Of zou 't iets zeggen over z'n seksuele voorkeur?quote:
Ik heb het andersomquote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.
Excuseer het taalgebruik, maar téring. Ik slaap niet en ik ben me toch een partij energiek?
Jij bent verder.quote:
Hier ookquote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.
Excuseer het taalgebruik, maar téring. Ik slaap niet en ik ben me toch een partij energiek?
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?quote:
Huuh, mijn kind, wat gaat ze met m doen.. nee!quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?
De vraag is eerder wat hij met haar gaat doen. Beweegt 'ie al een beetje soepel met z'n heupen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Huuh, mijn kind, wat gaat ze met m doen.. nee!
Mits goede looks.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?
Zijn goede looks noodzakelijk voor een hulp in de huishouding?quote:
Uiteraard. En een goede kont.quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn goede looks noodzakelijk voor een hulp in de huishouding?
L-E schept alleen maar op over haar borsten, niet over haar kont. Dus ik vrees het ergste.quote:
Dat wordt ongeloofwaardig, dus ik hou het liever stil.quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E schept alleen maar op over haar borsten, niet over haar kont. Dus ik vrees het ergste.
Ow, niet van haarzelf.quote:
Oh, dat zou ook kunnen. Maar om een reëel beeld van 't knulletje te krijgen, zou er ook een foto van pa bij moeten zittenquote:
MI.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is eerder wat hij met haar gaat doen. Beweegt 'ie al een beetje soepel met z'n heupen?
Dan moet je gewoon de hele tak afknippen en geduld hebben, kan wel een jaar duren voor hij weer in bloei komtquote:Op maandag 11 april 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hai Clletje!!
Ik heb trouwens mijn orchidee geprobeerd te redden!
Ik helemaal op internet opzoeken over oogjes en blabla
maar nu is ie gewoon weer verder aan het sterven geloof ik
Nu staat er een groen gele tak op de schouw haha
dat staat ook suf... een jaar lang een tak in een potje op de schouw hahaquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de hele tak afknippen en geduld hebben, kan wel een jaar duren voor hij weer in bloei komt
die tak kun je weggooien hequote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat ook suf... een jaar lang een tak in een potje op de schouw haha
quote:Op maandag 11 april 2011 12:09 schreef Tegan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)oaden-verbieden.html
.
internet zei dat ik zo'n deel van die tak moest houden?quote:Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die tak kun je weggooien hedan hou je alleen de blaadjes over. En volgens mij kun je hem dan ook wat donkerder zetten en minder water geven, maar dat weet ik niet zeker.
vriendje zei dat je alleen geen games of zoiets magquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Tegan het volgende:
Tja, je was natuurlijk altijd al twijfelachtig bezig.
Maar als die tak verkleurd is, dan komt de kleur niet meer terug hoorquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
internet zei dat ik zo'n deel van die tak moest houden?
Misschien zet ik hem wel in een andere kamer, en als ie dan na een jaar nog niet bloeit moet ie maar weg haha