Ik geloof dat de meerderheid van de mensheid dat heeft. Net als de drang om zichzelf voort te planten. Ik heb dat ook gewoon niet. En ik ben idd ook graag alleenquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, dat je kinderen echt je leven worden. Soms gebeurt dat onbedoeld ook wel denk ik. En sommige mensen vinden dat prima. Dan is het ook goed natuurlijk. Ik vind het alleen wat moeilijk voor te stellen, maar ben zelf juist iemand die ook graag alleen is. Niet iedereen heeft die behoefte natuurlijk (even sterk).
Hij vloekt wel bij m'n nog rozerdere fatboyquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering. Heeft die ook een smaak?
Volgens mij eet hij roze geklede kindjesquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering. Heeft die ook een smaak?
Die trekt m'n pc nietquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
Owja CL. Mijn opmezelfwoondrang dring ik gewoon in door huizen te gaan inrichten in The Sims 3.
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.quote:
Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.quote:
Haha, true, ik heb ze even gePMd.quote:Op maandag 11 april 2011 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je vraag beter in FB stellen, of even een topic report aanmaken al het over een specifiek topic gaat. Volgens mij is de SC niet het eerste waar ze naar kijken als het over R&P-zaken gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |