Kan ik best indenken, ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik zit even in PF modus, dat heb ik altijd met concerten, een dag ervoor en erna zit ik helemaal in die muziek, en bij dit soort grote concerten helemaal, maar ik ga er zeker voor 6 uur in, anders kom ik er voor 1500 niet uit, en dan kan ik niet op tijd alle weekendboodschappen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
En weer wakker. Nog maar een Duveltje denk ik.
Ik lig er voor 7 uur in. Want dan is Ekdom in de nacht toch afgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Kan ik best indenken, ik moet eigenlijk ook slapen, maar ik zit even in PF modus, dat heb ik altijd met concerten, een dag ervoor en erna zit ik helemaal in die muziek, en bij dit soort grote concerten helemaal, maar ik ga er zeker voor 6 uur in, anders kom ik er voor 1500 niet uit, en dan kan ik niet op tijd alle weekendboodschappen doen.
Ach dat was ook weer Beelen/Ekdom, ik vergeet dat tegenwoordig elke vrijdag, jammer, maar goed ik zat eerst Braveheart te kijken, ook een film van drie uur, toen HH van P&W, en toen zat ik in de PF modus, dus helemaal ontgaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lig er voor 7 uur in. Want dan is Ekdom in de nacht toch afgelopen.
Leuke band nu bij Gerard. Klinkt als Wet, wet, wet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef Mores het volgende:
[..]
Ach dat was ook weer Beelen/Ekdom, ik vergeet dat tegenwoordig elke vrijdag, jammer, maar goed ik zat eerst Braveheart te kijken, ook een film van drie uur, toen HH van P&W, en toen zat ik in de PF modus, dus helemaal ontgaan.
Maar is het een leuke uitzending?
Maar volgens mij lijken ze op Simply red, of ik tune te laat in, zit even via de webcam te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke band nu bij Gerard. Klinkt als Wet, wet, wet.
Dat was een reactie op het uiterlijk van de zanger. De muziek was echt wet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar volgens mij lijken ze op Simply red, of ik tune te laat in, zit even via de webcam te kijken.
Net niet kunnen horenquote:Op zaterdag 9 april 2011 05:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het uiterlijk van de zanger. De muziek was echt wet.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:32 schreef Mores het volgende:
Even een requiest via Hyves achtergelaten, dat hij de nieuwe Duran Duran effe draait.
Begin te naaienquote:
LOIquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.
Ik kom dus als 39 jarige op de markt met een Mavo-D diploma.
Hoeveel ik het ook naar mn zin heb bij defensie, ik heb meteen in het kader van je-weet-het-maar-nooit een hbo studie opgepakt sinds ik uit de opleiding kwam!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Begin te naaienIk heb sowieso mijn daags naar de kleermaker gebracht om de knopen wat 'aan te halen', staat en zit veel beter.
[..]
LOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |