Mjah, idd. Dat kan ik me wel voorstellen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat niet.... maar moet er niet aan denken om een gebouw te wonen waar regelmatig de brandweer voor de deur staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
2 grote citroenen met dikke schil
1/2 liter pure graan alcohol of wodka
250 à 500 gram suiker naar smaak
1/2 liter water
5 druppels citroensap
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit recept heb ik van een iemand gekregen en die zei dat het was om citroenen in te maken
ben blij dat ik de alcohol nog heb.... mijn eigen limoncello gemaakt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit recept heb ik van een iemand gekregen en die zei dat het was om citroenen in te maken
ben blij dat ik de alcohol nog heb.... mijn eigen limoncello gemaakt
en er gebeurd geen klap dus dat is toch knapquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje wat gaat de COS weer snel... heb ik net door dat ie gesloten is, zitten ze al op pagina 2 in een nieuwe
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
Aangezien dit post 204 is, moeten we misschien toch in overleg gaan wie de volgende SC opent.
jij ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
Aangezien dit post 204 is, moeten we misschien toch in overleg gaan wie de volgende SC opent.
Ik ga het niet meemaken Ben er weg vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en er gebeurd geen klap dus dat is toch knap
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ga het niet meemaken Ben er weg van
Truste![]()
![]()
tot morgen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
cioa kokkie, kookse morgen en voorzichtig met de visjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
truste kokje, en succes met vissen morgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
quote:
Nee hoor, had even papegaaitjes perikelen, er had er 1 bedacht dat hij de orchideeen wilde slopen, ik vond van niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog geen guidootje hier hoor ik heb vakantie
in de blender gegaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, had even papegaaitjes perikelen, er had er 1 bedacht dat hij de orchideeen wilde slopen, ik vond van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |