Hij doelt op het eigen verdoemenis stukje gok ik, je weet niet wat zijn motivatie is: Dat zijn aannamesquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Wat te fuck bedoel je met je aannames? Ik je bent toch aardig gestoord als je zoiets doet of niet dan?
Misschien was hij wel heel helder bij geest en helemaal niet gestoord.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Wat te fuck bedoel je met je aannames? Ik je bent toch aardig gestoord als je zoiets doet of niet dan?
Stel je eens niet zo aanquote:
Klopt. Maar die aannames tonen aan dat jouw aannames niet kloppen. Waar jij mee bezig bent is een veroordeling op basis van gevoelens en niet op basis van feiten. Daar moet je heel voorzichtig mee zijn.quote:
Knuffel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Braamyo het volgende:
awwww fuck, soms ben ik echt zo'n ontzettende domme lozer.
Ga ik voor drie daagjes naar belgie om een festival te bezoeken met maat X. Heb ik geregeld dat de vriendin van Maat X (die woont ver weg) ook kan komen. Zonder dat maat X dit dus weet. Zeg ik zojuist iets heel doms waardoor ik de veraasing in een keer weg geef. FUCK FUCK FUCK
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YES !!! mannen liefde *hump hump hump*
Bromancequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YES !!! mannen liefde *hump hump hump*
Ik zie dat er hier in de afgelopen weken weinig verandert isquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje wil je weer gelijk hebben?![]()
(Geintje voor dat je hier ook weer tegen in gaat!!!)
Vrouwen veranderen NOOITquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie dat er hier in de afgelopen weken weinig verandert is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje wil je weer gelijk hebben?
Dan mag jij de meningen dik drukken... Ik zie ze niet. Ik zie toch echt weergegeven 'feiten'quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef Maitje het volgende:
Wat een randebiel in alphen aan de rijn! Omg! Waar haal je het gore lef vandaan om mensen mee te trekken in je eigen verdoemenis?! Ik ben echt sprakeloos!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
het gaat erom hoe ze het verwoord.quote:
Hoeft niet, kan.quote:
Woohoo!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Braamyo het volgende:
@ Lotus, ik houd nog wel een plekje voor je vrij in onze Bromance
Al had het een politieke/religieuze/whatever achtergrond... naar mijn mening ben je gewoon gestoord als je dan maar onschuldige mensen vermoordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan.
Je weet momenteel niet wat zijn motivatie is, wie weet had het wel een politieke/religieuze achtergrond, of er is iets recent in zijn leven gebeurt waardoor hij dit gedaan heeft.
Hij hoeft niet gestoord te zijn.
Wacht gewoon even met die aannames voor je echt weet wat er gebeurt is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef Mores het volgende:
Het is allemaal de schuld van du_ke, iedereen nu op du_ke!
Goed idee, zullen we de rollen omdraaien en even een invasie in POL uitvoeren?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef Mores het volgende:
Eens!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef Mores het volgende:
Dat zei ik toch al ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man daar is het niveau nog lager dan hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Goed idee, zullen we de rollen omdraaien en even een invasie in POL uitvoeren?
Stiekem doen wij mensen al millennia niets anders, dus waarom zullen wij dan zeggen dat iemand gek is? Ik denk dat je eerder kan stellen dat diegene juist is zoals een mens bedoelt was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef Maitje het volgende:
@Thaboel
Hoe moet ik het anders verwoorden dan? Zet mijn begin post dan is neer hoe jij het zou neerzetten
@Vrons
Het hoeft niet gestoord te zijn?
Elk weldenken mens, doet zoiets niet. Die schiet niet zomaar mensen dood! Jij loopt toch ook niet naar het centrum van Amersfoort om daar mensen neer te knallen? Dat komt omdat jou hersens nog (voor zover ik je ken) nog aardig op orde zijn.
Als je zoiets verschrikkelijks doet ben je niet helemaal normaal dacht ik zo!
Hehehehe, nja kzou nu wel in de buitenlucht willen zijn ja. Maar je bent nog geen agent, klopt. Maar een online houding is iets waar tegenwoordig strikt op gelet word. Ik noem geen regiochef's als voorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef Maitje het volgende:
Aah Esses, ik ben nog geen agent, daarbij zal ik daar nog veel leren. Daarbij is er een groot verschil van hier op een forum een "mening" neer te kalken dan dat je op je werk een rapport moet uitschrijven... Je kunt ook overdrijven zeg. Misschien moet je meer in de buitenlucht vertroeven...
De verzamelplaats voor alle defensie-hatersquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef paintmeester het volgende:
[..]
man daar is het niveau nog lager dan hier
Ach, wij haten ze gewoon terug door lekker niks te doen als de russen straks komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Royyy het volgende:
De verzamelplaats voor alle defensie-haters![]()
Hoewel ze er in het Nieuws-forum de laatste tijd ook wel wat van kunnen
Zat achter een inloopwerkplek en een beetje te painten. En toen ondekte ik FOK!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Braamyo het volgende:
@ paintmeester; ff uit nieuwschierig heid, maar wat paint jij eigenlijk?
.. en dat veranderde je leven! Je bent nu in topvorm, vrienden en geld genoeg en je bent samen met je ideale vrouw!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zat achter een inloopwerkplek en een beetje te painten. En toen ondekte ik FOK!
Ja. je moet voor de lol eens het aantal posts tellen waarin staat dat de schutter in Alphen een (ex)militair is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
De verzamelplaats voor alle defensie-haters![]()
Hoewel ze er in het Nieuws-forum de laatste tijd ook wel wat van kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |