het is allemaal nog niet officieel bevestigd die 6 wel iigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef jesje1982 het volgende:
6 doden inmiddels ik heb ze ook al over 10 doden gehoord
Volgens mij waren er ook 4 zwaargewonden misschien zijn die bij die 10 ook mee gerekend...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef jesje1982 het volgende:
6 doden inmiddels ik heb ze ook al over 10 doden gehoord
k vind het echt erg hoor, t is hier niet zo ver vandaan, je hoort dit soort dingen wel in amerika maar hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is allemaal nog niet officieel bevestigd die 6 wel iig
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook 4 zwaargewonden misschien zijn die bij die 10 ook mee gerekend...
precies datquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelen
Mee eens!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is iig geval te ziek voor woorden. schiet jezelf door je harses maar ga dan niet in een winkelcentrum spelen
over zoiets kan ik me echt boos maken net zoals een jaar gheleden of zo in die kinderdagverblijven .... daar krijg je echt gewoon kotsneigingen van!quote:
ja vreselijk was dat ja in belgiequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
over zoiets kan ik me echt boos maken net zoals een jaar gheleden of zo in die kinderdagverblijven .... daar krijg je echt gewoon kotsneigingen van!
ja idd dat is altijd hetzelfde iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef Vultarian het volgende:
die vragen na zo'n persconferentie kunnen ze net zo goed afschaffen, alle informatie die ze willen geven geven ze in de persconferentie al. bij de vragen krijg je alleen als antwoord wat al in de persconferentie gezegd is aangevuld met 'daar doen we onderzoek naar' en 'daar kunnen we op dit moment nog niet op ingaan/niets over zeggen'
ja maar dat is o0ok logisch want met de mogelijkheden van tegenwoordig zijn wioj de politie te snel afquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef Vultarian het volgende:
die vragen na zo'n persconferentie kunnen ze net zo goed afschaffen, alle informatie die ze willen geven geven ze in de persconferentie al. bij de vragen krijg je alleen als antwoord wat al in de persconferentie gezegd is aangevuld met 'daar doen we onderzoek naar' en 'daar kunnen we op dit moment nog niet op ingaan/niets over zeggen'
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef jesje1982 het volgende:
gatverdamme lees nu net ook kinderen onder slachtoffers brrr daar gaan mn haren van overeind staan
quote:
stilte voor de storm... we krijgen vanavond toch het foute feestjequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
SCstilte , want dat helpt schijnbaar.
Jaah, kan niet wachten op de muziek!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stilte voor de storm... we krijgen vanavond toch het foute feestje
maar die moet je wel zelf aanzetten terwijl je naar een zwembad staart of wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, kan niet wachten op de muziek!!
Ik ga er van uit dat we geen SL krijgen die hebben we de afgelopen week al genoeg gehad, en tijdens feestjes hebben we nog nooit SL gekregen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die moet je wel zelf aanzetten terwijl je naar een zwembad staart of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |