abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95325713
Jaja ik ben weer helemaal op de hoogte van alle schema's van de kinderen. was ook de eerste keer in 2 jaar dat ik 'r zonder kinderen sprak maar ze had ze net zo goed mee kunnen nemen.
Tap tap tap
pi_95325728
Ik laat vrienden gewoon vallen hoor als ze zo irritant gaan worden. En alleen afspreken zonder kids. Ik heb al een hekel aan vrienden die als je met ze afspreekt standaard met hun vriend komen opdagen terwijl je eigenlijk had gedacht gewoon samen gezellig bij te kletsen :{ .
pi_95325808
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

No pressure :')
Als ze gaan lopen pijpen van "Nu jij nog, hè!", dan pak je ze gewoon terug op een begrafenis, met het zelfde zinnetje.
pi_95325820
Kijk, na de geboorte en op de verjaardag van het kind wil ik nog wel leuk komen doen, en verder dan dat is het gewoon een vriendin van mij, en interesseren die kinderen me niets. En dan als het tieners zijn ga ik wel met ze stappen als coole tante, leren met alcohol omgaan enzo :P.
pi_95325833
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Tegan het volgende:
Ik laat vrienden gewoon vallen hoor als ze zo irritant gaan worden. En alleen afspreken zonder kids. Ik heb al een hekel aan vrienden die als je met ze afspreekt standaard met hun vriend komen opdagen terwijl je eigenlijk had gedacht gewoon samen gezellig bij te kletsen :{ .
Ik kan haar niet spreken zonder kids. Haar man werkt 50 uur in de week ofzo. D'r oudste wordt volgende maand drie, en gister was de tweede keer sinds die geboorte dat ik weer met haar alleen heb afgesproken.
Tap tap tap
pi_95325870
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan haar niet spreken zonder kids. Haar man werkt 50 uur in de week ofzo. D'r oudste wordt volgende maand drie, en gister was de tweede keer sinds die geboorte dat ik weer met haar alleen heb afgesproken.
Ze heeft toch een moeder en oppassers bestaan nog?
pi_95325918
Ze is ook familie dus laten vallen wordt dan wat lastig :') . En het was ook wel weer ouderwets lachen gister, paar lompe opmerkingen, slappe lach. En dan gaat het na vijf normale leuke minuten weer over de kinderen en dat het zo'n gedoe is met werk en oppas die steeds ziek is en vergaderingen die ze dan maar doorschuift naar collega's etc. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, want ik heb het nooit over m'n werk ofzo. Maar m'n zus doet dat ook niet :') .
Tap tap tap
pi_95325969
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ze heeft toch een moeder en oppassers bestaan nog?
Die schakelt ze alleen in als het echt niet anders kan met 'r werk. Vermoed ik. Ik durf 'r niet eens meer voor iets te vragen. Keertje shoppen in Arnhem of desnoods in het dorp zelf. Als ik zoiets voorstel, gaan beide kinderen mee. Ik durf niet eens te vragen of ze ze ergens achter kan laten :')
Tap tap tap
pi_95326005
Maar het zal allemaal aan mij liggen, want ik weet niet hoe het is enzo. Maar de lol is er voor mij wel af.
Tap tap tap
pi_95326011
Ik heb ook familie laten vallen, gaat prima. Voel er niets voor om langs te komen als ze een kind uitpoept, of als ze gaat trouwen. Ze is al meerdere keren verhuisd en heeft meerdere auto's gehad, maar ik ken ze allemaal niet. Wellicht ga ik naar haar begrafenis, maar dat ligt eraan of zij dat zou willen.
pi_95326047
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar het zal allemaal aan mij liggen, want ik weet niet hoe het is enzo. Maar de lol is er voor mij wel af.
Snap ik. Zou het gewoon vragen. Als ze daardoor boos wordt dan weet je dat meteen, en dan wil je ook niet meer met zo iemand afspreken ;).
pi_95326169
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook familie laten vallen, gaat prima. Voel er niets voor om langs te komen als ze een kind uitpoept, of als ze gaat trouwen. Ze is al meerdere keren verhuisd en heeft meerdere auto's gehad, maar ik ken ze allemaal niet. Wellicht ga ik naar haar begrafenis, maar dat ligt eraan of zij dat zou willen.
Ik ken 'r al van jongs af aan heel goed, waren zeer goede vriendinnen, deden bijna alles samen tot ze een vriend kreeg. Als ik haar wil spreken, ga ik bij haar langs. En soms komt ze onaangekondigd bij ons langs, met kinderen. Het mooie is: dan ga ik doordeweeks ofzo bij haar langs als haar man moet overwerken, de kids liggen om acht uur goed te slapen, uurtje kletsen, man komt om 9 uur thuis, doet alsof hij blij is dat ik er ben maar eigenlijk laat hij ook wel merken dat hij gewoon alleen wil zijn, gaat ie ruziën met haar waar ik bij ben, ook OVER mij waar ik bij ben. Ja, dan ben ik dus weg en kom ik voorlopig ook niet meer terug.
Tap tap tap
pi_95326191
quote:
Sja je kan natuurlijk ook kiezen om dan iets anders te doen waarbij die kids wat meer hun eigen gang kunnen gaan ofzo.
pi_95326262
quote:
Snap ook niet goed dat ze dit zelf zo wil. Ik zou echt gillend gek worden als ik overal mijn kinderen bij zou betrekken. Ik heb sowieso geen kinderwens overigens, maar los daarvan.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_95326264
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Sja je kan natuurlijk ook kiezen om dan iets anders te doen waarbij die kids wat meer hun eigen gang kunnen gaan ofzo.
Zoals?
Tap tap tap
pi_95326278
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ken 'r al van jongs af aan heel goed, waren zeer goede vriendinnen, deden bijna alles samen tot ze een vriend kreeg. Als ik haar wil spreken, ga ik bij haar langs. En soms komt ze onaangekondigd bij ons langs, met kinderen. Het mooie is: dan ga ik doordeweeks ofzo bij haar langs als haar man moet overwerken, de kids liggen om acht uur goed te slapen, uurtje kletsen, man komt om 9 uur thuis, doet alsof hij blij is dat ik er ben maar eigenlijk laat hij ook wel merken dat hij gewoon alleen wil zijn, gaat ie ruziën met haar waar ik bij ben, ook OVER mij waar ik bij ben. Ja, dan ben ik dus weg en kom ik voorlopig ook niet meer terug.
Ik snap dat je dat lastig vind. Maar ik heb daar eigenlijk persoonlijk niet zoveel probleem mee. Ik hecht me niet echt aan mensen. Ben ook wel een loner zeg maar :P.
pi_95326395
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Snap ook niet goed dat ze dit zelf zo wil. Ik zou echt gillend gek worden als ik overal mijn kinderen bij zou betrekken. Ik heb sowieso geen kinderwens overigens, maar los daarvan.
Ik snap best dat als je geen geld/tijd/ambitie/noem-nog-tien-random-redenen hebt ofzo je kinderen je leven worden, en dat je het ook niet wil combineren met een eigen leven zeg maar. Zelf zie ik dat genoeg met collega's met kinderen. Daarom zou ik zelf geen kinderen willen, want ze kosten zoveel tijd en moeite, dat vind ik het persoonlijk niet waard. Maar als een ander dat wel vindt, prima.
pi_95326571
Ik zit er dus wel mee, voel me ook keischuldig dat ik er zo over denk :@ maar het afspreken is gewoon niet leuk meer. Ik word er gillend gek van :') .
Tap tap tap
pi_95326652
Ah CLetje, jij maakt je erg snel druk om dingen merk ik al wel vaker. Tja, dat zit gewoon in je, maar dat is echt nergens voor nodig :* . Alsof zij zich er echt druk om maakt dat je haar minder vaak ziet, ze is toch zo druk, dat zou ze denk ik niet eens merken.
pi_95326800
Ja, ik ben echt een zenuwlijer :')
Tap tap tap
pi_95326835
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zoals?
Naar de IKEA :D
pi_95326865
God, beide hamsters zitten nu te potten in hun wieltjes :') Wat een kneuzenkermis.
Tap tap tap
pi_95326880
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Naar de IKEA :D
Ikea O+
Tap tap tap
pi_95327057
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap best dat als je geen geld/tijd/ambitie/noem-nog-tien-random-redenen hebt ofzo je kinderen je leven worden, en dat je het ook niet wil combineren met een eigen leven zeg maar. Zelf zie ik dat genoeg met collega's met kinderen. Daarom zou ik zelf geen kinderen willen, want ze kosten zoveel tijd en moeite, dat vind ik het persoonlijk niet waard. Maar als een ander dat wel vindt, prima.
Daar heb je een punt, dat je kinderen echt je leven worden. Soms gebeurt dat onbedoeld ook wel denk ik. En sommige mensen vinden dat prima. Dan is het ook goed natuurlijk. Ik vind het alleen wat moeilijk voor te stellen, maar ben zelf juist iemand die ook graag alleen is. Niet iedereen heeft die behoefte natuurlijk (even sterk).
pi_95327085
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:50 schreef CherryLips het volgende:
God, beide hamsters zitten nu te potten in hun wieltjes :') Wat een kneuzenkermis.
:')
pi_95327176
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, dat je kinderen echt je leven worden. Soms gebeurt dat onbedoeld ook wel denk ik. En sommige mensen vinden dat prima. Dan is het ook goed natuurlijk. Ik vind het alleen wat moeilijk voor te stellen, maar ben zelf juist iemand die ook graag alleen is. Niet iedereen heeft die behoefte natuurlijk (even sterk).
Ik geloof dat de meerderheid van de mensheid dat heeft. Net als de drang om zichzelf voort te planten. Ik heb dat ook gewoon niet. En ik ben idd ook graag alleen :P. De tijd en moeite die het kost vind ik het niet waard voor hetgeen ik terugkrijg. Een miniTegan.
pi_95327273
Tap tap tap
pi_95327339
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Tering. Heeft die ook een smaak?
pi_95327440
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hij vloekt wel bij m'n nog rozerdere fatboy :P
Tap tap tap
pi_95327463
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Volgens mij eet hij roze geklede kindjes oO< .
pi_95327525
Owja CL. Mijn opmezelfwoondrang dring ik gewoon in door huizen te gaan inrichten in The Sims 3 :P.
pi_95327542
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
Owja CL. Mijn opmezelfwoondrang dring ik gewoon in door huizen te gaan inrichten in The Sims 3 :P.
Die trekt m'n pc niet ;(
Tap tap tap
pi_95327569
The Sims 2 dan?
pi_95327598
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef Tegan het volgende:
The Sims 2 dan?
die heb ik niet :P
Tap tap tap
pi_95327632
maar die bank O+
Tap tap tap
pi_95328021
Boh, het is pas middernacht, gevoelsmatig voelt het als drie uur 's nachts }:| . Zo moe ben ik.
pi_95328135
Er staat meer op m'n spaarrekening dan een jaar geleden maar krijg minder rente }:|
Tap tap tap
pi_95328209
Ik krijg alleen op 1 januari rente ;( .
pi_95328351
Ik ga naar bed, poppetjes :*
Tap tap tap
pi_95328419
Ik ook :O . :W .
pi_95328423
Trusten O+
Tap tap tap
pi_95328444
Trusten :* .
  maandag 11 april 2011 @ 06:40:14 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_95330884
Slaap lekker allemaal. 8-)
For great justice!
pi_95330939
:O
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 11 april 2011 @ 08:39:29 #245
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_95331730
Mandaag-langzaam-aan-dag :O
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_95331753
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 08:39 schreef AirwiN het volgende:
Mandaag-langzaam-aan-dag :O
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.
Excuseer het taalgebruik, maar téring. Ik slaap niet en ik ben me toch een partij energiek?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 11 april 2011 @ 08:42:49 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95331777
:W

De knul naast me luistert KvK.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 11 april 2011 @ 08:43:28 #248
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95331781
Is een van de mods nu aanwezig? :@
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  maandag 11 april 2011 @ 08:45:24 #249
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_95331803
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 08:43 schreef trolololo het volgende:
Is een van de mods nu aanwezig? :@
Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 11 april 2011 @ 08:50:15 #250
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_95331874
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.
Haha, true, ik heb ze even gePMd.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')