Hij doelt op het eigen verdoemenis stukje gok ik, je weet niet wat zijn motivatie is: Dat zijn aannamesquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Wat te fuck bedoel je met je aannames? Ik je bent toch aardig gestoord als je zoiets doet of niet dan?
Misschien was hij wel heel helder bij geest en helemaal niet gestoord.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
Wat te fuck bedoel je met je aannames? Ik je bent toch aardig gestoord als je zoiets doet of niet dan?
Stel je eens niet zo aanquote:
Klopt. Maar die aannames tonen aan dat jouw aannames niet kloppen. Waar jij mee bezig bent is een veroordeling op basis van gevoelens en niet op basis van feiten. Daar moet je heel voorzichtig mee zijn.quote:
Knuffel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Braamyo het volgende:
awwww fuck, soms ben ik echt zo'n ontzettende domme lozer.
Ga ik voor drie daagjes naar belgie om een festival te bezoeken met maat X. Heb ik geregeld dat de vriendin van Maat X (die woont ver weg) ook kan komen. Zonder dat maat X dit dus weet. Zeg ik zojuist iets heel doms waardoor ik de veraasing in een keer weg geef. FUCK FUCK FUCK
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YES !!! mannen liefde *hump hump hump*
Bromancequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YES !!! mannen liefde *hump hump hump*
Ik zie dat er hier in de afgelopen weken weinig verandert isquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje wil je weer gelijk hebben?![]()
(Geintje voor dat je hier ook weer tegen in gaat!!!)
Vrouwen veranderen NOOITquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zie dat er hier in de afgelopen weken weinig verandert is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje wil je weer gelijk hebben?
Dan mag jij de meningen dik drukken... Ik zie ze niet. Ik zie toch echt weergegeven 'feiten'quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef Maitje het volgende:
Wat een randebiel in alphen aan de rijn! Omg! Waar haal je het gore lef vandaan om mensen mee te trekken in je eigen verdoemenis?! Ik ben echt sprakeloos!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef Maitje het volgende:
@Esses
het gaat erom hoe ze het verwoord.quote:
Hoeft niet, kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |