Heb al een waterbuikje inmiddels kauwgom en pleisters niet in huis. Blokje om geen goed plan, nachtpomp snackbar. Gewoon doorbijten dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
niet aan beginnen.... watertje drinken, blokje omlopen, kauwgommetje in je mond stoppen, pleistertje plakken
het zijn ook altijd dezelfde hequote:
Hierop dan maar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb al een waterbuikje inmiddels kauwgom en pleisters niet in huis. Blokje om geen goed plan, nachtpomp snackbar. Gewoon doorbijten dan maar
quote:
Ja stoer he, onze eigen SC OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Nobodies het volgende:
Ik moet zeggen, de OP wordt steeds leuker hier.
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300quote:
sausje erbijquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben al aan de bleekselderij begonnen
ja, bij mij ook, vreemdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SST SC#74foknieuws de buuf lover komt onverwacht breaking!! 12345678910111213» fullpage pietpaniek 300 476 08-04-2011 22:28:00
jesje1982
Oeh lekker, met Roquefort dip?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben al aan de bleekselderij begonnen
dan komt het ook niet meer goed ben ik bangquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
Ik werd vanochtend met een kater wakker, pff. Is nogsteeds niet over helaas.
Morgen is een nieuwe dag denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan komt het ook niet meer goed ben ik bang![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag denk ik dan maar.
Hmm, je hebt zo soms van die dagen. Kansloos voor ze zijn begonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
niet zeiken, 's nachts vissen vangen 's morgens netten drogenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
jesje dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Diegene die lapo heeft in het algemeen.
Zeker als je gaat nadenken of je je gister toch altijd even netjes gedragen hebt... maar ik heb nog niemand aan m'n kop gehad dat ik verkeerde dingen heb gedaan. Mijn herinnering is voor zover ik weet ook nog in ordequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zo soms van die dagen. Kansloos voor ze zijn begonnen.![]()
moedig... wil je weer? gewoon lapo pakken danquote:
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijktquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Diegene die lapo heeft in het algemeen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijkt
Ik kom net binnenvallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijkt
ja maar pas op he... vanaf #50 houden we op met lapo/fipo/tt discussies...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
piet doe is lievquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee
geintje man ja toch
iets eerder, maar bij #26 al?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
PIETquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee
geintje man ja toch
Beetje meelij met nobodies, heeft een katerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Beetje meelij met nobodies, heeft een kater![]()
nou ik heb er 2quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
die hoef ik niequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we kunnen nu ook alvast bepalen wie sc#88 mag openen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vergeet #102 ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we kunnen nu ook alvast bepalen wie sc#88 mag openen
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker als je gaat nadenken of je je gister toch altijd even netjes gedragen hebt... maar ik heb nog niemand aan m'n kop gehad dat ik verkeerde dingen heb gedaan. Mijn herinnering is voor zover ik weet ook nog in orde.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.![]()
quote:
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.![]()
positief zien.... grenzen verlegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand anders. Dus dat scheelt.
Lol, dan zeker hopen dat niemand een cam paraat had....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand anders. Dus dat scheelt.
jou glas is zeker ook altijd halfvol?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dus groter geworden dus de volgende x kan er meer in
Wat denk je wel niet van me?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zeker hopen dat niemand een cam paraat had....
Och liefje.... wat wil je hebben dan.... krijg je een vol glas van mequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jou glas is zeker ook altijd halfvol?
mijne is leeg![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jou glas is zeker ook altijd halfvol?
mijne is leeg![]()
verras me maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Och liefje.... wat wil je hebben dan.... krijg je een vol glas van me
quote:
quote:
nee hoor helemaal niet, lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vodka Red Bull of is dat te meisjesachtig
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vodka Red Bull of is dat te meisjesachtig
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:
[ afbeelding ]
tequila sunrise?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
Straks krijg ik nog ideeën om m'n kater weg te drinken...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes jullie zullen het wel vreemd vinden maar k ben kapot ik heb me laaste peuk opgerookt en ik gaat lekker slapen![]()
![]()
![]()
slaap lekker en tot morgen weer![]()
tot morgen jesje slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes jullie zullen het wel vreemd vinden maar k ben kapot ik heb me laaste peuk opgerookt en ik gaat lekker slapen![]()
![]()
![]()
de mijne drinkt alleen waterquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
truste Jesjequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
truste Jesje,quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
beste remediequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
heb je een blender?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Jesje,
ik ga er ook vandoor, morgen vroeg dag helaas![]()
![]()
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |