Of zou 't iets zeggen over z'n seksuele voorkeur?quote:
Ik heb het andersomquote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.
Excuseer het taalgebruik, maar téring. Ik slaap niet en ik ben me toch een partij energiek?
Jij bent verder.quote:
Hier ookquote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul nie. Ik ga als een intercity vandaag.
Excuseer het taalgebruik, maar téring. Ik slaap niet en ik ben me toch een partij energiek?
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?quote:
Huuh, mijn kind, wat gaat ze met m doen.. nee!quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?
De vraag is eerder wat hij met haar gaat doen. Beweegt 'ie al een beetje soepel met z'n heupen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
Huuh, mijn kind, wat gaat ze met m doen.. nee!
Mits goede looks.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ze een optie nemen en hem daadwerkelijk overnemen als hij 18 is?
Zijn goede looks noodzakelijk voor een hulp in de huishouding?quote:
Uiteraard. En een goede kont.quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn goede looks noodzakelijk voor een hulp in de huishouding?
L-E schept alleen maar op over haar borsten, niet over haar kont. Dus ik vrees het ergste.quote:
Dat wordt ongeloofwaardig, dus ik hou het liever stil.quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E schept alleen maar op over haar borsten, niet over haar kont. Dus ik vrees het ergste.
Ow, niet van haarzelf.quote:
Oh, dat zou ook kunnen. Maar om een reëel beeld van 't knulletje te krijgen, zou er ook een foto van pa bij moeten zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |