Het smelt vanzelf. Vanavond ook een appeltaart bakken. gewoon, omdat ik mix ervoor in een of andere verrassingstas hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet de bedoeling, die houden we graag heel
veel plezier, doe ze de groeten van mequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, en tot later. Ik ben weg.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
Veel Plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
Gaan MZ en ST nu eindelijk een geschikte kandidaat voor je ondertitel zoeken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
Jaaaaaaaaa speeltuinquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is niet warm genoeg voor een hoop dingen, maar wel weer om iets buiten te doen
was ik normaal ook zeker gaan doenquote:
Anders vanmiddag met de jongens naar een bos toe gaan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ik normaal ook zeker gaan doen
however
dat is morgen ook al afgesproken om daar met vrienden die ook kids hebben heen te gaan
picknickenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ik normaal ook zeker gaan doen
however
dat is morgen ook al afgesproken om daar met vrienden die ook kids hebben heen te gaan
is een idee, echter minimaal een uur rijden vanaf hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders vanmiddag met de jongens naar een bos toe gaan?
Dus bal mee + oude kleren aan + vies worden =quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een idee, echter minimaal een uur rijden vanaf hier.
is een groot park hier, denk dat ik de fietsen pak en daarheen rij
Een uur rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een idee, echter minimaal een uur rijden vanaf hier.
is een groot park hier, denk dat ik de fietsen pak en daarheen rij
Sleur hem gewoon ergens mee naar toequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe nog een bakkie.. krijg ook niet echt het idee dat J. wat wil gaan doen vandaag
legolandquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
Volgende week maar eens naar een park. Welke weet ik nog niet. Efteling is altijd leuk, maar misschien eens wat anders.
Koen woont waarschijnlijk ergens midden in de Randstadquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een uur rijdenIk kan lopend in twee minuten in een klein bos zijn en in het 'grote bos' (
) in 5 minuten
Kan op zich ook.quote:
We hebben er meerdere, dus keus genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
Volgende week maar eens naar een park. Welke weet ik nog niet. Efteling is altijd leuk, maar misschien eens wat anders.
Kan me bijna niet voorstellen dat je zo lang moet rijden om bij een bos te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koen woont waarschijnlijk ergens midden in de Randstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |