Linda de Mol zonder humor, een niet leuke "hoe heet die gast ook alweer", nee, het nodigt niet uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
nooit gezien, maar alleen die voorstukjes al.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. hij gaat wel blind sterven!
Wtfquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver de uitslag duurt gewoon 3 kwartier
Dan werkt het beter dan Clearasil! Dat duurt jaren!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver de uitslag duurt gewoon 3 kwartier
quote:
1 2 3 4 | 20:30 X Factor 22:40 Van der Vorst ziet sterren 23:15 X Factor: De uitslag 00:00 RTL Nieuws |
Meehhhhhh... ik eigenlijk ook niet, maar ik doe gek, en doe het!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat ga ik sowieso niet redden vandaag
En het was je vrije dag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat moest hij in de operatiekamer?quote:
Nee, ik ook niet, daar heb ik echt geen geduld voor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat dus. Dat gerek om SMS'ende pubers geld afhandig te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef MaLo het volgende:
Pfff wat een lange avond. Ik lees morgenvroeg wel weer wie eruit gaat.
hey beantwoord mijn DM eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meehhhhhh... ik eigenlijk ook niet, maar ik doe gek, en doe het!
En het is vrij snel afgelopen, ze halen de halve finale niet eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Wat dat betreft vind ik de SingOff wel beter, duurt tenminste niet zo lang en je hoort meteen wie er uit is (jammer dat het verder zo saai is).
ja ik neem het op en kijk morgenochtend evenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef MaLo het volgende:
Pfff wat een lange avond. Ik lees morgenvroeg wel weer wie eruit gaat.
Ja, wel jammer, het had wel potentie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het is vrij snel afgelopen, ze halen de halve finale niet eens
Blijkbaar niet, anders was het geblevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, het had wel potentie.
Ik lees het morgenvroeg wel in deze topicreeksquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik neem het op en kijk morgenochtend even
0:00quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |