lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij wel tuurlijk! hier is het ook prachtig
doe je goed en gezellig uitzicht over ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
hmm ja t zelfde hier helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar moet dadelijk toch echt wat aan huishouding gaan doen.... weinig zin in met dit bweer
parkeerdek, speelveld, huizen en nu nog een stukje van 't IJquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe je goed en gezellig uitzicht over ??
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wilquote:
ja jij hebt vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wil
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rapquote:
das waar t is zo gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rap
en het voordeel ik kan gewoon blijven zittenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het voordeel ik kan gewoon blijven zitten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsitequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsite
klopt maar niet op de site zelf en daar word het vanaf gepakt, dus als de site online is doet spix het ook weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaar
zie je welquote:
quote:
tot laters danquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |