abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95334548
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef Ssserpente het volgende:
Same here! En zoveel meiden gaan er niet weg, hoor, Vlinder. Alleen Claudia houdt zich wat op de achtergrond, maar die is snel genoeg terug omdat ze ons toch niet kan missen. :P
Oh, dat had ik niet meegekregen. Nou, dat hoop ik maar dan...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95334588
Haha Ssserpente, maar nu wel even wat over Lente vertellen/vragen hè?! ;)
pi_95334613
Oh, en Groof, veel succes en sterke met R. vandaag, meis!

En beterschap voor Lars!

Sorbo, ik heb werkelijk geen idee wat het beste zal gaan werken voor je meisje. Denk je niet dat de lol er op een gegeven moment af zal zijn, of duurt het daarvoor al te lang?
pi_95334743
sterkte vandaag groof!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 april 2011 @ 10:52:48 #155
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95334862
Succes vandaag groofs!

Beterschap voor Lars :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95334976
Groofs, veel sterkte/succes met R vandaag! Hopelijk gaat het goed en is ie snel weer je bekende vrolijke en eetgrage manneke. :*
pi_95335313
Ssserpente, ze houdt dit al een paar weken vol en het duurt steeds langer. Ik ga het gewoon proberen vanavond. Isabeau is al vaak flexibeler gebleken dan ik had verwacht, dus wie weet.!
pi_95335493
Dan zou ik 'm weghalen voordat ze op bed lig, mss mist ze 'm dan niet eens.
pi_95335714
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef Ssserpente het volgende:
Dan zou ik 'm weghalen voordat ze op bed lig, mss mist ze 'm dan niet eens.
Die is briljant! ^O^

(maar aan de andere kant, als ze de foto met haar zussen al terug verhuist.. Dan kan ze het misschien wel door hebben w/ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 11 april 2011 @ 11:34:59 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95336159
Groofsken en Rs6 vandaag!
Lars beterschap :*
En longontsteking, beterschap, aoraki, wij geven de spuitjes medicatie,met behulp van een tuut (weet niet of jou menneke dat gebruikt), maar beetje in zijn mondspuiten tuut in de mond, dan weer beetje in zijn mond spuiten, tuut weer in mond.
En tussendoor zingen, is Roy beetje afgeleid en gaat het nog makkelijker.
s6 ermee!!!

Claudia spannend en s6 weer terug aan het werk, hopelijk vinden de kinderen het ook gezellig op het kdv!

Be wat een leuke foto's en wat zijn jou jongens alweer groot!
Nijna hoe is het met de waterpokken?
Tess gaat het alweer een beetje beter?
Ik las iets over klimmende kinderen, die hebben wij hier ook, echt overal op klimmen O+
En jawel wij zitten nog steeds in een behoorlijk inhaalspurt, Roy brabbeld ons nu de oren van ons hoofd, zo gezellig en leuk :D

Gisteren heeft hij voor het eerst echt in de zandbak gespeeld, en vooral zand eten vond hij leuk 8)7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 11 april 2011 @ 12:24:40 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95337839
hellow ;) ben ik ook ff weer.

Groofs; een beetje laat, maar heb vanmorgen al wel aan jullie gedacht hoor. Heel veel succes vandaag met je mannetje. Hoop dat het allemaal goed gaat en meevalt.. :*

Karin; beterschap met Lars en alvast veel plezier met verhuizen! ga je de kamertjes ook nog ff spammen in het topic? ben heel benieuwd!!

Aoraki dr mannetje ook ziek, longontsteking.... ook jullie heel veel beterschap gewenst!

en ik weet ook waarom smeerkaas nog meer smeerkaas heet ;) haha
(OMG buitenspelen en broodje eten was geen goede combi laten we maar zeggen...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95338243
Mart was de hele ochtend al een beetje drammerig.
Brood gegeten en ineens was het heel stil naast mij in de kinderstoel, slaapt hij gewoon.
En best een diepe slaap. Hij ligt nu dus in bed. Heb het wel eerst op foto gezet :)
pi_95338358
zo. de meet en weeg sessie zit er weer op en de prikjes zitten er in ( ;( )

we hoeven niet meer te corrigeren. niet qua groei en niet qua ontwikkeling. we hebben het gehad over het eten en het mondtrauma, de boodschap was simpel: het gaat heel goed zo, ga zo door. eventueel als we willen mag de avondmaaltijd ook ala rapley, ook al eet hij dan heel slecht. mochten we zelf weten. hij kan het qua gezondheid prima hebben om een weekje of wat slecht te eten dus daar hoeven we het niet voor te laten. de arts was het met me eens dat gevoerd worden niet helemaal de bedoeling is, maar nuanceerde ook richting dat het ook niet heel erg is. dus ik ga gewoon door op de weg die we volgen :) hier de meet en weeg resultaten:

gewicht:

en lengte:

de lengte gaat vreemd zoals jullie zien. dat kan kloppen. de inschatting tot nu toe is dat ravi meer op mij lijkt fysiek (inclusief mijn constitutionele exzeem) en selene meer op der papa
pi_95338845
Ravi, wat goed!

Sorbo, succes met de muziekdoos. Ik zou het gewoon proberen, als je 'em weg wilt hebben uit bed.

Bar, de pokkies beginnen al wat in te drogen. We gebruiken dat kidsclin spul en ik heb het idee dat het aardig helpt tegen de jeuk.
Lief had haar vanmorgen niet ingesmeerd en ze stond net te jengelen van de jeuk, maar toen ik het spul er weer op smeerde was het ook gauw weer goed.

Gisteren met allemaal andere kindjes gespeeld en hopelijk de waterpokken doorgegeven ;). We hebben nog maar een extra zoenrondje ingelast ;)
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2011 @ 12:52:28 #165
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95338880
Ravi, niet krimpen jochie! :o
Mooie curves Simmu! Lengte en gewicht ook mooi in verhouding he! Hopelijk krijgt hij niet veel last van de prikjes!
Hoe lang en zwaar issie nou? Ik kan dat altijd zo beroerd aflezen in die curves. :@

Whaha, die Mart! Hij was gewoon moe! :D

BJ, zat Evie er lekker onder? :D

Leuk dat Roy het zo leuk vond in de zandbak Bar! Zand eten is minder fijn maar hoort erbij he. :D

Karin, beterschap voor Lars! Hopelijk lukt het je om wat te regelen zodat hij niet meehoeft om Meike op te halen.

Aoraki wat rot dat je ventje longontsteking heeft. :'( Hopelijk knapt hij snel op!

Groofsken, hoe rot ook, ik hoop ook dat R. vandaag geopereerd mocht worden en dat hij daarna heel, heel snel opknapt! Ik denk aan jullie!

We hebben nog geen oplossing gevonden voor Emma's bed. Ze slaapt nu dus nog in haar campingbedje. Er lijken 2 van de 4 kiezen door te zijn nu en ze is ook meteen een stuk gezelliger. Wel is ze steeds aan het mopperen op haar Sophietje. Ze pakt Sophie dan bij d'r nek, kijkt haar eens goed in de ogen en begint dan van *bapapababapapapaBAPAPBAPAPAPAPAPAAAA!* waarna Sophietjes nek doorgebeten wordt. Arme Sophie. :'(

Ik wil ook nog even reageren op de discussie van gisteren, al kan ik dat wellicht beter doen in het feedback topic. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zich hier niet meer thuis voelen. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die vinden dat hier kliekjes zijn en daardoor niet meer mee willen posten etc. Ik vind het vooral erg jammer dat er mensen zijn die het gevoel hebben genegeerd te worden.
Ik lees de ene keer meer mee dan de andere keer. Soms reageer ik op iedereen, soms op een paar mensen maar ik heb nooit de intentie gehad wie dan ook te negeren. Mocht er iemand zijn die het gevoel heeft (gehad) door mij genegeerd te worden: Sorry!
Ik hoop dat iedereen zich vrij voelt of gaat voelen om mee te posten hier. Wat mij betreft is het hoe meer zielen hoe meer vreugd. En voel je vooral niet verplicht om op iedereen te reageren, niet iedereen kan Incantrixen he. :D :*
A grand adventure has begun.
pi_95339373
Simmu... Je hebt hem te heet gewassen zeker? :P
Wel mooie curves verder en wat fijn dat jullie niet meer hoeven te compenseren *O*

Emma *O*

En over de discussie van gisteren: ik post niet elke dag, lees vaak wel bij, maar als ik op het moment 2x een kort moment internettijd heb ben ik blij, dus uitgebreid posten zit er niet in.
Maar áls ik iets vraag of zeg heb ik nooit het gevoel genegeerd te worden :)

En ik zal mijn offtopic geraaskal (vakanties en moeders enzo) ook maar eens verplaatsen naar een andere plek ;)
  maandag 11 april 2011 @ 13:13:03 #167
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95339599
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef freecell het volgende:
Simmu... Je hebt hem te heet gewassen zeker? :P

LOL :P

simmu, fijn dat er niet meer gecompenseerd hoeft te worden *O*

Die Emma met Sophie :o

Alexa vertoonde trouwens hier vanochtend ook een moment a la Isabeau alles-moet-op-de-juiste-plek. Tijdens onze tocht naar beneden (we zijn aan het oefenen dat ze zelf de trap afgaat), zegt ze opeens neeneeneenee, klimt de trap weer op, loopt naar haar kamer en schuift haar stoel netjes aan haar bureau :')
Ik ben wel even bij mezelf nagegaan of ik niet dat gedrag als voorbeeld ofzo heb getoond, maar volgens mij ben ik heul niet zo netjes... :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95339650
Oh Emma!! Sophietjesmishandelaar!
Balen dat bedprobleem! Ik zou ook niet weten hoe je het moet oplossen, ze eet het bed op toch?
Meer eten geven misschien haha
En ze kauwt niet op he campingbed? Of is dat alleen veiliger qua splinters enzo?

Ravi gaat als een speer, mooi man!!

Met Lars gaat het wel aardig, heb hem vanmorgen wel een zetpil gegeven, omdat hij zo jammerde, en zelfs zijn oren voelden nog heet aan. Koorts is nu niet weg, maar wel een stukje lager.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95339699
Bij mijn cavia's hielp een knaagstokje, maar dat zal voor Emma wel niet werken hè? :P
pi_95340166
Takkembah, wat apart dat terug ging om haar stoel aan te schuiven! :D Grappig!

Karin, fijn dat Lars zich een pietsje beter lijkt te voelen.

Ik begin trouwens te merken dat dingen die ik tegen Isabeau zeg nu echt blijven hangen. Zo zegt ze bij elk lieveheersbeest dat ziet nu "Hibees, nie mond!". omdat ze het houten lieveheersbeestje uit haar letterbak nooit in haar mond mag doen van mij, omdat ik bang ben dat ze erin stikt. En in de kinderstoel zeg ik als ze gaat staan, dat ze moet gaan zitten op haar billen, omdat het gevaarlijk is. Nu begint ze al 'titten billen' ( :') ) te roepen als ze gaat staan.

Wel jammer alleen dat ze dus gewoon dat ding in haar mond blijft stoppen en blijft staan in de stoel :')

Gisteren in bad was ze een badboekje aan het lezen. Daar stond een plaatje in van een stoel, dus ik vroeg: "Wat is dat?"
Isabeau: "Titten!"
Ik: "Ja, je kunt erop zitten, maar hoe heet zo'n ding?"
Isabeau: "Billen!"

't Schiet zijn doel allemaal een beetje voorbij :')
pi_95340450
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Sorbootje het volgende:
Bij mijn cavia's hielp een knaagstokje, maar dat zal voor Emma wel niet werken hè? :P
een bijtwortel misschien? :P ik ben helemaal om met die dingen, het helpt echt!

@keshet: ravi weegt nu 9135 gram bij 74 centimeter (bijna 1 kilo aangekomen en 1 cm gegroeid in de lengt tov januari)
pi_95340932
Haha, BJ, smerig, he? Lente had gister ook d'r hele loopkoe onder gesmeerkaasd... :Y)

Arme Lars, het is wel sneu om met dit mooie weer koorts te hebben. ;(

Haha, Takkambah, voorlopig nog niet afleren! :D

Ymme, ik leg Lente tegenwoordig steeds vaker op bed als ze begint te drammen en mieren. Ik ben er inmiddels wel achter dat ze dan negen van de tien keer gewoon moe is.

Getver, Roy, knarsetanden is zo'n eng geluid. :X

Ziet er goed uit, Simmu!

Sorbo, Lente begint ook steeds meer te begrijpen. Dan wijst ze naar m'n telefoon en zegt: "Bumba nee". Het lukt me namelijk niet om hier thuis YouTubefilmpjes af te spelen.
  maandag 11 april 2011 @ 13:55:22 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95341100
Yups Evie zat onder, hele broek en spijkerjack, en natuurlijk gezicht, maar de sporen liepen ook op de tuintegels :) denk dat papa ruim besmeerd had hahaaaaa

En Isabeu; taalwondertje, zo leuk dat ze al zo veel praat Sorboo. :)

En ik jompel voor Ravi; wat doet ie het goed Simmu!!! *O*

Karin; fijn dat het met Lars ietsiepietsie opknapt... hopelijk elke dag wat beter :)

Emma en Sophietje, een echte haat-liefde-verhouding begrijp ik??
:+

Evie zo naar het KDV en ik aan het werk. Morgen gelukkig vrij, en dan mogen we voor de SEO.
*dagboekregel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 11 april 2011 @ 13:56:22 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95341149
Sorbo, isabeau heeft wel gelijk, want dat ding waarop je kunt zitten heet billen :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95341185
Haha ja ik kon er ook geen speld tussenkrijgen Jeetjejom :)

En Lente, wat jammer dat je geen bumba kunt kijken he?!
pi_95341305
Leander kwam en vanmorgen achter dat gel niet lekker is :o Zijn haren zitten in ieder geval wel mooi ^O^
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95341472
Ach MeNicole, als zijn haar maar goed zit. :)
pi_95341559
Ja maar dan moet je niet de hele ochtend met een wollen muts oplopen. Dus ziet er nu beetje raar uit. Krijg het er niet eens met een washandje uit. En we moeten zo nog weg :+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95342947
Even kort:

We zijn weer thuis. Ik vond het heftig en R was boos op iedereen daar. Maar hij zit as we speak een boterham te eten. O+
pi_95343103
Groofsken wat fijn om iets van jullie te horen. Hopelijk kunnen jullie dit vlug achter jullie laten :*
pi_95343182
Fijn dat het achter de rug is Groof.
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 14:58:25 #182
5428 crew  miss_sly
pi_95343232
Groofs, R geopereerd en wel? Nu aan de boterham klinkt iig goed. :* R en een spoedig herstel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95343250
Gelukkig maar groofs, dat heb je weer achter de rug.
Ik ben benieuwd naar je langere versie van het verhaal.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95343366
Ja geopereerd en wel. Ik heb de laatste dagen nogal op mijn tandvlees gelopen dus voorlopig lig ik met de kindjes tegelijk in bed. :Z

En als hij binnen twee dagen niet fatsoenlijk eet moet hij naar de kinderarts, dus ik moet ook wat reserves opbouwen bij mezelf voor als...

Dus ik 'spreek' jullie verder later. :*
  maandag 11 april 2011 @ 15:02:57 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95343389
Fijn dat het opereren iig kon en gelukt is Groof!
En dan nu aan het krachtvoer maar! ;) :*
pi_95343449
Ha fijn om van je te lezen Groofs! Goed dat de operatie achter de rug is, en dan nu op krachten komen. En ga maar flink eten R.!
pi_95343833
Oh, Groof, ik hoop zo dat ie ervan opknapt en weet goed gaat eten!

Trusten!
pi_95344354
Oh Groof fijn!
Ik ben benieuwd naar het lange verhaal ook :Y
Welterusten! :z

Rienk en ik zijn wezen fietsen. Hij speelde eerst in de tuin, maar dat was van korte duur. (we hebben nog geen hek achter* en hij bleef maar naar het water rennen. Dus die kon weer naar binnen.) Maar ik vond het zo zonde van het mooie weer dat ik de fiets heb gepakt en we zijn een blok om geweest. Een half uurtje ofzo. Lang genoeg want nu slaapt hij weer :D :Z
Alles aanwijzen en hij herkende poezen en we hebben nog bij schaapjes staan kijken. Het is echt zulk lekker weer! Niks geen jas aan. Rienk had een lange romper met tshirt en spijkerbroekje en ik had ook alleen een hempie met vest aan. En Rienk nog een boothoedjeding op en hij liet het nog zitten ook *O*

*van het vakantiegeld halen we een tuinhuisje en een hek, maar dat moet dus nog heel even wachten en het is echt zonde, maar Rienk kan nu gewoon niet buiten spelen. Terwijl hij dat echt super vind. We hebben wel een speeltuin in de buurt, maar die is niet voor kleine kindjes zegmaar -O- Maar zodra het er wel is maken we alles goed, want dan krijgt hij ook een glijbaan en een zandbak :Y
pi_95344378
Groof, het is achter de rug, fijn! Rust goed uit (als het gaat). Het is ook heel erg heftig (ik vond het ook heftig en naar). Maar nu bijna een week later heb ik een hardstikke vrolijk en goed etend en slapend kind, die niet meer verkouden is (echt bizar).

Heel veel succes de komende dagen!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95344649
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even kort:

We zijn weer thuis. Ik vond het heftig en R was boos op iedereen daar. Maar hij zit as we speak een boterham te eten. O+
rust lekker uit :*
  maandag 11 april 2011 @ 16:08:32 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95345884
Groof en R lekker uitrusten nu :* Laat het eten maar lekker smaken R :D

Ravi wat ga je lekker jongen!!!
Fijn Nijna dat de pokken al aan het indrogen zijn :D
Rienk zo lekker gefietst met mama O+, En jammer dat in de tuinspelen voor Rienk nog niet heel handig is ;)
Ergens weer een "voordeel"van nog een kindje hebben wat nog niet loopt, alhoewel kruipen gaat hier als een trein zo snel als Roy ergens naartoe wil.

Leander en gel 8-)
Ssserptente knarsentanden doet Roy ook zonder zand :X
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 11 april 2011 @ 16:11:17 #192
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95345976
Groof :*

Ravi wat ga je goed! :Y

Zijn er hier al mama's begonnen om te minderen/af te leren van de tut? Tessa heeft m echt alleen in bedje in (middagtukkie van 12 tot 2! (ze slaapt opeens op vaste tijden en nog lang ook :D en als ze 's avonds naar bedje gaat) Mijn 'probleem' is dat ik dr tut nog meer wilde minderen, dus tijdens haar slaapjes de tut uit dr mondje te halen. Nu heb ik dat al een aantal keer geprobeerd, maar ze heeft m zo ontzettend stevig vast in dr mondje, dat wanneer ik m eruit haal ze in huilen uitbarst.
Ik heb het gedaan als ze echt al een paar uur in bed ligt, maar t lukt echt niet zonder dat ze gaat huilen.
Jullie tips?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95346783
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Marlinde het volgende:
Groof :*

Ravi wat ga je goed! :Y

Zijn er hier al mama's begonnen om te minderen/af te leren van de tut? Tessa heeft m echt alleen in bedje in (middagtukkie van 12 tot 2! (ze slaapt opeens op vaste tijden en nog lang ook :D en als ze 's avonds naar bedje gaat) Mijn 'probleem' is dat ik dr tut nog meer wilde minderen, dus tijdens haar slaapjes de tut uit dr mondje te halen. Nu heb ik dat al een aantal keer geprobeerd, maar ze heeft m zo ontzettend stevig vast in dr mondje, dat wanneer ik m eruit haal ze in huilen uitbarst.
Ik heb het gedaan als ze echt al een paar uur in bed ligt, maar t lukt echt niet zonder dat ze gaat huilen.
Jullie tips?
Waarom wil je persé dat ze zonder slaapt? Als ze hem alleen in bed heeft is het toch prima?
pi_95347308
Ymme, Minke heeft de speen nu alleen nog bij het slapen en in de auto en geeft hem ook heel netjes af zodra we uit de auto of uit bed komen. Mijn man heeft het liefste dat ie weggaat zsm, maar ik heb gewoon heel erg geen zin in het drama wat er (denk ik) op volgt. Want dan weet ik het wel, dan zit ik de hele avond bij haar om te troosten, en hij lekker beneden voor de tv. Voorlopig heb ik er geen problemen mee, maar als ze 2 is wil ik kijken of ie weg kan (als ie dat dan niet al is)...
pi_95347622
Groof, bijtank ze! Ik hoop dat dit afdoende is geweest.

Speen, Iris krijgt 'em alleen in bed en in de auto als we een langer stuk moeten en het normaal ook "slaap-tijd" is. Ik vind het prima zo. Ze krijgt hem overdag niet, dat vind ik niet nodig, maar in bed mag ze hem van mij nog wel even hebben. Ze kletst behoorlijk, drinkt prima uit bekers, dus daarvoor hoeft ze er nog niet vanaf.
pi_95348049
Weer 10 jaar ouder... Iris kan al heel goed in het speelhuisje klimmen om daarna naar beneden te glijden... Maar ze nam nu ff de shortcut... gewoon over de reling naar beneden :o.
Alles doet t nog, ze is alweer ontdeugend aan het doen... maar ik schrok wel ff behoorlijk. We zullen dr maar ff in de gaten houden, maar volgens mij landde ze op haar benen/billen, want die waren vies en het hoofd niet, gelukkig...
pi_95348817
Dat is schrikken nijna! :o
pi_95348970
Groofsken, gelukkig is het nu achter de rug. Nu lekker bijkomen :*
Groot gelijk dat je boos was hoor R! :* Hopelijk knapt hij nu snel op, hij is in ieder geval al lekker aan het eten!

Nijna, wat schrikken :o Gelukkkig was er uiteindelijk niets aan de hand
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95350047
Ze maakte net ook nog een koprol aan het eind van de glijbaan, mn brokkenpilootje O+.
Maar ze gedraagt zich verder normaal, dus ik denk dat we gewoon goed mazzel hebben gehad!
  maandag 11 april 2011 @ 17:51:08 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95350090
Oei Nijna! :o Da's wel even schrikken dan idd! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')