zow, dat zijn forse stukkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
een taart in 3 gelijke stukken verdelen is eigenlijk best simpel. 360 graden = hele cirkel. 360/3 = ieder stuk 120 graden.
daar ging de discussie over
ja dat maakt niks uit, maar dan is het probleem van 6 gelijke stukken & 9 gelijke stukken ook opgelostquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, dat zijn forse stukken
(of een klein taartje )
Doe mij maar een fors stukquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, dat zijn forse stukken
(of een klein taartje )
goed idee, misschien ga ik ook koekjes bakken oidquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga denk ik uit verveling ook maar iets bakken
Ja, ik ga zo weg. En dan vanavond weer terug, want morgen ga ik varen met een fluisterboot in Noord-Holland. Een vriendin viert dan haar verjaardag. Vandaar ook dat ik gisterenavond zo'n vol programma had: sleutel laten bijmaken, wat boodschappen doen in het dorp, huishouden doen en planten in de bakken op balkon zetten. Daar kom ik dit weekend niet aan toequote:
Marijke helpen oidquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo weg. En dan vanavond weer terug, want morgen ga ik varen met een fluisterboot in Noord-Holland. Een vriendin viert dan haar verjaardag. Vandaar ook dat ik gisterenavond zo'n vol programma had: sleutel laten bijmaken, wat boodschappen doen in het dorp, huishouden doen en planten in de bakken op balkon zetten. Daar kom ik dit weekend niet aan toe.
Ik moet de tafel nog op zijn onderstel zetten dat is allesquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed idee, misschien ga ik ook koekjes bakken oid
maar het is ook redelijk weer dus wil ik ook iets buiten doen
Zo flink bezig geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo weg. En dan vanavond weer terug, want morgen ga ik varen met een fluisterboot in Noord-Holland. Een vriendin viert dan haar verjaardag. Vandaar ook dat ik gisterenavond zo'n vol programma had: sleutel laten bijmaken, wat boodschappen doen in het dorp, huishouden doen en planten in de bakken op balkon zetten. Daar kom ik dit weekend niet aan toe.
Wat denk jequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor taartje zit jij nu aan te denken
Die van suikerquote:
Een theewinkel bezoeken. Had ik een hele tijd geleden al afgesproken met Marijke, ST en Sym. Dus ik ben daar nu twee weken achter elkaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de tafel nog op zijn onderstel zetten dat is alles
[..]
Zo flink bezig geweest
Wat ga je doen in zwolle?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een theewinkel bezoeken. Had ik een hele tijd geleden al afgesproken met Marijke, ST en Sym. Dus ik ben daar nu twee weken achter elkaar.
leuk manquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een theewinkel bezoeken. Had ik een hele tijd geleden al afgesproken met Marijke, ST en Sym. Dus ik ben daar nu twee weken achter elkaar.
regent het weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:56 schreef Koen66 het volgende:
het is echt weer van dat ''wat moet je in godesnaam gaan doen weer"
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook eens naar Zwolle maar dat lukt niet zo erg daar iets af te spreken
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stralende zon. ik ga zo sporten!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |