quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Zooooo, ik heb zooplus maar weggeklikt net, ik had alweer veel te veel in mn karretje wat ik heul niet nodig heb
En ik had net kitten spullen daar besteld. Voor de volle prijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Zooooo, ik heb zooplus maar weggeklikt net, ik had alweer veel te veel in mn karretje wat ik heul niet nodig heb
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, doe je Sex & the City jurk aan, dan steel je de showEn als het goed is, is het prima weer morgen qua temperatuur
Maar hij is zo leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durven
Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
En niet eens gestopt met roken!
Zullen we even zingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
Kun je je haar in wassen.quote:
kittenkrabpaal, voer, speeltjes, tuigjequote:
Ik heb geen tijd om te zingenquote:
Zo zonde van die jurk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durven
quote:Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
Ik weet het, maar ik ga gigantisch voor schut lopen daar dan tussen de spijkerbroekenquote:
Anders had ik mijn rode jurk wel op willen sturenquote:![]()
Wil je echte problemen horen? Ik heb volgende week een gala. En niks om aan te trekken.Nu is na een algehele uitbraak van paniek het kledingvoorschrift afgezwakt tot 'nette kleren'.
Onzin, gewoon aan de grote paal laten hangen. Waarschijnlijk zit Sawyer tegen de tijd dat hij hier weg gaat al bovenin De Paal en lacht hij je kittenpaal keihard uit.quote:
Is volgens mij al geregeld.quote:voer,
Idem dito en vast in ruime mate in jouw bezit.quote:speeltjes,
Heel verstandig.quote:tuigje![]()
Dat ga ik allemaal niet gebruiken, dus weg weer
quote:
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
*negeert APK*
Zo ver wil ik ook niet gaan hoor. Ik heb twee eiervormpjes want dat lijkt me wel lollig, en voor de rest heb ik de rijstvormpjes gelaten voor wat ze zijn. Ik denk meer aan wraps of omeletrolletjes of zo. En die kun je de avond ervoor klaarmaken. Ik heb er 's morgens ook echt geen zin in.
Alsof die mij had gepast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga gigantisch voor schut lopen daar dan tussen de spijkerbroeken
[..]
Anders had ik mijn rode jurk wel op willen sturen![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen tijd om te zingen
Moet de was nog doen, een tas zoeken om alles in te kunnen proppen voor morgen, nog wat vragen bedenken, tomtom zoeken, camera opladen, telefoon opladen.
Leuk joh, zo'n persdag
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof die mij had gepast.![]()
Heb je nog een metertje stof over zodat ik aan beide zijnaden wat ertussen kan zetten?
Ik overdrijf niet, ik heb mijn sewing skills er ook bij betrokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven
En anders is ie vast te lang, neem je daar stof van
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kittenkrabpaal, voer, speeltjes, tuigje![]()
Dat ga ik allemaal niet gebruiken, dus weg weer
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te zingen
Moet de was nog doen, een tas zoeken om alles in te kunnen proppen voor morgen, nog wat vragen bedenken, tomtom zoeken, camera opladen, telefoon opladen.
Leuk joh, zo'n persdag
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox maken
Je vult hem dan met gezonde kunstwerkjes en lekkere dingen en dan geniet je veel meer van je lunch. Schijnt. Alleen het is zo'n kutwerk om dat ding te vullen
Welke info had je dan nog meer willen hebben dan die in het linkje stond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?
[Frank Boeien]quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox maken
Je vult hem dan met gezonde kunstwerkjes en lekkere dingen en dan geniet je veel meer van je lunch. Schijnt. Alleen het is zo'n kutwerk om dat ding te vullen
Als ik nu speeltjes koop jat Sjefke ze sowieso, en ik heb er zoals Cat zegt eigenlijk wel zatquote:
Neem hem mee naar het ESF and we shall see.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Cat, srsly, jij past die jurk gewoon hoor.
Doe écht niet alsof ik een magere spijker ben en jij hebt ook gewoon een heel normaal figuur
Hij zou hooguit wat te lang zijn idd
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle topics teruggelezen, om de 6 pagina's sta jij te roepen dat je mee wilt doen
Ik ga het niet te sjiek maken, beetje ala oh-oh; gewoon wat gevarieerder dan nu, vormpjes kneden komt ooit wel
Ga je hem dan aan doen in die zaal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem hem mee naar het ESF and we shall see.Ga ik op zoek naar hooooge hakken om het lengteverschil te overbruggen.
Lief aanbod maar echt niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
speeltjes zijn wel leuk toch?
[..]
Waar ga je heen?Cat ik heb er ook nog 1 hangen?
Sommigen beginnen met Tupperware, maar die bakjes ga ik dus never nooit vullen. Maar leuke flesjes met dierdopjes, en gekleurde grasjes, en een leuke roze box.. wie weet inspireert me dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'
Dan moet ik hem eerst eens zien. Op foto en op mij. En dan hebben we het er nog wel eens over.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief aanbod maar echt niet nodig.Het is een prijsuitreiking van een koording waarbij wij genomineerd zijn voor één of meerdere prijzen. Maar als ik daar in echt gala kom dan val ik waarschijnlijk juist op want het merendeel is niet echt gala-minnend publiek en de locatie is er ook niet echt naar. Dus ik snap niet goed hoe ze op het idee kwamen.
Zullen we een steuntopic openen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doen
Heb je een koelkast @work?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eerst eens zien. Op foto en op mij. En dan hebben we het er nog wel eens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
In welk jaar deed ie ook alweer mee, die Martin Denny?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef APK het volgende:
Opbokken met de katten etc, we zitten in ESF!![]()
Yes Pleasequote:
Ja, en een thermobentoquote:
Dat maakt bij die jurk niet uit, want aan de achterkant is de hele rug met zo'n touwtje zeg maar, dan kan je hem zo strak trekken als je wilt (moet wel, anders zakt ie afquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar Greys, jij hebt wel meer euhm...voorvolume dan Cat![]()
Hij staat je trouwens gaaaaaf
Jaaaaa, hij is echt mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Foutje onder de CNRL-Vquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
In welk jaar deed ie ook alweer mee, die Martin Denny?
Ik voorzie een faal idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus als ik hakken van een halve meter aan zou trekken, past ie mij ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat maakt bij die jurk niet uit, want aan de achterkant is de hele rug met zo'n touwtje zeg maar, dan kan je hem zo strak trekken als je wilt (moet wel, anders zakt ie af)
Jawel, tot het plafondquote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus als ik hakken van een halve meter aan zou trekken, past ie mij ook?
Maar ik heb geen jurruk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaa, hij is echt mooi
Volgende WWW gaan we naar een gala vind ik
Wat is CNRL?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef APK het volgende:
Opbokken met de katten etc, we zitten in ESF!![]()
Tegen wie heb je het nu?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben bipsebapstechnisch gezien wel enigzins hetzelfde figuur
wraps, paprika, tomaatjes, fruit, onigiriquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh GreysMooi!
En wat ga je erin doen Tombo?
Zou een weekplanning maken
quote:
Ik moet 10-15 dagen wachten. Volgens de snelle verzend methode.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wraps, paprika, tomaatjes, fruit, onigiri
Volgende week pas beginnen waarschijnlijk
Greys, want jij hebt geen derriere die uitzwenkt.quote:
Ik krijg altijd honger van die bento van oh-oh, zelfs als er dingen in zitten die ik helemaal niet lustquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle topics teruggelezen, om de 6 pagina's sta jij te roepen dat je mee wilt doen
Ik ga het niet te sjiek maken, beetje ala oh-oh; gewoon wat gevarieerder dan nu, vormpjes kneden komt ooit wel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, want jij hebt geen derriere die uitzwenkt.
Volgens meneer I. moet ik er altijd een rode zakdoek aanhangen en een bordje "Pas op, zwenkt uit"
Zo die durftquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens meneer I. moet ik er altijd een rode zakdoek aanhangen en een bordje "Pas op, zwenkt uit"
Knip gewoon die jurk in stukjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal dan ook rode zakdoeken gaan inslaan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Die van mij zegt het gewoon...ach, ik lig er niet wakker van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo die durft
Mijn Mr zou het stiekem ook wel willen zeggen
Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wraps, paprika, tomaatjes, fruit, onigiri
Volgende week pas beginnen waarschijnlijk
Dik niet! Maar wel eentje die achteruitstaat; holle rug enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zegt nu dat Greys een dikke derrière heeft?Noooh!
![]()
Volgens mij haal je ons door elkaar.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij zegt het gewoon...ach, ik lig er niet wakker van.
Ik ben blij met m'n bolle billetjes
Bretelsje erbij?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beter dan afgezakt
Al mag ik morgen broeken halenwens me sterkte.
Alsof Ing een dikke derrière heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zegt nu dat Greys een dikke derrière heeft?Noooh!
![]()
Volgens mij haal je ons door elkaar.
In een SC komt elk onderwerp toch gewoon voorbij?quote:
Monique?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In SC komt elk onderwerp toch gewoon voorbij?![]()
Sigaren, katten, konten, duetjesPalingen
![]()
Over Palingen gesproken, 1 Paling naar huis bij Sterren dansen op het ijs
Nope een naaister en 6 cm erafquote:
146 is gewoon te koop hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik haat broeken kopen tegenwoordig, ik heb ineens een maat die niet bestaat
Yes, ze was in tranen, en brulde dat haar zoesie moet winnen volgende week.quote:
Heb ik ook last van. Hier is het : te groot rond het middel maar anders te klein rond den bipsebaps.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik word nu al depri als ik deze zomer nieuwe spijkerbroeken moet gaan kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Jenny is ook echt goed vind ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, ze was in tranen, en brulde dat haar zoesie moet winnen volgende week.
En dat moet ze ook in principe, maar toch
Echt? Dat is het enige dat ik pasquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik word nu al depri als ik deze zomer nieuwe spijkerbroeken moet gaan kopen.![]()
Het meest onmogelijke item om te vinden
Over Duetjes gesproken: CarO is wakker!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een SC komt elk onderwerp toch gewoon voorbij?![]()
Sigaren, katten, konten, duetjesPalingen
![]()
Over Palingen gesproken, 1 Paling naar huis bij Sterren dansen op het ijs
Ja hé, ook echt leuk nu hebben ze alledrie een uitblinkerquote:
Wat dat betreft ben ik vrij aardig in proporties, maar ik moet echt een riem met m'n holle rug om de boel een beetje aan te snoeren en geen bouwvakkersdecollete te krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Hier is het : te groot rond het middel maar anders te klein rond den bipsebaps.
Ik zou er haast weer een bredere taille voor willen hebben zodat het wat beter klopt. Maar nu rokjestijd eraan komt scheelt het opeens 2 maten.
Oh het passen is geen enkel probleem, maar ik kan nooit iets vinden dat ik mooi vindquote:
The good old 501 tot net onder den BeejHaaj?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het passen is geen enkel probleem, maar ik kan nooit iets vinden dat ik mooi vind
Heb ik eindelijk het model dat ik mooi vind, dan is de wassing weer waardeloos en lelijk.![]()
Met Levi' s slaag ik wel altijd, maar die zijn dan ook 100 euro per stuk
Ze is ook echt goedquote:
Michael vinnik ook een gladde aalquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is ook echt goedEn Monique is volgens mij een lieverd, maar toch, 2 Palingen was me teveel in de finale
Neuh die is te hoog, ik draag altijd een heupmodelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The good old 501 tot net onder den BeejHaaj?
Ja die snoept er op losquote:
Mn moeder zei ook al: "kun je geen kindermaat nemen?quote:
Ik heb van half 6 tot half 8 geslapen omdat ik de bui al zag hangenquote:
Maar dan plooit alles toch? Of ben ik nou zo'n zeur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik vrij aardig in proporties, maar ik moet echt een riem met m'n holle rug om de boel een beetje aan te snoeren en geen bouwvakkersdecollete te krijgen
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het passen is geen enkel probleem, maar ik kan nooit iets vinden dat ik mooi vind
Heb ik eindelijk het model dat ik mooi vind, dan is de wassing weer waardeloos en lelijk.![]()
Met Levi' s slaag ik wel altijd, maar die zijn dan ook 100 euro per stuk
Nah, ik kan gewoon niet meer bij een beetje goedkope winkel een broek vinden die lang genoeg is en strak zit, en bij dure winkels moet ik inmiddels 32/34, das ook lastigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Hier is het : te groot rond het middel maar anders te klein rond den bipsebaps.
Ik zou er haast weer een bredere taille voor willen hebben zodat het wat beter klopt. Maar nu rokjestijd eraan komt scheelt het opeens 2 maten.
Ik heb me trouwens wel af zitten vragen, het programma heet ' sterren dansen...' waar moet ik Jenny van kennen, behalve van de zus-van factor? Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé, ook echt leuk nu hebben ze alledrie een uitblinker
Echt heupheup hou ik niet van, die glijden me echt van de kont af als ik bukquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh die is te hoog, ik draag altijd een heupmodel
Hoofd naar boven! Borst vooruit!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan plooit alles toch? Of ben ik nou zo'n zeur?
Oh enne buik en billen aanspannen en borst naar voren/schouders naar achter
Voor heup heb ik te veel een buikjequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt heupheup hou ik niet van, die glijden me echt van de kont af als ik buk![]()
Ietsie hoger graag, maar niet zoals vroegah tot de taille en dan strak een shirt erbij in
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor heup heb ik te veel een buikje
Ik koop er meestal 2 van 100,- en dan doe ik er +- 1,5 jaar mee en dan zijn ze echt versleten en qua kleur niet meer mooi. Maar ik draag ze dan ook wel elke dag, dus ze zijn dan wel 100000 keer gewassen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohik kijk geeneens meer naar de goedkopere, 5 jr met een dure is beter dan 1 jr een goedkope denk ik maar
En dan de hele rondlopen alsof ik een wortel in m'n hol heb?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan plooit alles toch? Of ben ik nou zo'n zeur?
Oh enne buik en billen aanspannen en borst naar voren/schouders naar achter
Ik had begin vorig jaar een bruiloft waarbij dit gewenst was, iedereen werd verzocht in het lang/gala te komen. Dus toen moest ik welquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Mooie jurk, Greys!
Maar wanneer trek je zoiets aan, ik heb echt nooit een moment om zoiets aan te trekken.
Daarom heb ik ook geen jurk. Denk ik.
Dat valt best mee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor heup heb ik te veel een buikje
Echtquote:
Je kan er ook gewoon mee op de bank hangen en chips in eten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had begin vorig jaar een bruiloft waarbij dit gewenst was, iedereen werd verzocht in het lang/gala te komen. Dus toen moest ik welDaarna nooit meer aan gehad inderdaad.
Heb ik ook...ben ooit afgevallen tot 55 kg en iedereen dacht dat ik ziek was, maar dat bipsje op de voorkant bleefquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt
Mn moeder zei eens "zo grappig, hoe dun jij ook wordt, je blijft een buikje hebben" Ja, heel grappig idd
Ik zie het voor me....en dan de puppelsokken eronderquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon mee op de bank hangen en chips in eten.
Dan doe je er iig nog iets mee. Maar wel echt heel tof
Familie van die ene met de opmerking van de rode vlag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt
Mn moeder zei eens "zo grappig, hoe dun jij ook wordt, je blijft een buikje hebben" Ja, heel grappig idd
Morgen weer een kans om Paradise Oscar te imponerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik had begin vorig jaar een bruiloft waarbij dit gewenst was, iedereen werd verzocht in het lang/gala te komen. Dus toen moest ik welDaarna nooit meer aan gehad inderdaad.
Ik wist het! Ing en Tombo zijn zusjes!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Familie van die ene met de opmerking van de rode vlag?
Ik draag ze niet zo vaak en was ze binnenste buiten en apart, mijn Mr is spijkerbroekendrager dus dat gaat wel makkelijk. Hij heeft er tegenwoordig zelfs 1 met stomerij voorwaardenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop er meestal 2 van 100,- en dan doe ik er +- 1,5 jaar mee en dan zijn ze echt versleten en qua kleur niet meer mooi. Maar ik draag ze dan ook wel elke dag, dus ze zijn dan wel 100000 keer gewassen.
Maar toch vind ik het jammer dat er niet meer broeken naar mijn smaak zijn.
Iets te sjiek voor de dijk, maar prima voor op een hotelkamer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen weer een kans om Paradise Oscar te imponeren
Ik weet precies hoeveel daar hangt heur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Staat Cat inmiddels voor de spiegel te derrierechecken?
Dan hebben onze ouders niet echt nagedacht over de namenquote:
55kg is best ziek, tenzij je hoger bent dan 150 cm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik ook...ben ooit afgevallen tot 55 kg en iedereen dacht dat ik ziek was, maar dat bipsje op de voorkant bleef
Misschien zijn jullie daarom wel gescheiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan hebben onze ouders niet echt nagedacht over de namen
Ah ok, ik heb er klachten door dus ben nu buikspieren aan het trainen en dus heel de dag de bips trainenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan de hele rondlopen alsof ik een wortel in m'n hol heb?![]()
Nee, daarvoor is mijn rug te hol....ik hou de boel wel recht heur, maar echt goed zal het nooit worden.
Vroeger te veel geturnd
Ook met rechte rug?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt
Ik ben 20 cm hoger idd...en zelf vond ik het geweldig, zo slankquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
55kg is best ziek, tenzij je hoger bent dan 150 cm.
Ages a goquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben 20 cm hoger idd...en zelf vond ik het geweldig, zo slank
Die is mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik draag ze niet zo vaak en was ze binnenste buiten en apart, mijn Mr is spijkerbroekendrager dus dat gaat wel makkelijk. Hij heeft er tegenwoordig zelfs 1 met stomerij voorwaarden
[ afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Em El, vorig jaar vond ik juist dat jij mooie slanke benen en een elegante derriere had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb er klachten door dus ben nu buikspieren aan het trainen en dus heel de dag de bips trainen
[..]
Ook met rechte rug?
Klinkt wel herkenbaar trouwensmaar ik heb er dan nog stevige bips en bovenbeentjes bij dus ja..niet enorm opvallend.
Tenzij of als?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Bips en bovenbenen? Moh, ik heb die superslanke bikini-foto van jou nog in m'n achterhoofd, van afgelopen zomerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt wel herkenbaar trouwensmaar ik heb er dan nog stevige bips en bovenbeentjes bij dus ja..niet enorm opvallend.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
Ook met rechte rug?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Kweenie wat er inmiddels mee gebeurd is
Die hangt nu wel in de winkelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is mooiIk vind hem alleen erg donker. Het lijkt wel altijd of alles zo megadonker is of dan weer vreselijk faal alsof hij al 3 jaar oud is. Waar is die tussenkleur toch
Haha dat ben ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El, vorig jaar vond ik juist dat jij mooie slanke benen en een elegante derriere had.
Kweenie wat er inmiddels mee gebeurd is
Ik twijfel ook evenquote:
Lang en slankquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die hangt nu wel in de winkelen van dat blauwe blauw
[..]
Haha dat ben ik nietmaar ehh slanke benen? No way! Ik doe eerst een schietgebedje voor ik die broek aan doe
Ik lag toenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bips en bovenbenen? Moh, ik heb die superslanke bikini-foto van jou nog in m'n achterhoofd, van afgelopen zomer
Goe héquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden we onszelf toch weer heerlijk lelijk en de ander toch weer geweldig mooi.![]()
APK, wil jij nog iets over jezelf kwijt? Hoe is het met jouw bipsebaps en buikje?
Zo zie je bij jezelf op foto's altijd de meest vreselijke dingen die een ander nooit was opgevallen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden we onszelf toch weer heerlijk lelijk en de ander toch weer geweldig mooi.![]()
APK, wil jij nog iets over jezelf kwijt? Hoe is het met jouw bipsebaps en buikje?
Ik ben voor het eerst sinds heel lang eigenlijk best tevreden over mn lijfquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Is ook niets mis met uquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst sinds heel lang eigenlijk best tevreden over mn lijf
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo zie je bij jezelf op foto's altijd de meest vreselijke dingen die een ander nooit was opgevallen.
Ik klaag niet heur...tuulk heb ik wel een paar puntjes die wat meer punten zouden mogen zijn![]()
en een strak buikje zou me ook goed staan.
Maar goed, Greenpeace heeft me tijdens een strandbezoek nog nooit teruggerold de zee in, dus het zal wel een beetje meevallen :+
Dat mag je volgens mij ook zeker zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan laat diequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met jou ook niet, zit in de naam denkquote:
Ik was even aan het nadenken over het idee van CarO, best een idee om chips te gaan liggen dippen in die jurkquote:
Oh, mijn tevredenheid houdt ook op bij mn nek ongeveer hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat dieeens gauw achterwege en ben er gewoon trots op!
![]()
Mijn lijf boeit me niet zo (wat kilootjes lichter zou fijn zijn maar is geen halszaak), maar ik heb een ontzettende lellikke kop.
Doe es ff heel snel normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn lijf boeit me niet zo (wat kilootjes lichter zou fijn zijn maar is geen halszaak), maar ik heb een ontzettende lellikke kop.
Ik ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even aan het nadenken over het idee van CarO, best een idee om chips te gaan liggen dippen in die jurk![]()
Maar jij bent ook een skinny bitchliefjequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Woehoehoe!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook leuk om allemaal mensen in gala uit te nodigen en dan te gaan paintballen ofzo
I'm inquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook leuk om allemaal mensen in gala uit te nodigen en dan te gaan paintballen ofzo
Doe eens een foto van jezelf dan?quote:
bitch? IK?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een skinny bitchliefje
Nee hoor. Maar ik kan er weinig aan veranderen dus ik doe het er maar mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es ff heel snel normaal![]()
Ik neem trouwens aan dat u een garpjuh maakt
Haha, ja dat is wel een leuk ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even aan het nadenken over het idee van CarO, best een idee om chips te gaan liggen dippen in die jurk![]()
Wat is er mis met je hoofd dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik kan er weinig aan veranderen dus ik doe het er maar mee.
quote:
Dat ga ik met mn bruiloft (quote:
Zwientie tikk'nquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat ga ik met mn bruiloft () doen; en dan in een modderweiland het feest
Ik zie nu van die uitscheurmomenten voor mequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu van die uitscheurmomenten voor meIn de strijd zo *RATS* je jurk
Of op de zoom gaan staan en de hele boel glijdt zo van je puntjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu van die uitscheurmomenten voor meIn de strijd zo *RATS* je jurk
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of op de zoom gaan staan en de hele boel glijdt zo van je puntjes
Daar zou wat liposuctie niet misstaan. En raar oog.quote:
Moet je de voering aan je piercings hangen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of op de zoom gaan staan en de hele boel glijdt zo van je puntjes
Ik vind juist dat jij een lief gezichtje hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou wat liposuctie niet misstaan. En raar oog.
Maar voordeel is wel dat ik hoop dat ik pas heel laat rimpels krijg.
Aww... da's lief van je.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat jij een lief gezichtje hebt
Maar een leuk karakter heb ik ook nog!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je de voering aan je piercings hangen.
Een bitch met een afwijking waardoor ze geen horizontale streepjes ziet?quote:
quote:
In deze zin niet iigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bitch met een afwijking waardoor ze geen horizontale streepjes ziet?
Ach ja, het jurrekie.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik snap wat je bedoelt, heel lief en vertrouwenwekkend ofzo
Huh wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Echt he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo zie je bij jezelf op foto's altijd de meest vreselijke dingen die een ander nooit was opgevallen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar duik nu het bed in, morgen gaat de wekken om 6 uur.![]()
Trust!![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat ie roept dat hij een bijwerking heeft van de pleisters waar je man voor moet zijn en dan niet zegt wat het is, bedoel je? Of hebben we het nu weer over een andere mysterie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
APK doe je nog je mysterie dingetje vanavond?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie roept dat hij een bijwerking heeft van de pleisters waar je man voor moet zijn en dan niet zegt wat het is, bedoel je? Of hebben we het nu weer over een andere mysterie?
JAquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie roept dat hij een bijwerking heeft van de pleisters waar je man voor moet zijn en dan niet zegt wat het is, bedoel je? Of hebben we het nu weer over een andere mysterie?
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer helemaal warm en fuzzy van de laf o laf.
Slaap lekker CatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar duik nu het bed in, morgen gaat de wekken om 6 uur.![]()
Trust!![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Vertelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
APK doe je nog je mysterie dingetje vanavond?
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat ene waarbij hij het topic zo binnen komt glijden met zijn muziekje
Oh ik loop achter qua nasty commentsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gaat Meneer I vast niks van merkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat![]()
Ik denk dat ik vannacht het logeerbed maar pak; straks ikke ziek terwijl Zus een kind op de wereld zet
Dat denk ik ook niet, die slaapt inmiddels al 4,5 uur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar gaat Meneer I vast niks van merken
Daaromquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, die slaapt inmiddels al 4,5 uur.
Hopelijk is ie morgen weer fit, want we hadden een drukke planning voor morgen
Z'n oldtimer is vanmiddag eindelijk gekeurd, dus daar wil ie natuurlijk mee bezig en de bestrating moet worden gekarcherd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daaromwat ga je morgen doen euhh jullie?
Oooh valt meequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Z'n oldtimer is vanmiddag eindelijk gekeurd, dus daar wil ie natuurlijk mee bezig en de bestrating moet worden gekarcherd.
En nog wat bloempies in de bakken doen
Heb geen foto, maar tis zo eentje...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh valt meewat voor Oldtimer heeft ie nu? Als in "foto"
Schattigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb geen foto, maar tis zo eentje...
[ afbeelding ]
En helaas is karcheren hier een dagtaak met allemaal terrasjes en paadjes enzo
Ga wandelen, punniken, de was opvouwen, worteltjes knagen, maar NIET ROKENquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef APK het volgende:
Ooh nu heb ik het echt even moeilijk qua nicotinegebrek![]()
Hellup!
Ja zeg, we zitten niet in LIF, hup ga zingen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef APK het volgende:
Hellup!
Of ga gewoon slapenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef APK het volgende:
Hellup!
Was een grapje, gaat goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga wandelen, punniken, de was opvouwen, worteltjes knagen, maar NIET ROKEN
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Was een grapje, gaat goed
Aandacht me me me!
Huilen moet je in R&P doen APKquote:
Neuh ik ben nog druk met cd's in de weer, knal jij er maar eentje inquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef APK het volgende:
Maar goed, pisces57 gaat nu een mooie song posten
quote:
quote:
quote:
quote:
Die foto met die sigaret in mijn fotoboek heb je al toch?quote:
Van hoe lang geleden is die foto eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die foto met die sigaret in mijn fotoboek heb je al toch?
3003 ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Van hoe lang geleden is die foto eigenlijk?
Die uit het fotoboekquote:
Oh, ik hier al drie keer heen en weer scrollen dat die foto dan vast heel klein moest zijnquote:
Ik dacht dat er ook eentje weg was gehaald netquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik hier al drie keer heen en weer scrollen dat die foto dan vast heel klein moest zijn
Euh, ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
Huh, heb jij gebeld net APK?
Ik zie een sms van een gemiste oproep (was op zolder bij de was).
Da's maar goed ook, want ik had toch niet op durven nemen
Vanwege APK of heb je ook telefoonvrees?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
Da's maar goed ook, want ik had toch niet op durven nemen
Wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van hoe lang geleden is die foto eigenlijk?
Trustenquote:
Allebeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanwege APK of heb je ook telefoonvrees?
Oh ik zag jou juist als de ultieme beller, vanwege werk en dingen regelen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei![]()
Nou ja, vrees is een groot woord, ik ben niet zo'n fan van telefoongesprekken nee
quote:
Da's andersquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag jou juist als de ultieme beller, vanwege werk en dingen regelen enzo
Oh zo, ik snap emquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's anders
Ik ben een drama met telefoongesprekken, vraag Maes maar eens bv. Ik ben er zo eentje die altijd precies tegelijk gaat praten met degene aan de andere kant van de lijn, dan maar even niets zegt om de ander de ruimte te geven de zin af te maken, maar dat doet de ander dan ook, dan vallen er van die ongemakkelijke stiltes en begin je tegelijk weer te ratelen
Maar dat is wel jouw jobquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben een drama met telefoongesprekken, vraag Maes maar eens bv. Ik ben er zo eentje die altijd precies tegelijk gaat praten met degene aan de andere kant van de lijn, dan maar even niets zegt om de ander de ruimte te geven de zin af te maken, maar dat doet de ander dan ook, dan vallen er van die ongemakkelijke stiltes en begin je tegelijk weer te ratelen
Zakelijk is heel anders dan privéquote:
Ja, ik heb nu m'n vlaggetje op de wang voor de 30equote:
En jij dan?quote:
ESF persdag in Volendamquote:
Straks wel, nu even niet zoquote:
Ik had een Sjefke aan de deurklink hangenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik was om half 6 al wakker door de familie Vogel in de dakgoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |