Uit welke film komt dit? Ik moet het zeker kennen hè?quote:
Oh nu zie ik het ja, op een mobiel scherm had ik het niet eens aan haar gezicht herkend.quote:
In de koektrommelquote:
Eerst maar eens zien of CarO wakker te krijgen is vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Die is wel heel tof voor tijdens het duwetten jodelen
Goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of CarO wakker te krijgen is vanavond
Die kan heel lekker zijn maar soms verpruts ik hem. Issie te vet of te saai.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Boerenomelet is niet mijn soort maaltijd. Beetje tegen heug en meug aan het eten.
Ik vind het ook zo schattig! En ben al een hele poos erover aan het denken dus nu de knoop maar doorgehakt. Nu nog bedenken wat ik erin ga doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Bento, wat leuk Cat, vooral al die spullies erbij![]()
Koekies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook zo schattig! En ben al een hele poos erover aan het denken dus nu de knoop maar doorgehakt. Nu nog bedenken wat ik erin ga doen.
Volgens de Eckte Japanners horen die er niet in.quote:
Wat moet er dan in?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Cat22 het volgende:
Volgens de Eckte Japanners horen die er niet in.![]()
Dat is een bento en daar kun je je lunch (of diner) indoen. En dat kan van alles zijn, rijst, pasta, poffertjes, groenten, wat je lekker vindt. En er is ook niet iets met verhouding van eiwitten en koolhydraten of zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Wat moet er dan in?
Ik kan niet zo goed zien wat het is
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Het is ook allemaal lastig, als je al zo oud bent als APK.
Zo ver wil ik ook niet gaan hoor. Ik heb twee eiervormpjes want dat lijkt me wel lollig, en voor de rest heb ik de rijstvormpjes gelaten voor wat ze zijn. Ik denk meer aan wraps of omeletrolletjes of zo. En die kun je de avond ervoor klaarmaken. Ik heb er 's morgens ook echt geen zin in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Zo hoort een bento er uit te zien APK, met kunstwerkjes er in
Alleen jammer dat je er zo retelang mee bezig bent en je dan volgens mij al geen honger meer hebt
[ afbeelding ]
Ik al 10 keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook al zes keer op het punt gestaan er aan te beginnen, maar ik ken mezelf, ik heb er 's avonds óók geen zin in om zo'n bakje te gaan staan fröbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |