Doe harry weer mee?quote:
Een beetje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo,, ook maar even een wijntje..
het is een beetje BOORRRRRRIIINNGGGGG tot nu toe
En ze hebben er iets moderns mee gedaan, iets van nu. Want Rihanna is niet van nu!quote:
Wat moet hij dan zeggen: Doe vooral niet mee aan een waardeloze 13 in een dozijn talentenjacht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Wat een nietszeggend advies van iemand die het gemaakt heeft
Muziek van nu wat de kandidaten niet kunnen zingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waar ze nou met het thema heen willen.
Ze moeten zingen wat het best bij ze past..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waar ze nou met het thema heen willen.
Dat was een goed advies geweest voor de meeste kandidaten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen: Doe vooral niet mee aan een waardeloze 13 in een dozijn talentenjacht?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Muziek van nu wat de kandidaten niet kunnen zingen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Marcheren op de plaats, wat is dit, goedemorgen Nederland?
En toen kozen ze het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze moeten zingen wat het best bij ze past..
Karel komt ook zo meedoen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland in bewegingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heha Captain Jack.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt die excuus pedo ook nog langs dan?quote:
Ik bedoel, Nederland in bewegingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neeheeee Knorr Wereldactsquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een wereldse act. ja, Knorr wereldgerechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |