Ja tegen wil en dankquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoor dat nummer zo vaak als ik in de auto zit, ik ken bijna de tekst uit mijn hoofd.
Herkenbaar, maar van wie is het?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik hoor dat nummer zo vaak als ik in de auto zit, ik ken bijna de tekst uit mijn hoofd.
Waar zie je dat?quote:
van die planeet Mars.quote:
http://heartbeat.xfactor.nl/xfactor.htmquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef MissJ het volgende:
wat praten jullie de hele tijd over hun hartslag?
wat heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef MaLo het volgende:
Heeft ze een granaat in haar broek opgevangen ofzo
Sarcasme.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die track wordt echt helemaal kapot gedraaid
Ik mis het volgens mij ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef MissJ het volgende:
wat praten jullie de hele tijd over hun hartslag?
wat heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef MaLo het volgende:
Heeft ze een granaat in haar broek opgevangen ofzo
Van der Vorstquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Krijgen we TvKantine als PauzeProgramm?
Het is een bandje. Niet een live band zoals bij VOHquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Andere band wellicht? Kwaliteit is ver te zoeken of ligt aan de live shoe zelf.
Bedankt niet eens gehoord dat ze dat zeiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bruno Mars (het is dat ze het net zeiden, anders had ik het niet eens geweten).
Dat zegt genoeg...quote:
Woodpecker heeft toch al speed?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
Maar allemaal zo'n talent, ervaring, nummer 1 singles en weet ik wat en dan zo hartslag als Woody Woodpecker op speed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |