quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Zooooo, ik heb zooplus maar weggeklikt net, ik had alweer veel te veel in mn karretje wat ik heul niet nodig heb
En ik had net kitten spullen daar besteld. Voor de volle prijs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Zooooo, ik heb zooplus maar weggeklikt net, ik had alweer veel te veel in mn karretje wat ik heul niet nodig heb
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, doe je Sex & the City jurk aan, dan steel je de showEn als het goed is, is het prima weer morgen qua temperatuur
Maar hij is zo leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durven
Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
En niet eens gestopt met roken!
Zullen we even zingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
Kun je je haar in wassen.quote:
kittenkrabpaal, voer, speeltjes, tuigjequote:
Ik heb geen tijd om te zingenquote:
Zo zonde van die jurk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik (nog steeds) nooit van mijn leven aan durven
quote:Ben ondertussen dus ook in een allemachtige schijtbui, man man wat een humeur
Ik weet het, maar ik ga gigantisch voor schut lopen daar dan tussen de spijkerbroekenquote:
Anders had ik mijn rode jurk wel op willen sturenquote:![]()
Wil je echte problemen horen? Ik heb volgende week een gala. En niks om aan te trekken.Nu is na een algehele uitbraak van paniek het kledingvoorschrift afgezwakt tot 'nette kleren'.
Onzin, gewoon aan de grote paal laten hangen. Waarschijnlijk zit Sawyer tegen de tijd dat hij hier weg gaat al bovenin De Paal en lacht hij je kittenpaal keihard uit.quote:
Is volgens mij al geregeld.quote:voer,
Idem dito en vast in ruime mate in jouw bezit.quote:speeltjes,
Heel verstandig.quote:tuigje![]()
Dat ga ik allemaal niet gebruiken, dus weg weer
quote:
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
*negeert APK*
Zo ver wil ik ook niet gaan hoor. Ik heb twee eiervormpjes want dat lijkt me wel lollig, en voor de rest heb ik de rijstvormpjes gelaten voor wat ze zijn. Ik denk meer aan wraps of omeletrolletjes of zo. En die kun je de avond ervoor klaarmaken. Ik heb er 's morgens ook echt geen zin in.
Alsof die mij had gepast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga gigantisch voor schut lopen daar dan tussen de spijkerbroeken
[..]
Anders had ik mijn rode jurk wel op willen sturen![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen tijd om te zingen
Moet de was nog doen, een tas zoeken om alles in te kunnen proppen voor morgen, nog wat vragen bedenken, tomtom zoeken, camera opladen, telefoon opladen.
Leuk joh, zo'n persdag
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof die mij had gepast.![]()
Heb je nog een metertje stof over zodat ik aan beide zijnaden wat ertussen kan zetten?
Ik overdrijf niet, ik heb mijn sewing skills er ook bij betrokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven
En anders is ie vast te lang, neem je daar stof van
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kittenkrabpaal, voer, speeltjes, tuigje![]()
Dat ga ik allemaal niet gebruiken, dus weg weer
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te zingen
Moet de was nog doen, een tas zoeken om alles in te kunnen proppen voor morgen, nog wat vragen bedenken, tomtom zoeken, camera opladen, telefoon opladen.
Leuk joh, zo'n persdag
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox maken
Je vult hem dan met gezonde kunstwerkjes en lekkere dingen en dan geniet je veel meer van je lunch. Schijnt. Alleen het is zo'n kutwerk om dat ding te vullen
Welke info had je dan nog meer willen hebben dan die in het linkje stond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Het is dus iets met koken maar niet belangrijk genoeg om met Magnetron-Man te bespreken?
[Frank Boeien]quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Het is gewoon een luxe vorm van lunchbox maken
Je vult hem dan met gezonde kunstwerkjes en lekkere dingen en dan geniet je veel meer van je lunch. Schijnt. Alleen het is zo'n kutwerk om dat ding te vullen
Als ik nu speeltjes koop jat Sjefke ze sowieso, en ik heb er zoals Cat zegt eigenlijk wel zatquote:
Neem hem mee naar het ESF and we shall see.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Cat, srsly, jij past die jurk gewoon hoor.
Doe écht niet alsof ik een magere spijker ben en jij hebt ook gewoon een heel normaal figuur
Hij zou hooguit wat te lang zijn idd
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle topics teruggelezen, om de 6 pagina's sta jij te roepen dat je mee wilt doen
Ik ga het niet te sjiek maken, beetje ala oh-oh; gewoon wat gevarieerder dan nu, vormpjes kneden komt ooit wel
Ga je hem dan aan doen in die zaal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem hem mee naar het ESF and we shall see.Ga ik op zoek naar hooooge hakken om het lengteverschil te overbruggen.
Lief aanbod maar echt niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
speeltjes zijn wel leuk toch?
[..]
Waar ga je heen?Cat ik heb er ook nog 1 hangen?
Sommigen beginnen met Tupperware, maar die bakjes ga ik dus never nooit vullen. Maar leuke flesjes met dierdopjes, en gekleurde grasjes, en een leuke roze box.. wie weet inspireert me dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen Cat vanmiddag, dat ik al zes keer op het punt heb gestaan het ook te gaan doen. En dan denk ik 's avonds 'Fuck it, ik ga dat ding niet staan vullen, ik koop wel wat'
Dan moet ik hem eerst eens zien. Op foto en op mij. En dan hebben we het er nog wel eens over.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief aanbod maar echt niet nodig.Het is een prijsuitreiking van een koording waarbij wij genomineerd zijn voor één of meerdere prijzen. Maar als ik daar in echt gala kom dan val ik waarschijnlijk juist op want het merendeel is niet echt gala-minnend publiek en de locatie is er ook niet echt naar. Dus ik snap niet goed hoe ze op het idee kwamen.
Zullen we een steuntopic openen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doen
Heb je een koelkast @work?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ach, dat was vorige keer bij mij ook, maar nu ga ik echt mn best doen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eerst eens zien. Op foto en op mij. En dan hebben we het er nog wel eens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
In welk jaar deed ie ook alweer mee, die Martin Denny?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef APK het volgende:
Opbokken met de katten etc, we zitten in ESF!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |