Gelukkig dat je vriend redelijk veilig zit als marinier. Al blijft het natuurlijk flink klote voor de rest...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hmmzz.. ben benieuwd hoe dat dan weer gaat. Er wordt ontzettend veel geklaagd in Gilze over de rondvliegende helis. Laat staan wat voor herrie die kisten maken..
Super.quote:
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat je vriend redelijk veilig zit als marinier. Al blijft het natuurlijk flink klote voor de rest...
Zie deze TT. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Alle zekerheid en zelfvertrouwen wordt uit iemand geslagen.. want het ontslagen worden an sich is 1 ding, maar de manier waarop maakt meestal de diepste wonden..
That's me....quote:
Doe inderdaad nog maar een paar biertjesquote:
Ik heb al zekerheid. Ik ga het hek over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Doe inderdaad nog maar een paar biertjes![]()
Echt klote voor je, en alle anderen... hoop dat jullie in elk geval binnen redelijke termijn zekerheid krijgen over wat er met de banen gaat gebeuren, zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al zekerheid. Ik ga het hek over.
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
![]()
Heel veel sterkte ermee de komende tijd.. hoop dat je een fatsoenlijke andere baan kunt vinden
Een opleiding DTP heb je zo afgerond, is zat werk op dit momentquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. Mijn certificaten/diploma's van Defensie worden niet erkend in de burgermaatschappij.
Ik kom dus als 39 jarige op de markt met een Mavo-D diploma.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:51 schreef Mores het volgende:
Trouwens Bart Chabot officier bij de Klu, lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |