Kunt u niet een klein beetje iets doen aan het getroll en gebash? waarschuwing ofzo?quote:
Als iemand zijn (linkse) mening verkondigt, dan mag dat helaas. Maar ik let er wel op. Als je iets storends ziet, maak dan een topicreport aan of PM me even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Kunt u niet een klein beetje iets doen aan het getroll en gebash? waarschuwing ofzo?
Nogmaals ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef jankaas020 het volgende:
Een mening verkondigen, onderbouwen en verdedigen is één ding, 'one liners' rondpraaien een ander..
Oh te laat. Ik heb al een reactie geplaatst. Sorry.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als iemand zijn (linkse) mening verkondigt, dan mag dat helaas. Maar ik let er wel op. Als je iets storends ziet, maak dan een topicreport aan of PM me even.
Is goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als iemand zijn (linkse) mening verkondigt, dan mag dat helaas. Maar ik let er wel op. Als je iets storends ziet, maak dan een topicreport aan of PM me even.
Ik heb je post ff geëditquote:
Nja.. als je een of andere suf bureau baantje had kan ik nog begrijpen als je niet verschijnt. :/quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef jankaas020 het volgende:
Wat doen? Als ik te horen had gekregen dat ik weg kon, was ik ZEKER op zaterdag niet op m'n werk verschenen, flikker dan ook maar op met dat hele kutgeintje..
Wacht?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef jankaas020 het volgende:
Wat doen? Als ik te horen had gekregen dat ik weg kon, was ik ZEKER op zaterdag niet op m'n werk verschenen, flikker dan ook maar op met dat hele kutgeintje..
quote:
waar ga je heen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef Vronsky het volgende:
Ah, kan erger dus.
Nja, ik ga toch niet van de zomer solliciteren, laat m'n vorige keuringsresultaten gewoon lekker verlopen, moet toch even focussen op verhuizen en dergelijke.
Dat was ook de bedoelingquote:
Geheimen houden voor jouw prive-psycholoogquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.
Alles goed met u verder?
Ach, het is niet geheim, ik vertel het wel als ik wat meer zekerheid hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Geheimen houden voor jouw prive-psycholoog.
Geintje hoor. Hoef het niet te weten
.
Bij mij gaat alles prima.. Leef erg mee met de DEF'ers.
Een nieuwe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Thaboel het volgende:
Zooo meisje naar huis gegaan. Klaaaar om te relaxen
een tijdelijkequote:
Whut?quote:
Lusten en lasten gescheiden houdenquote:
Elke man heeft behoeftesquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef m.k het volgende:
Oorzaak:bezuinigingen,
gevolg?: http://www.geenstijl.nl/m(...)alphen.html#comments
quote:UPDATE: Volgens onbevestigde geruchten zou het om een ex-militair gaan.
quote:
Daar doelde ik opquote:
Hehe, waar tot op zekere hoogte, maar soms staan die behoeftes gewoon een tijdje uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef Thaboel het volgende:
Elke man heeft behoeftesEn als je allebij duidelijke afspraken hebt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef m.k het volgende:
Oorzaak:bezuinigingen,
gevolg?: http://www.geenstijl.nl/m(...)alphen.html#comments
What the fuck... Amerikaanse toestandenquote:
De verslaggeving gaat lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:11 schreef Esses het volgende:
3 patroonhouders, 10/20 minuten? LOL, echt he.. daar is iemand met trommels aan de gang geweest.
Aannames.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef Maitje het volgende:
Wat een randebiel in alphen aan de rijn! Omg! Waar haal je het gore lef vandaan om mensen mee te trekken in je eigen verdoemenis?! Ik ben echt sprakeloos!
Verslaggever: Er vlieg een trauma-helicopter wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De verslaggeving gaat lekker inderdaad.
Verslaggever: Een man met een camouflagebroek en een bomberjack aan.
Presentator: Dus het was iemand in een camouflage pak?
Verslaggever: Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |