Gelukkig dat je vriend redelijk veilig zit als marinier. Al blijft het natuurlijk flink klote voor de rest...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hmmzz.. ben benieuwd hoe dat dan weer gaat. Er wordt ontzettend veel geklaagd in Gilze over de rondvliegende helis. Laat staan wat voor herrie die kisten maken..
Super.quote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat je vriend redelijk veilig zit als marinier. Al blijft het natuurlijk flink klote voor de rest...
Zie deze TT. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Alle zekerheid en zelfvertrouwen wordt uit iemand geslagen.. want het ontslagen worden an sich is 1 ding, maar de manier waarop maakt meestal de diepste wonden..
That's me....quote:
Doe inderdaad nog maar een paar biertjesquote:
Ik heb al zekerheid. Ik ga het hek over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Doe inderdaad nog maar een paar biertjes![]()
Echt klote voor je, en alle anderen... hoop dat jullie in elk geval binnen redelijke termijn zekerheid krijgen over wat er met de banen gaat gebeuren, zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al zekerheid. Ik ga het hek over.
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
![]()
Heel veel sterkte ermee de komende tijd.. hoop dat je een fatsoenlijke andere baan kunt vinden
Een opleiding DTP heb je zo afgerond, is zat werk op dit momentquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.
Ik kom dus als 39 jarige op de markt met een Mavo-D diploma.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:51 schreef Mores het volgende:
Trouwens Bart Chabot officier bij de Klu, lachen
Gemiste kans.quote:
Hallo, iedereen avondje thuis?quote:
Gelukkig neemt het aantal ex-militairen en Veteranen in de Kamer wel toe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Iedereen heeft in dienst gezeten behalve de laatste twee ministers van defensie
Ja, ook al een tijdje niet meer uitgeweest eigenlijk.. achja, bespaart geldquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Hallo, iedereen avondje thuis?
Morgen concert van The Wall, ik kijk zo eens even of er van het Gelredome al wat filmpjes binnen zijn, eerste concert was vanavond
Ja, ik ben aan het oefenen voor de regelmaat die ik over een paar weken/maanden ga ervaren.quote:
Yes, de eerste filmpjes staan er al op, kan bijna niet wachten, 2 keer the Dark side of the moon volledig live gezien, in 1994 door Pink Floyd en 2007 door Roger Waters en nu dan eindelijk The wall;quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, ook al een tijdje niet meer uitgeweest eigenlijk.. achja, bespaart geld
Denk je dat je je baan gaat verliezen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het oefenen voor de regelmaat die ik over een paar weken/maanden ga ervaren.
Ik weet het al zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Denk je dat je je baan gaat verliezen?
Dat is zuur, ik heb alleen het journaal gezien en net even P&W, tja, iets van 12.000 over, wat is het? vijf jaar uitgestreken?quote:
Is het niet een optie om wat online cursussen te doen? Dan heb je in ieder geval iets, zeker in combinatie met leidinggevende ervaring als Sergeant-Majoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.
Ik kom dus als 39 jarige op de markt met een Mavo-D diploma.
3 jaar max.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is zuur, ik heb alleen het journaal gezien en net even P&W, tja, iets van 12.000 over, wat is het? vijf jaar uitgestreken?
Cavalerie is dus ten einde. Weet iemand of bij logistiek etc klappen gaan vallen?
Stukje uit de beleidsbrief:quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is zuur, ik heb alleen het journaal gezien en net even P&W, tja, iets van 12.000 over, wat is het? vijf jaar uitgestreken?
Cavalerie is dus ten einde. Weet iemand of bij logistiek etc klappen gaan vallen?
quote:· Een poolsysteem voor alle operationele wielvoertuigen
De eenheden van de operationele commandos zijn met verschillende typen operationele
wielvoertuigen uitgerust die vrijwel alle voldoen aan militaire specificaties met het oog
op de operationele inzet. Deze specificaties brengen doorgaans hoge investerings- en
exploitatiekosten mee. In het opleidings- en trainingsproces is het niet noodzakelijk dat
elke eenheid permanent over het maximale aantal operationele wielvoertuigen beschikt
en ook hoeven niet alle voertuigen volledig aan de militaire specificaties te voldoen.
Soms voldoen civiele voertuigen. Door minder operationele wielvoertuigen bij eenheden
in te delen en kritisch de noodzaak van militaire specificaties te bezien, kan het
opleidings- en trainingsproces tegen lagere kosten worden uitgevoerd. Vanuit een pool
kunnen eenheden zo nodig tijdelijk worden voorzien van extra voertuigen. Dat geldt
zeker als een eenheid zich klaar maakt voor operationele inzet. Door poolvorming kan
de krijgsmacht toe met bijna een kwart minder operationele wielvoertuigen, die ook nog
eens intensiever worden benut dan nu het geval is. Hierdoor, en door waar mogelijk
civiele voertuigen te gebruiken, dalen de exploitatielasten. Het poolconcept wordt niet
toegepast op gevechtsvoertuigen; deze blijven organiek bij de eenheden ingedeeld.
Ik loop volgende week wel even bij P&O binnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is het niet een optie om wat online cursussen te doen? Dan heb je in ieder geval iets, zeker in combinatie met leidinggevende ervaring als Sergeant-Majoor.
Thanks, zal alles sowieso morgen eens even lezen, wil eens zien hoe de krijgsmacht er over vijf jaar uitzietquote:
Het gaat wel allemaal ineens snel zeg, maar ik verneem dat het nog de grote lijnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik loop volgende week wel even bij P&O binnen.
Op sommige punten is alles al duidelijk maar veel collegae weten misschien pas op 1 juli hoe en wat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef Mores het volgende:
[..]
Het gaat wel allemaal ineens snel zeg, maar ik verneem dat het nog de grote lijnen zijn
Maar je zit nu op het werk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op sommige punten is alles al duidelijk maar veel collegae weten misschien pas op 1 juli hoe en wat.
Nee, ik zit te "debriefen".quote:
Wat doe jij met vrouwen dat ze liggen te slapen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:32 schreef Thaboel het volgende:
Waarom weet ik niet maar door alles vanavond totaal naar de kloten. Heb een meid mee naar huis getrokken maar die ligt te slapen naast me. Nu de tiebus als een uur aan het janken voor iedereen die dat tering hek over moet. Cobra ik kan het in geen woorden uitdrukken maar ik wil gewoon nu naast je ziiten @ post en naar de klote gaan
Dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:32 schreef Thaboel het volgende:
Waarom weet ik niet maar door alles vanavond totaal naar de kloten. Heb een meid mee naar huis getrokken maar die ligt te slapen naast me. Nu de tiebus als een uur aan het janken voor iedereen die dat tering hek over moet. Cobra ik kan het in geen woorden uitdrukken maar ik wil gewoon nu naast je ziiten @ post en naar de klote gaan
ik denk teveel aan mn 'ex' collega's. Loyaaliteit is geen fuck meer waard mn pa"s baan staat na 31jaar ook op de tocht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat doe jij met vrouwen dat ze liggen te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |