je bent wel een erg positief persoon jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat we geen SL krijgen die hebben we de afgelopen week al genoeg gehad, en tijdens feestjes hebben we nog nooit SL gekregen!!
En ik ben een positief persoon!![]()
Ik vindt dus dat we vandaag al zo veel zwembad momentjes hebben gehad dat ze het vanavond zwembad vrij laten, ze blokkeren al wel een tijdje de opdrachten maar eigenlijk de zaterdag avond opdrachten niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je bent wel een erg positief persoon ja![]()
vanmiddag toch alweer een paar uurtjes zwembadkijken gehad ja, en als ze vanavond die dansjes moeten gaan doen, wat ook weer een opdracht is, verwacht ik toch voor ons wel weer een zwembad momentje
quote:
foeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet, aaah die vindt ik juist zo lekker
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit haai ge eten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
foei"De vraag is de afgelopen vijftien jaar zo toegenomen dat verschillende haaiensoorten dreigen uit te sterven. Volgens onderzoek van de World Conservation Unionis het aantal haaien in de Atlantische oceaan inmiddels gehalveerd. Van sommige soorten, zoals de hamerhaai, resteert zelfs nog maar 10 procent van de oorspronkelijke populatie.
Niet alleen milieu-organisaties luiden de noodklok. De Franse topkok Pierre Gagnaire, eigenaar van diverse exquise restaurants over heel de wereld, waarschuwde onlangs in Hong Kong dat hij over tien jaar geen verse zee- of riviervis meer zal kunnen serveren, alleen nog kweekvis. "
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Had nog wat restjes over voor de liefhebber
Oeee ziet er lekker uit!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Had nog wat restjes over voor de liefhebber
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit haai ge eten...
nog te vroeg ff wachten totdat markvanrinsum is langsgeweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb hier nog nooit gepost.
Doe mij een pils.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb hier nog nooit gepost.
Doe mij een pils.
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...
Grote horeca vis leverancier voeren al bijna geen haai meer. De bekende schillerlocken (haaienwammen van de doornhaai) zijn bv bijna niet meer verkrijgbaar in NLquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
foei"De vraag is de afgelopen vijftien jaar zo toegenomen dat verschillende haaiensoorten dreigen uit te sterven. Volgens onderzoek van de World Conservation Unionis het aantal haaien in de Atlantische oceaan inmiddels gehalveerd. Van sommige soorten, zoals de hamerhaai, resteert zelfs nog maar 10 procent van de oorspronkelijke populatie.
Niet alleen milieu-organisaties luiden de noodklok. De Franse topkok Pierre Gagnaire, eigenaar van diverse exquise restaurants over heel de wereld, waarschuwde onlangs in Hong Kong dat hij over tien jaar geen verse zee- of riviervis meer zal kunnen serveren, alleen nog kweekvis. "
Jij vroeg om pils...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat vind men lekker aan bier? Ik drink het en heb echt het gevoel dat ik me moet sterkhouden niet te kotsen. Ik vind het zó bitter...
is vrees ik een druppel op de gloeiende plaat, zolang de aziaten nog massaal afnemen, en de amerikanen/canadezen de zee leegscheppen. Maar beter iets dan niets...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Grote horeca vis leverancier voeren al bijna geen haai meer. De bekende schillerlocken (haaienwammen van de doornhaai) zijn bv bijna niet meer verkrijgbaar in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |