Als ze gaan lopen pijpen van "Nu jij nog, hè!", dan pak je ze gewoon terug op een begrafenis, met het zelfde zinnetje.quote:
Ik kan haar niet spreken zonder kids. Haar man werkt 50 uur in de week ofzo. D'r oudste wordt volgende maand drie, en gister was de tweede keer sinds die geboorte dat ik weer met haar alleen heb afgesproken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Tegan het volgende:
Ik laat vrienden gewoon vallen hoor als ze zo irritant gaan worden. En alleen afspreken zonder kids. Ik heb al een hekel aan vrienden die als je met ze afspreekt standaard met hun vriend komen opdagen terwijl je eigenlijk had gedacht gewoon samen gezellig bij te kletsen.
Ze heeft toch een moeder en oppassers bestaan nog?quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan haar niet spreken zonder kids. Haar man werkt 50 uur in de week ofzo. D'r oudste wordt volgende maand drie, en gister was de tweede keer sinds die geboorte dat ik weer met haar alleen heb afgesproken.
Die schakelt ze alleen in als het echt niet anders kan met 'r werk. Vermoed ik. Ik durf 'r niet eens meer voor iets te vragen. Keertje shoppen in Arnhem of desnoods in het dorp zelf. Als ik zoiets voorstel, gaan beide kinderen mee. Ik durf niet eens te vragen of ze ze ergens achter kan latenquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze heeft toch een moeder en oppassers bestaan nog?
Snap ik. Zou het gewoon vragen. Als ze daardoor boos wordt dan weet je dat meteen, en dan wil je ook niet meer met zo iemand afsprekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar het zal allemaal aan mij liggen, want ik weet niet hoe het is enzo. Maar de lol is er voor mij wel af.
Ik ken 'r al van jongs af aan heel goed, waren zeer goede vriendinnen, deden bijna alles samen tot ze een vriend kreeg. Als ik haar wil spreken, ga ik bij haar langs. En soms komt ze onaangekondigd bij ons langs, met kinderen. Het mooie is: dan ga ik doordeweeks ofzo bij haar langs als haar man moet overwerken, de kids liggen om acht uur goed te slapen, uurtje kletsen, man komt om 9 uur thuis, doet alsof hij blij is dat ik er ben maar eigenlijk laat hij ook wel merken dat hij gewoon alleen wil zijn, gaat ie ruziën met haar waar ik bij ben, ook OVER mij waar ik bij ben. Ja, dan ben ik dus weg en kom ik voorlopig ook niet meer terug.quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook familie laten vallen, gaat prima. Voel er niets voor om langs te komen als ze een kind uitpoept, of als ze gaat trouwen. Ze is al meerdere keren verhuisd en heeft meerdere auto's gehad, maar ik ken ze allemaal niet. Wellicht ga ik naar haar begrafenis, maar dat ligt eraan of zij dat zou willen.
Sja je kan natuurlijk ook kiezen om dan iets anders te doen waarbij die kids wat meer hun eigen gang kunnen gaan ofzo.quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar het zal allemaal aan mij liggen, want ik weet niet hoe het is enzo. Maar de lol is er voor mij wel af.
Snap ook niet goed dat ze dit zelf zo wil. Ik zou echt gillend gek worden als ik overal mijn kinderen bij zou betrekken. Ik heb sowieso geen kinderwens overigens, maar los daarvan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja je kan natuurlijk ook kiezen om dan iets anders te doen waarbij die kids wat meer hun eigen gang kunnen gaan ofzo.
Ik snap dat je dat lastig vind. Maar ik heb daar eigenlijk persoonlijk niet zoveel probleem mee. Ik hecht me niet echt aan mensen. Ben ook wel een loner zeg maarquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken 'r al van jongs af aan heel goed, waren zeer goede vriendinnen, deden bijna alles samen tot ze een vriend kreeg. Als ik haar wil spreken, ga ik bij haar langs. En soms komt ze onaangekondigd bij ons langs, met kinderen. Het mooie is: dan ga ik doordeweeks ofzo bij haar langs als haar man moet overwerken, de kids liggen om acht uur goed te slapen, uurtje kletsen, man komt om 9 uur thuis, doet alsof hij blij is dat ik er ben maar eigenlijk laat hij ook wel merken dat hij gewoon alleen wil zijn, gaat ie ruziën met haar waar ik bij ben, ook OVER mij waar ik bij ben. Ja, dan ben ik dus weg en kom ik voorlopig ook niet meer terug.
Ik snap best dat als je geen geld/tijd/ambitie/noem-nog-tien-random-redenen hebt ofzo je kinderen je leven worden, en dat je het ook niet wil combineren met een eigen leven zeg maar. Zelf zie ik dat genoeg met collega's met kinderen. Daarom zou ik zelf geen kinderen willen, want ze kosten zoveel tijd en moeite, dat vind ik het persoonlijk niet waard. Maar als een ander dat wel vindt, prima.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Snap ook niet goed dat ze dit zelf zo wil. Ik zou echt gillend gek worden als ik overal mijn kinderen bij zou betrekken. Ik heb sowieso geen kinderwens overigens, maar los daarvan.
Daar heb je een punt, dat je kinderen echt je leven worden. Soms gebeurt dat onbedoeld ook wel denk ik. En sommige mensen vinden dat prima. Dan is het ook goed natuurlijk. Ik vind het alleen wat moeilijk voor te stellen, maar ben zelf juist iemand die ook graag alleen is. Niet iedereen heeft die behoefte natuurlijk (even sterk).quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap best dat als je geen geld/tijd/ambitie/noem-nog-tien-random-redenen hebt ofzo je kinderen je leven worden, en dat je het ook niet wil combineren met een eigen leven zeg maar. Zelf zie ik dat genoeg met collega's met kinderen. Daarom zou ik zelf geen kinderen willen, want ze kosten zoveel tijd en moeite, dat vind ik het persoonlijk niet waard. Maar als een ander dat wel vindt, prima.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef CherryLips het volgende:
God, beide hamsters zitten nu te potten in hun wieltjesWat een kneuzenkermis.
Ik geloof dat de meerderheid van de mensheid dat heeft. Net als de drang om zichzelf voort te planten. Ik heb dat ook gewoon niet. En ik ben idd ook graag alleenquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, dat je kinderen echt je leven worden. Soms gebeurt dat onbedoeld ook wel denk ik. En sommige mensen vinden dat prima. Dan is het ook goed natuurlijk. Ik vind het alleen wat moeilijk voor te stellen, maar ben zelf juist iemand die ook graag alleen is. Niet iedereen heeft die behoefte natuurlijk (even sterk).
Hij vloekt wel bij m'n nog rozerdere fatboyquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering. Heeft die ook een smaak?
Volgens mij eet hij roze geklede kindjesquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering. Heeft die ook een smaak?
Die trekt m'n pc nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
Owja CL. Mijn opmezelfwoondrang dring ik gewoon in door huizen te gaan inrichten in The Sims 3.
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.quote:
Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.quote:
Haha, true, ik heb ze even gePMd.quote:Op maandag 11 april 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |