Ik drink mijn glas leeg en dan ga ik snurken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Kun je tenminste wel aan de whiskey gaan
Yep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Je zit toch niet in je ééntje thuis na zo'n klote dag?
Nou ik denk dat mijn vader daar toch een andere visie op heeft, die ging voor defensie werken om zeker te zijn van een baan omdat hij als loodgieter niet meer zeker was op werk, en die heeft het altijd puur gedaan voor het geld. Niet dat hij het werk niet leuk vond, maar ik denk dat de inkomsten bij hem vooral voorop stonden. Maar goed, er zijn mensen die beroeps worden bij onderdelen wat vooral met uitdagingen en lichamelijke kracht te maken hebben en je hebt er die op nietszeggende baantjes zitten, maar die heb je ook nodig, al is het leger nu natuurlijk enorm anders, ik ken het nog als een leger met dienstplichtigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik denk teveel aan mn 'ex' collega's. Loyaaliteit is geen fuck meer waard mn pa"s baan staat na 31jaar ook op de tocht.
Wanneer krijgen die kneuzen eens in de gaten dat def geen werk is maar een' way of life?!??!?
Tja, het is dat je morgen moet werken, maar ik was er toch even uit gegaan, even pilsje pakken met vrienden ofzoquote:
En volgende week hebben we het er zeker wel over.quote:
Ik heb afgelopen avond mijn hart kunnen luchten bij een vriendin. Dat is wel even genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, het is dat je morgen moet werken, maar ik was er toch even uit gegaan, even pilsje pakken met vrienden ofzo
Dan trek ik ook maar even een pilsje open op jou, ontslagen worden is kut, dat heb ik zelf ook eens meegemaakt ~smiley met biertje~quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen avond mijn hart kunnen luchten bij een vriendin. Dat is wel even genoeg.
Morgen weer ouwehoeren met collegae.
Hij werkt bij een groot auteursrechten bedrijf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Nou ik denk dat mijn vader daar toch een andere visie op heeft, die ging voor defensie werken om zeker te zijn van een baan omdat hij als loodgieter niet meer zeker was op werk, en die heeft het altijd puur gedaan voor het geld. Niet dat hij het werk niet leuk vond, maar ik denk dat de inkomsten bij hem vooral voorop stonden. Maar goed, er zijn mensen die beroeps worden bij onderdelen wat vooral met uitdagingen en lichamelijke kracht te maken hebben en je hebt er die op nietszeggende baantjes zitten, maar die heb je ook nodig, al is het leger nu natuurlijk enorm anders, ik ken het nog als een leger met dienstplichtigen.
Klote voor je vader, wat doet hij, als ik mag vragen?
Gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:52 schreef Thaboel het volgende:
Cobra u heeft een pm.
Voor mij en mn ex is het totaal over. Dr broer krijgt trouwens ook een schop na als kwartiermeester.
Dit kom ik voorlopig niet te boven
Je hebt een besluit genomen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:52 schreef Thaboel het volgende:
Cobra u heeft een pm.
Voor mij en mn ex is het totaal over. Dr broer krijgt trouwens ook een schop na als kwartiermeester.
Dit kom ik voorlopig niet te boven
fuck die besluitenloosheid. Ik ga dr ff wakker maken en spreek jullie morgen.quote:
Latersquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
fuck die besluitenloosheid. Ik ga dr ff wakker maken en spreek jullie morgen.
/nogmaals totaal de stront in geduwt en niet eens def personeel. Alle sterkte toegewenst voor elke haat mail richting def. Mail mij en uit al je frustratie!
Denk na over elke stap die je neemt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
fuck die besluitenloosheid. Ik ga dr ff wakker maken en spreek jullie morgen.
/nogmaals totaal de stront in geduwt en niet eens def personeel. Alle sterkte toegewenst voor elke haat mail richting def. Mail mij en uit al je frustratie!
Dat kun je wel eens hebben, daar hoef je je echt niet voor te schamen, 'in de knoop' is my middlenamequote:Op zaterdag 9 april 2011 04:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik rook een peuk en drink nog wat bier. Ik zit totaal met mezelf in de knoop
De held Corky heeft een mooi gezegde. "Life goes on"quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik rook een peuk en drink nog wat bier. Ik zit totaal met mezelf in de knoop
Die mongool van die serie, ja die ken ik nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De held Corky heeft een mooi gezegde. "Life goes on"
Voor wie hem niet kent is Google een goede vriend.
Die gozer heeft meer mensenkennis dan de meeste van ons.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:07 schreef Mores het volgende:
[..]
Die mongool van die serie, ja die ken ik nog
Volgens mij leeft hij niet meer, ik dacht eens gelezen te hebben dat hij was overleden. Maar goed dat was een serie van meer dan twintig jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die gozer heeft meer mensenkennis dan de meeste van ons.
Truste, rust zequote:Op zaterdag 9 april 2011 04:11 schreef Cobra4 het volgende:
Heren, ik wens het jullie.
Tot later op deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |