #101 beginnen ze over de lapo.
precies... vanaf #250 beginnen we hier te hinten... en tequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vanaf #101 beginnen ze over de lapo.
hat was 46quote:
quote:
nog een drankje lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt mag niet meer we zijn over #50 heen
oh mag ik? mag ik? mag ik? dat heb ik al wel 25 jaar niet meer gedronkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
hat was 46![]()
pak jij ook maar een [ afbeelding ]
quote:
tuurlijk, shandy is cool!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh mag ik? mag ik? mag ik? dat heb ik al wel 25 jaar niet meer gedronken![]()
![]()
(vorige SC al bij #26)
Durf je wel tegen ons muisje?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iemand tegenspreken vandaag
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren hequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pastis met vleugje mindsiroop voor je
ne we moeten weer 200+ posts wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren he
Het was tegen bollokusquote:
De dag is net begonnen, dus ik kan weer dik 23 uur zonderquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vooruit dan maar, maar laat het niet nog een keer gebeuren he
pas op hoor.... ik heb een "blokkeerknopje" daar wil jij niet onder komen te zitten. echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ongezellig zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pas op hoor.... ik heb een "blokkeerknopje" daar wil jij niet onder komen te zitten. echt niet
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ongezellig zijn.
die was toch veel te grappig om daaronder te zetten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waar
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die was toch veel te grappig om daaronder te zetten?
Huh? Ik heb 2 SC's geleden een hele fles binnengegooid..? Wat is daar mee gebeurd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies... de laatste die daar onder kwam is in het midden-oosten op een bermbom gelopen, en wij wachten nu nog steeds op onze knoflooksaus. echt waar
Doet me toch ergens aan denken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
verdampt denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2 SC's geleden een hele fles binnengegooid..? Wat is daar mee gebeurd?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2 SC's geleden een hele fles binnengegooid..? Wat is daar mee gebeurd?
Ehm, ik doel er op dat als iemand jou tegenspreekt je er niet achteraan kunt, verder niets hoor.quote:
hans eeuwen had daar ook een zalig stukje vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar die is wel heul lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja... maar dat was jouw knoflooksaus, niet die knoflooksaus die we vorige week vrijdag bij die brommerkoerier hadden besteld.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik doel er op dat als iemand jou tegenspreekt je er niet achteraan kunt, verder niets hoor.
eh.... sorry.... ik maak mijn knoflooksaus altijd zelf... haal ik niet uit een flesje... (kokje...invloed zoiets)... eh rode wijn heb ik niet gehaald.... alleen maar witte voor Jesje... is dat ook goed?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar die is wel heul lekker.
Is er nog rode wijn?
Klopt, toen moest ik ergens heen... waar ik heen ben geweest weet ik alleen niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ja die is goed !..... jammer dat je hier vorige week vrijdag niet was
Joh.... we hebben ons best gedaan tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef Vultarian het volgende:
die psychiater hiernaast liet zich ook veel te makkelijk temmen, was de moeite niet eens om hem mee hiernaartoe te nemen
Oeh, da's ook lekker, met turkse yoghurt en verse knoflook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... sorry.... ik maak mijn knoflooksaus altijd zelf... haal ik niet uit een flesje... (kokje...invloed zoiets)... eh rode wijn heb ik niet gehaald.... alleen maar witte voor Jesje... is dat ook goed?
oei... oppassen..... korsakoff standaard password voor gebruikers die hun password niet meer wetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:41 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Klopt, toen moest ik ergens heen... waar ik heen ben geweest weet ik alleen niet meer.
hmmm... nee nederlandse biologische yoghurt wel verse knoflookquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, da's ook lekker, met turkse yoghurt en verse knoflook!![]()
Nee, dan pak ik zelf wel, thnx.
Passwords zijn geen probleem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei... oppassen..... korsakoff standaard password voor gebruikers die hun password niet meer weten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... nee nederlandse biologische yoghurt wel verse knoflook
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar die is wel heul lekker.
Is er nog rode wijn?
Ook lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... nee nederlandse biologische yoghurt wel verse knoflook
ik zal de volgende keer de rode wijn voor je meenemen
quote:
Dees:quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een lekkere uit
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
biologische yoguht van bollokus koeien!
oei.... iemand die niet meer weet waar hij vorige week vrijdagavond is geweest maar nog wel zijn passwords weet...quote:
nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wanneer kan ik die hier op de biologische markt krijgen.... dan wordt ik groot afneemster
)quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wanneer kan ik die hier op de biologische markt krijgen.... dan wordt ik groot afneemster
Ik denk eerder dat ik vorige week verdrongen hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei.... iemand die niet meer weet waar hij vorige week vrijdagavond is geweest maar nog wel zijn passwords weet...
verdrongen of verdronken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik vorige week verdrongen heb.
zit je me eerst lekker te maken... sjips... moet ik toch naar frankrijk gaan voor de echte bollokus yoghurt ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet2 koeien melken voor eigen gebruik is meer dan genoeg met de hand ;
[..]
)
quote:
de allerlaatste tot morgenvroeg........quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me eerst lekker te maken... sjips... moet ik toch naar frankrijk gaan voor de echte bollokus yoghurt ...
eh en morgenvroeg begint bij jou om 02:00 uur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
de allerlaatste tot morgenvroeg........
nee, als de hond het weer op zijn heupen krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh en morgenvroeg begint bij jou om 02:00 uur?
ik kan het je niet aanraden... maar in de COS loopt regelmatig een psychiater rond die je er eventueel van onverwerkte trauma's af kan helpen.... Gewoon hier in de SC blijven wil ook wel helpen hoorquote:
Ik weet het, in de COS zou ik ook niet beweren dat ik iets verdrongen heb... daar gaat het over wie de fipo en lapo heeft, is niks aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kan het je niet aanraden... maar in de COS loopt regelmatig een psychiater rond die je er eventueel van onverwerkte trauma's af kan helpen.... Gewoon hier in de SC blijven wil ook wel helpen hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, als de hond het weer op zijn heupen krijgt.
als ik te lang slaap grijpt hij in
die poes hier krijgt me niet wakker hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
twee katers hier... eten of 't muisje aanvallen... komt 't muisje wel haar bed uit hoor
Lol, okay.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
de allerlaatste tot morgenvroeg........
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik weet het, in de COS zou ik ook niet beweren dat ik iets verdrongen heb... daar gaat het over wie de fipo en lapo heeft, is niks aan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
zo het is klaar! de hond uitschudden en dan de ogen sluiten![]()
![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga ook m'n oogjes maar eens dichtgooien![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga ook m'n oogjes maar eens dichtgooien![]()
kan niet alvast je deurtje dichtsmeren, dan wordt het midnight-snackquote:
Ik ga wel via het achterdeurtje naar binnen... kan je het voordeurtje gewoon weer lekker dichtmetselenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan niet alvast je deurtje dichtsmeren, dan wordt het midnight-snack
De COS was leuk toen er dingen gebeurde in het huis. Tegenwoordig bewaren ze alles voor de uitzending om het 'live' te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS is kan ook wel leuk zijn hoor...
als ik 'm nu terug lees dan denk ik dat ik in de COS van 3 uur terug zit.... maar dat is al een hele vooruit gang t.o.v. de BB en DGK reunies hoor
klopt... ben ook altijd wel verbaasd dat men 2,5 COS weten vol te schrijven tijdens een SL. Maar flashbox zijn filmpjes zijn wel leuk. En zonder FOK of COS of SC had ik allang geen SST meer gekekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:11 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De COS was leuk toen er dingen gebeurde in het huis. Tegenwoordig bewaren ze alles voor de uitzending om het 'live' te doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef Vultarian het volgende:
ok![]()
* Vultarian stapelt met de blokjes kaas het deurtje dicht, smeert het goed af, en brengt een extra laagje aan om de vakantie te vieren
tot morgen![]()
![]()
ok![]()
* Vultarian stapelt met de blokjes kaas het deurtje dicht, smeert het goed af, en brengt een extra laagje aan om de vakantie te vieren
tot morgen![]()
![]()
ok![]()
tot morgen![]()
![]()
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
kruip ook mijn holletje in... morgen weer kaasontbijtje en lekker vakantie, dus uitslapen
trusten kahaarin slaapquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, slaap lekker, ik ga ook afsluiten, tot morgen.![]()
![]()
gezellig!quote:
Moggequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Bollokus
![]()
Jesje
![]()
ik doe mee met
en
![]()
goeiemorgen
heerlijk, zirt alweer met korte broek en tshirt buiten aan de koffiequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Bollokus
![]()
Jesje
![]()
ik doe mee met
en
![]()
goeiemorgen
hij wel tuurlijk! hier is het ook prachtigquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
heerlijk, zirt alweer met korte broek en tshirt buiten aan de koffie
lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij wel tuurlijk! hier is het ook prachtig
doe je goed en gezellig uitzicht over ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
hmm ja t zelfde hier helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar moet dadelijk toch echt wat aan huishouding gaan doen.... weinig zin in met dit bweer
parkeerdek, speelveld, huizen en nu nog een stukje van 't IJquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe je goed en gezellig uitzicht over ??
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wilquote:
ja jij hebt vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wil
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rapquote:
das waar t is zo gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rap
en het voordeel ik kan gewoon blijven zittenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het voordeel ik kan gewoon blijven zitten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsitequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsite
klopt maar niet op de site zelf en daar word het vanaf gepakt, dus als de site online is doet spix het ook weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaar
zie je welquote:
quote:
tot laters danquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
quote:
suc6quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
quote:
dat is ook zeker lekker!quote:
ik ook hoorquote:
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zettenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zetten
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luierenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn mannekes hebben met mij uitgeslapen en vonden het pas om 10 uur etenstijd
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luieren)
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus normaal een normaal ritme, en nu doe je gewoon regelmatig een guidootje
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet vandaag was eigenlijk een van de eerste keren dat iklanger in bed bleef probeer toch wel me ritme aan te houden
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokken
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijn
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk toch
daaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar een paar maandjes doorbijten en dan kan je weer poppen en locken en breaken tussen de koeien
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaromzo ik ga me maar eens bezighouden met de dagelijkse dingen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef mspoez het volgende:
Wat is dit 'ai dit gaat niet'?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef mspoez het volgende:
Wat is dit 'ai dit gaat niet'?
[ afbeelding ]
Goed hè .... markvanrinsumquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Vultarian het volgende:
hoeveel mensen gaan er zo de 1000ste cos openen?
1 maar![]()
quote:Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Uitgegeven: 9 april 2011 12:48
Laatst gewijzigd: 9 april 2011 14:49
AMSTERDAM - In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij zes doden en zestien gewonden zijn gevallen. Dit heeft waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn tijdens een persconferentie bevestigd.
echt triest...mn collega woont naast dat winkelcentrum net gebeld hij is okequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef bollokus het volgende:
even nieuws checken krijg je dithoe ziek!
[..]
ja ik kreeg het binnen via twitter, lekker zieke wereldquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
echt triest...mn collega woont naast dat winkelcentrum net gebeld hij is oke
nederland 1 zendt de hele dag al uit over de schietpartijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef bollokus het volgende:
even nieuws checken krijg je dithoe ziek!
[..]
het is allemaal nog niet officieel bevestigd die 6 wel iigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef jesje1982 het volgende:
6 doden inmiddels ik heb ze ook al over 10 doden gehoord
Volgens mij waren er ook 4 zwaargewonden misschien zijn die bij die 10 ook mee gerekend...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef jesje1982 het volgende:
6 doden inmiddels ik heb ze ook al over 10 doden gehoord
k vind het echt erg hoor, t is hier niet zo ver vandaan, je hoort dit soort dingen wel in amerika maar hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is allemaal nog niet officieel bevestigd die 6 wel iig
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook 4 zwaargewonden misschien zijn die bij die 10 ook mee gerekend...
precies datquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelen
Mee eens!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelen
over zoiets kan ik me echt boos maken net zoals een jaar gheleden of zo in die kinderdagverblijven .... daar krijg je echt gewoon kotsneigingen van!quote:
ja vreselijk was dat ja in belgiequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
over zoiets kan ik me echt boos maken net zoals een jaar gheleden of zo in die kinderdagverblijven .... daar krijg je echt gewoon kotsneigingen van!
ja idd dat is altijd hetzelfde iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef Vultarian het volgende:
die vragen na zo'n persconferentie kunnen ze net zo goed afschaffen, alle informatie die ze willen geven geven ze in de persconferentie al. bij de vragen krijg je alleen als antwoord wat al in de persconferentie gezegd is aangevuld met 'daar doen we onderzoek naar' en 'daar kunnen we op dit moment nog niet op ingaan/niets over zeggen'
ja maar dat is o0ok logisch want met de mogelijkheden van tegenwoordig zijn wioj de politie te snel afquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef Vultarian het volgende:
die vragen na zo'n persconferentie kunnen ze net zo goed afschaffen, alle informatie die ze willen geven geven ze in de persconferentie al. bij de vragen krijg je alleen als antwoord wat al in de persconferentie gezegd is aangevuld met 'daar doen we onderzoek naar' en 'daar kunnen we op dit moment nog niet op ingaan/niets over zeggen'
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef jesje1982 het volgende:
gatverdamme lees nu net ook kinderen onder slachtoffers brrr daar gaan mn haren van overeind staan
quote:
stilte voor de storm... we krijgen vanavond toch het foute feestjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
SCstilte , want dat helpt schijnbaar.
Jaah, kan niet wachten op de muziek!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stilte voor de storm... we krijgen vanavond toch het foute feestje
maar die moet je wel zelf aanzetten terwijl je naar een zwembad staart of wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, kan niet wachten op de muziek!!
Ik ga er van uit dat we geen SL krijgen die hebben we de afgelopen week al genoeg gehad, en tijdens feestjes hebben we nog nooit SL gekregen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die moet je wel zelf aanzetten terwijl je naar een zwembad staart of wat?
je bent wel een erg positief persoon jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat we geen SL krijgen die hebben we de afgelopen week al genoeg gehad, en tijdens feestjes hebben we nog nooit SL gekregen!!
En ik ben een positief persoon!![]()
Ik vindt dus dat we vandaag al zo veel zwembad momentjes hebben gehad dat ze het vanavond zwembad vrij laten, ze blokkeren al wel een tijdje de opdrachten maar eigenlijk de zaterdag avond opdrachten niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je bent wel een erg positief persoon ja![]()
vanmiddag toch alweer een paar uurtjes zwembadkijken gehad ja, en als ze vanavond die dansjes moeten gaan doen, wat ook weer een opdracht is, verwacht ik toch voor ons wel weer een zwembad momentje
quote:
foeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet, aaah die vindt ik juist zo lekker
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit haai ge eten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
foei"De vraag is de afgelopen vijftien jaar zo toegenomen dat verschillende haaiensoorten dreigen uit te sterven. Volgens onderzoek van de World Conservation Unionis het aantal haaien in de Atlantische oceaan inmiddels gehalveerd. Van sommige soorten, zoals de hamerhaai, resteert zelfs nog maar 10 procent van de oorspronkelijke populatie.
Niet alleen milieu-organisaties luiden de noodklok. De Franse topkok Pierre Gagnaire, eigenaar van diverse exquise restaurants over heel de wereld, waarschuwde onlangs in Hong Kong dat hij over tien jaar geen verse zee- of riviervis meer zal kunnen serveren, alleen nog kweekvis. "
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Had nog wat restjes over voor de liefhebber
Oeee ziet er lekker uit!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Had nog wat restjes over voor de liefhebber
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit haai ge eten...
nog te vroeg ff wachten totdat markvanrinsum is langsgeweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb hier nog nooit gepost.
Doe mij een pils.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb hier nog nooit gepost.
Doe mij een pils.
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...
Grote horeca vis leverancier voeren al bijna geen haai meer. De bekende schillerlocken (haaienwammen van de doornhaai) zijn bv bijna niet meer verkrijgbaar in NLquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
foei"De vraag is de afgelopen vijftien jaar zo toegenomen dat verschillende haaiensoorten dreigen uit te sterven. Volgens onderzoek van de World Conservation Unionis het aantal haaien in de Atlantische oceaan inmiddels gehalveerd. Van sommige soorten, zoals de hamerhaai, resteert zelfs nog maar 10 procent van de oorspronkelijke populatie.
Niet alleen milieu-organisaties luiden de noodklok. De Franse topkok Pierre Gagnaire, eigenaar van diverse exquise restaurants over heel de wereld, waarschuwde onlangs in Hong Kong dat hij over tien jaar geen verse zee- of riviervis meer zal kunnen serveren, alleen nog kweekvis. "
Jij vroeg om pils...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...
is vrees ik een druppel op de gloeiende plaat, zolang de aziaten nog massaal afnemen, en de amerikanen/canadezen de zee leegscheppen. Maar beter iets dan niets...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Grote horeca vis leverancier voeren al bijna geen haai meer. De bekende schillerlocken (haaienwammen van de doornhaai) zijn bv bijna niet meer verkrijgbaar in NL
Nu snap ik waarom ik er normaal nooit om vraag.quote:
lemon of orange?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik er normaal nooit om vraag.
Geef me nu maar een glaasje Fanta.
rightquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is vrees ik een druppel op de gloeiende plaat, zolang de aziaten nog massaal afnemen, en de amerikanen/canadezen de zee leegscheppen. Maar beter iets dan niets...
Kan ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik er normaal nooit om vraag.
Geef me nu maar een glaasje Fanta.
is het al zo laat *zapt naar RTL4*quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Niki.P het volgende:
Ondertussen ook maar Ik hou van holland op gezet...
Ze zijn nog aan het voorstellen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het al zo laat *zapt naar RTL4*
[sc77] Zijn wij ook lekker fout.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
we zijn door #280 heen... we moeten weer een nieuwe TT bedenken. Iemand?
quote:
complimenten niki. Maar is wel duidelijk dat ik vandaag veel SL gemist hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Niki.P het volgende:
Ondertussen ook maar Ik hou van holland op gezet...
OK.... SC77 Wij zijn ook lekker foutquote:
filmpjes van flashbox bekeken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
complimenten niki. Maar is wel duidelijk dat ik vandaag veel SL gemist heb
van vliet was echt heel leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
en dat die kip er stil op zitten blijft geven we hem valium nandalibrium 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |