Ravi, niet krimpen jochie!
Mooie curves Simmu! Lengte en gewicht ook mooi in verhouding he! Hopelijk krijgt hij niet veel last van de prikjes!
Hoe lang en zwaar issie nou? Ik kan dat altijd zo beroerd aflezen in die curves.
Whaha, die Mart! Hij was gewoon moe!

BJ, zat Evie er lekker onder?

Leuk dat Roy het zo leuk vond in de zandbak Bar! Zand eten is minder fijn maar hoort erbij he.

Karin, beterschap voor Lars! Hopelijk lukt het je om wat te regelen zodat hij niet meehoeft om Meike op te halen.
Aoraki wat rot dat je ventje longontsteking heeft.

Hopelijk knapt hij snel op!
Groofsken, hoe rot ook, ik hoop ook dat R. vandaag geopereerd mocht worden en dat hij daarna heel, heel snel opknapt! Ik denk aan jullie!
We hebben nog geen oplossing gevonden voor Emma's bed. Ze slaapt nu dus nog in haar campingbedje. Er lijken 2 van de 4 kiezen door te zijn nu en ze is ook meteen een stuk gezelliger. Wel is ze steeds aan het mopperen op haar Sophietje. Ze pakt Sophie dan bij d'r nek, kijkt haar eens goed in de ogen en begint dan van *bapapababapapapaBAPAPBAPAPAPAPAPAAAA!* waarna Sophietjes nek doorgebeten wordt. Arme Sophie.
Ik wil ook nog even reageren op de discussie van gisteren, al kan ik dat wellicht beter doen in het feedback topic. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zich hier niet meer thuis voelen. Ik vind het jammer dat er mensen zijn die vinden dat hier kliekjes zijn en daardoor niet meer mee willen posten etc. Ik vind het vooral erg jammer dat er mensen zijn die het gevoel hebben genegeerd te worden.
Ik lees de ene keer meer mee dan de andere keer. Soms reageer ik op iedereen, soms op een paar mensen maar ik heb nooit de intentie gehad wie dan ook te negeren. Mocht er iemand zijn die het gevoel heeft (gehad) door mij genegeerd te worden: Sorry!
Ik hoop dat iedereen zich vrij voelt of gaat voelen om mee te posten hier. Wat mij betreft is het hoe meer zielen hoe meer vreugd. En voel je vooral niet verplicht om op iedereen te reageren, niet iedereen kan Incantrixen he.