Heb al een waterbuikje inmiddels kauwgom en pleisters niet in huis. Blokje om geen goed plan, nachtpomp snackbar. Gewoon doorbijten dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
niet aan beginnen.... watertje drinken, blokje omlopen, kauwgommetje in je mond stoppen, pleistertje plakken
het zijn ook altijd dezelfde hequote:
Hierop dan maar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb al een waterbuikje inmiddels kauwgom en pleisters niet in huis. Blokje om geen goed plan, nachtpomp snackbar. Gewoon doorbijten dan maar
quote:
Ja stoer he, onze eigen SC OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Nobodies het volgende:
Ik moet zeggen, de OP wordt steeds leuker hier.
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300quote:
sausje erbijquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben al aan de bleekselderij begonnen
ja, bij mij ook, vreemdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WTF... is er een postje verwijderd dan? SC sloot bij mij ook op 300
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SST SC#74foknieuws de buuf lover komt onverwacht breaking!! 12345678910111213» fullpage pietpaniek 300 476 08-04-2011 22:28:00
jesje1982
Oeh lekker, met Roquefort dip?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben al aan de bleekselderij begonnen
dan komt het ook niet meer goed ben ik bangquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
Ik werd vanochtend met een kater wakker, pff. Is nogsteeds niet over helaas.
Morgen is een nieuwe dag denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan komt het ook niet meer goed ben ik bang![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag denk ik dan maar.
Hmm, je hebt zo soms van die dagen. Kansloos voor ze zijn begonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
niet zeiken, 's nachts vissen vangen 's morgens netten drogenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Nobodies het volgende:
jesje dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Diegene die lapo heeft in het algemeen.
Zeker als je gaat nadenken of je je gister toch altijd even netjes gedragen hebt... maar ik heb nog niemand aan m'n kop gehad dat ik verkeerde dingen heb gedaan. Mijn herinnering is voor zover ik weet ook nog in ordequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, je hebt zo soms van die dagen. Kansloos voor ze zijn begonnen.![]()
moedig... wil je weer? gewoon lapo pakken danquote:
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijktquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Diegene die lapo heeft in het algemeen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijkt
Ik kom net binnenvallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klopt alleen als je had terug gelezen zag je dat er democratisch gedaan moest worden......... Net als de topic titel aangeeft moeten we dit dus overleggen..... En niet bij post 290 aan beginnen maar iets eerder, blijkt
ja maar pas op he... vanaf #50 houden we op met lapo/fipo/tt discussies...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
piet doe is lievquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee
geintje man ja toch
iets eerder, maar bij #26 al?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
PIETquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee
geintje man ja toch
Beetje meelij met nobodies, heeft een katerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Beetje meelij met nobodies, heeft een kater![]()
nou ik heb er 2quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
die hoef ik niequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we kunnen nu ook alvast bepalen wie sc#88 mag openen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vergeet #102 ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we kunnen nu ook alvast bepalen wie sc#88 mag openen
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker als je gaat nadenken of je je gister toch altijd even netjes gedragen hebt... maar ik heb nog niemand aan m'n kop gehad dat ik verkeerde dingen heb gedaan. Mijn herinnering is voor zover ik weet ook nog in orde.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.![]()
quote:
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, anders hopen dat er niemand zijn/haar phonecam paraat had.![]()
positief zien.... grenzen verlegtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand anders. Dus dat scheelt.
Lol, dan zeker hopen dat niemand een cam paraat had....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij eerder m'n eigen grenzen overschreden dan die van iemand anders. Dus dat scheelt.
jou glas is zeker ook altijd halfvol?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dus groter geworden dus de volgende x kan er meer in
Wat denk je wel niet van me?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan zeker hopen dat niemand een cam paraat had....
Och liefje.... wat wil je hebben dan.... krijg je een vol glas van mequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jou glas is zeker ook altijd halfvol?
mijne is leeg![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jou glas is zeker ook altijd halfvol?
mijne is leeg![]()
verras me maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Och liefje.... wat wil je hebben dan.... krijg je een vol glas van me
quote:
quote:
nee hoor helemaal niet, lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vodka Red Bull of is dat te meisjesachtig
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vodka Red Bull of is dat te meisjesachtig
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:
[ afbeelding ]
tequila sunrise?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we zien hem iig beide als cocktailman, heb dit onder ctrl+v:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
Straks krijg ik nog ideeën om m'n kater weg te drinken...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes jullie zullen het wel vreemd vinden maar k ben kapot ik heb me laaste peuk opgerookt en ik gaat lekker slapen![]()
![]()
![]()
slaap lekker en tot morgen weer![]()
tot morgen jesje slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
liefjes jullie zullen het wel vreemd vinden maar k ben kapot ik heb me laaste peuk opgerookt en ik gaat lekker slapen![]()
![]()
![]()
de mijne drinkt alleen waterquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
truste Jesjequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
truste Jesje,quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
beste remediequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
heb je een blender?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Jesje,
ik ga er ook vandoor, morgen vroeg dag helaas![]()
![]()
Tot morgen allemaal
wel de botjes er uit zevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Jesje,
ik ga er ook vandoor, morgen vroeg dag helaas![]()
![]()
Tot morgen allemaal
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Die zijn lekker, alleen wel heel verraderlijk....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:
Hmm, dat vind ik niet zo lekker, iets te zoet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar dat is die Vodka-RedBull ook wel een beetje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet zo lekker, iets te zoet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gaat om de juiste verhouding vodka/red bull
quote:
9/10 vodka 1/10 redbullquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij meer bull want je bent een zoet manneke... ik dus meer vodka
zo geweldig leekkeeeeeer.... aaaa-nijs, anijs, anijsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga wel weer verder met mijn pastis, anders slaap ik niet meer
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ga wel weer verder met mijn pastis, anders slaap ik niet meer
mm lekker mmquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zo geweldig leekkeeeeeer.... aaaa-nijs, anijs, anijs
was zo'n figuur uit ollie B.Bommel die dat altijd zong, weet niet meer hoe die heetquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Nobodies het volgende:
Geef mij maar iets lekker simpels
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Nobodies het volgende:
[ afbeelding ]
slaap lekker nikiquote:
quote:
Laura in the housequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Nobodies het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaaaaquote:
limoncello ?????quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was zo'n figuur uit ollie B.Bommel die dat altijd zong, weet niet meer hoe die heet
ja diequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja die, kijk maar iets hoger, maar weet nog niet hoe hij ook alweer heet
da vink nie lekker smakenquote:
en heel snelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
da vink nie lekker smaken![]()
word je alleen buis van
lol ok, en hoe heet dat beest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
die heb ik uit jouw filmpje gecapt hoezo
nou, omdat jij het bent... house special voor jequote:
limoncello heeft ook de zelfde kleur dat is wel lekker, heb nog 4 flessen staan maar die moeten nog even rustenquote:
Kreeg van iemand gister Goldstrike... dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
da vink nie lekker smaken![]()
word je alleen buis van
ben daar niet zon fan van! kan nu al niet op mijn poten staanquote:
dat is met die goudflokjes nie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Kreeg van iemand gister Goldstrike... dat is ook niet alles.
Nee, het gaat er om dat ik geen red-bull lust...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de limoncello die ik ken is geelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
limoncello heeft ook de zelfde kleur dat is wel lekker, heb nog 4 flessen staan maar die moeten nog even rusten
Wammes Waggel!quote:
piet slaap lekkerquote:
quote:
slaap wel pietquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je ook gekopieerd uit mijn post hierboven?
ja klopt is iets geeler......quote:
waar danquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
piet slaap lekker* MaryMouse ik dacht dat je mee zou rellen vanavond
![]()
bedankt voor de moeite hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest ff googlen.... je bent met je twee vingers en een neus sneller dan ik
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekkerquote:
je zou Mr. JLo hier teruglokken toch voor me.... kunnen we eindelijk de boze smileys weer gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waar danRelleh, mag toch niet boze smilies gebruiken van jullie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je zou Mr. JLo hier teruglokken toch voor me.... kunnen we eindelijk de boze smileys weer gebruiken
jij gebruikt waarschijnlijk geen toegevoegde kunstmatig kleurstoffen waar je helemaal van gaat stuiterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekker
misschien heeft ie nieuwe bezorgroute aangevraagdquote:
Slaap lekker Piet.. geeft niet ik wacht ook nog steeds op de knoflooksausquote:
Je huis staat in de de fik en jij gaat op je gemak ff p2000 checkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
Hmm, de brandweer staat weer eens voor de deur. Eventjes P2000 checken.
* MaryMouse kijkt uit het raamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker Piet.. geeft niet ik wacht ook nog steeds op de knoflooksaus
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Nobodies het volgende:
Je moet eens weten hoe vaak dat gebeurt dat het gebouw hier in de fik staat en ik 'ff' p2000 ga checkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Je huis staat in de de fik en jij gaat op je gemak ff p2000 checken
Hmm? Sambucca?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
was je je drankje weer aan het fikken ipv opdrinken
die van mij ook niet zo geel, wat meer doorzichtigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
] zooooo geel is die van mij niet maar wel lekker
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij gebruikt waarschijnlijk geen toegevoegde kunstmatig kleurstoffen waar je helemaal van gaat stuiteren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
2 grote citroenen met dikke schil
1/2 liter pure graan alcohol of wodka
250 à 500 gram suiker naar smaak
1/2 liter water
5 druppels citroensap
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak dat gebeurt dat het gebouw hier in de fik staat en ik 'ff' p2000 ga checken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonen
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.. dan ben ik blij dat de brandweer niet bij mij voor de deur staat... nu weet ik tenminste dat we niet in hetzelfde gebouw wonen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.
dat niet.... maar moet er niet aan denken om een gebouw te wonen waar regelmatig de brandweer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vind je me zo vreselijk? Je mag het gerust zeggen.
Mjah, idd. Dat kan ik me wel voorstellen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat niet.... maar moet er niet aan denken om een gebouw te wonen waar regelmatig de brandweer voor de deur staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
2 grote citroenen met dikke schil
1/2 liter pure graan alcohol of wodka
250 à 500 gram suiker naar smaak
1/2 liter water
5 druppels citroensap
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit recept heb ik van een iemand gekregen en die zei dat het was om citroenen in te maken
ben blij dat ik de alcohol nog heb.... mijn eigen limoncello gemaakt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dit recept heb ik van een iemand gekregen en die zei dat het was om citroenen in te maken
ben blij dat ik de alcohol nog heb.... mijn eigen limoncello gemaakt
en er gebeurd geen klap dus dat is toch knapquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje wat gaat de COS weer snel... heb ik net door dat ie gesloten is, zitten ze al op pagina 2 in een nieuwe
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
Aangezien dit post 204 is, moeten we misschien toch in overleg gaan wie de volgende SC opent.
jij ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
Aangezien dit post 204 is, moeten we misschien toch in overleg gaan wie de volgende SC opent.
Ik ga het niet meemaken Ben er weg vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:25 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en er gebeurd geen klap dus dat is toch knap
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ga het niet meemaken Ben er weg van
Truste![]()
![]()
tot morgen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
cioa kokkie, kookse morgen en voorzichtig met de visjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
truste kokje, en succes met vissen morgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
tot morgen
quote:
Nee hoor, had even papegaaitjes perikelen, er had er 1 bedacht dat hij de orchideeen wilde slopen, ik vond van niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog geen guidootje hier hoor ik heb vakantie
in de blender gegaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, had even papegaaitjes perikelen, er had er 1 bedacht dat hij de orchideeen wilde slopen, ik vond van niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
en al plannen gemaakt voor de vakantie
geen paniek, kan die blender wel tegen hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen paniek, kan die blender wel tegen hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geen paniek, kan die blender wel tegen hoor
agapornisjes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, in de kooi geparkeerd, eigenlijk zijn ze best wel lief.
doen ze ook praten??quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, in de kooi geparkeerd, eigenlijk zijn ze best wel lief.
quote:
dat is echt cool, will it blend, die testen echt veelquote:
Ja, twee, over het algemeen zijn ze best lief, alleen als het stil is dan moet je even gaan kijken wat ze doen.quote:
Nee, ze kunnen wel de deurbel nadoen, best vervelend soms...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, twee, over het algemeen zijn ze best lief, alleen als het stil is dan moet je even gaan kijken wat ze doen.Het viel mee, hij zat alleen nog met de modder te spelen.
![]()
[..]
Nee, ze kunnen wel de deurbel nadoen, best vervelend soms...
haha das gaaf beetje het baasje voor de gek houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, twee, over het algemeen zijn ze best lief, alleen als het stil is dan moet je even gaan kijken wat ze doen.Het viel mee, hij zat alleen nog met de modder te spelen.
![]()
[..]
Nee, ze kunnen wel de deurbel nadoen, best vervelend soms...
komt niet zo vaak voor dat agapornis leren praten volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor dat agapornis leren praten volgens mij
voor mij ook hoor... maar Vultarian is slimmer dan wijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
voor mij is een papagaai een papagai
ach wij zijn lieverquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
voor mij ook hoor... maar Vultarian is slimmer dan wij
Lol, als ik beneden ben hoor ik het verschil wel, boven niet altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha das gaaf beetje het baasje voor de gek houden
Hmm, kan wel, moet je ze voordat de grote pennen gegroeid zijn het vliesje onder de tong doorsnijden en ze dan spaanse peper voeren, trekt het tongetje krom en dan kan het wel, nodeloos om te zeggen dat die van mij niet kunnen praten....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor dat agapornis leren praten volgens mij
ja met dat hoogbegaafd zit je tegen idioot aan he, sociale stoornissen en zoquote:
dat vind ik dan weer super gaafquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
vroeger toen ik jong was hadden we een grijze-roodstaart die praatte echt heel veel, als de telefoon ging dan deed hij precies na hoe mijn moeder de telefoon opnam, en halverwege het gesprek begon dat beest dan al "ok, houdoe" te roepen en zo, echt hele leuke beesten
Oh dat zijn leuke beesten idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
vroeger toen ik jong was hadden we een grijze-roodstaart die praatte echt heel veel, als de telefoon ging dan deed hij precies na hoe mijn moeder de telefoon opnam, en halverwege het gesprek begon dat beest dan al "ok, houdoe" te roepen en zo, echt hele leuke beesten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, kan wel, moet je ze voordat de grote pennen gegroeid zijn het vliesje onder de tong doorsnijden en ze dan spaanse peper voeren, trekt het tongetje krom en dan kan het wel, nodeloos om te zeggen dat die van mij niet kunnen praten....
jij ook hoorquote:
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat vind ik nou weer helemaal niks .... bah
morgen gewoon ook eens bij hem proberenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
pfff de hond word wakker springt op mijn schoot en wil eten, wat een leven heeft dat beest
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
pfff de hond word wakker springt op mijn schoot en wil eten, wat een leven heeft dat beest
Lol, maar wie kan dat koppie weerstaan dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
nee precies, ze moeten het vanzelf kunnen en anders hoeft het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!
een dier slachten lukt me goed maa een dier zien lijden kan ik niet tegen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
morgen gewoon ook eens bij hem proberen
telepadinges noemen ze datquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
begint sharon over mensen die bang zijn voor honden of katten
Inderdaad, er zijn er wel een paar die vanzelf kunnen praten maar dat is maar een klein percentage, als je geluk hebt dan kunnen ze het maar om nu een beestje te martelen omdat ik het leuk zou vinden dat ze kunnen praten...?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee precies, ze moeten het vanzelf kunnen en anders hoeft het niet
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
die van Bollokus is nog maar een babietje hoor
nu geen moeilijke woorden gaan gebruiken he.... Je hondje wil eten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bija een meter hoog, gek beest
en in het asiel zeiden ze dat hij niet groot werd![]()
en het leuke is zijn broertje werd gekocht door een omatje die net zelf kon lopen
![]()
heb ik al gegevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu geen moeilijke woorden gaan gebruiken he.... Je hondje wil eten hebben
Er is een verschil tussen voedsel en gezelschapsdieren idd, neemt niet weg dat je alle beesten goed moet behandelen en zeker niet pijnigen om je eigen voorkeur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
een dier slachten lukt me goed maa een dier zien lijden kan ik niet tegen!
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bija een meter hoog, gek beest
en in het asiel zeiden ze dat hij niet groot werd![]()
en het leuke is zijn broertje werd gekocht door een omatje die net zelf kon lopen
![]()
je bent een lief baasjequote:
Lol! Ah gossie....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleuren
wat ben je dan voor een ramptoerist? je komt gewoon terug zonder dat je iets gezien hebt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Terug als ramptoerist, ze hebben ook meteen maar een blusboot laten komen... geen fik te zien, maar denk dat het midden in het gebouw (tegenover me) is.
zeker niet, maar metr de goeien gereedschappen hoeft een beest helemaal niks te merken daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen voedsel en gezelschapsdieren idd, neemt niet weg dat je alle beesten goed moet behandelen en zeker niet pijnigen om je eigen voorkeur.
Spannend! Gelukkig niet jouw flat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Terug als ramptoerist, ze hebben ook meteen maar een blusboot laten komen... geen fik te zien, maar denk dat het midden in het gebouw (tegenover me) is.
ja ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleuren
Helaas... kan alleen beetje moeilijk door afzetlint heen gaan zonder gezeur van de politie aan m'n broek te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat ben je dan voor een ramptoerist? je komt gewoon terug zonder dat je iets gezien hebt?
Nu ik ook P2000 checken.... geen schokkende brandgeruchten alhier... je woont dus niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Klopt, een goeie behandeling en deugdelijk materiaal is gewoon het minste dat je kunt doen voor je eten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
zeker niet, maar metr de goeien gereedschappen hoeft een beest helemaal niks te merken daar ben ik van overtuigd
ja, ja, 't is al een echte tienerpuppie... ik weet..... des te erger voor het oomaatje tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
maar pup hij is nu 11 maanden oud
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ja, 't is al een echte tienerpuppie... ik weet..... des te erger voor het oomaatje toch
ja die kunnen wel eens lastig doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Helaas... kan alleen beetje moeilijk door afzetlint heen gaan zonder gezeur van de politie aan m'n broek te krijgen.
Ervaring?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja die kunnen wel eens lastig doen inderdaad
ja ik probeer wel eens foto's te makenquote:
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ik probeer wel eens foto's te maken
Lol, tja, dan willen ze nog wel eens een beetje lastig doen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ik probeer wel eens foto's te maken
Krijg nu een "we hebben een clubje opgericht" gevoel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartdoen ze minder moeilijk
komt wel wanneer ik me serieus op die hobby ga richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartdoen ze minder moeilijk
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Krijg nu een "we hebben een clubje opgericht" gevoel.
quote:
quote:
nobodies doet dat tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij bent #292 dus snel nadenken over een nieuwe TT
Oh, da's goed hoor, iedereen het er mee eens dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij bent #292 dus snel nadenken over een nieuwe TT
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, da's goed hoor, iedereen het er mee eens dan?
ben je er nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nobodies mag openen met een nieuwe TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |