Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Succes met wachtenquote:
Idd ja.. Datquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.
en waarom 800 euro betalen als je voro 4 keer zo weinig een zelfde iets kunt krijgen ?
Nieuwe topicquote:
Hoezo, dat hun niet zagen dat je hem alleen wat sneller deedquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer strafpunten, omdat je de proef verkeerd rijdt.
geluktquote:
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Bakkie Plur Hahahahhaha XD![]()
[..]
Idd ja.. Dat![]()
Haha precies XD Alhoewel ze een van de eerst waren met een captive touchscreen, HTC heeft ze inmiddels idd goed ingehaald en andere merken zijn ook goed op wegGeef mij maar wat anders dan Apple hoor
Niet dat ik er tegen ben, als die iPad 1 spotgoedkoop is wil ik er wellicht ook 1tje aanschaffen, maar dat zie ik wel
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen websitequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.
en waarom 800 euro betalen als je voro 4 keer zo weinig een zelfde iets kunt krijgen ?
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.
Joh, HTC is net zo mooi, zo mogelijk mooier. Mensen zijn gewoon geïntrigeerd door dat logo'tje, denk ik dan
We hebben een C, een R en een V: CRVquote:
Ik denk niet dat ze het zo leuk vinden als je de hele proef in galop rijdt, hihi!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo, dat hun niet zagen dat je hem alleen wat sneller deed
Hmmz, Toshiba is juist een prima merkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.
Die van toshiba. die wordt gaaf. alleen het merk erachter is wat minder
Technieken zijn gewoon ingehaald. de HTC heeft ook al vlijm scherpe beeldkwaliteit en een zeer goede touch screenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen website
Welke telefoon heeft de iPhone 4 dan ingehaald
[..]
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.
Android is missschien wel net zo'n hetze eigenlijk en veiligheid vind ik wel heel belangrijk. Op een smartphone doe je toch vaak meer dan alleen bellen en sms-en. Mijn mail en bankgegevens die ik mobiel opvraag heb ik graag zo veilig mogelijk
En de HTC Desire S die nog altijd met een klein intern geheugen komt is ook best aan de prijs met iets van 469 euro meen ik
Dat is best raar jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef sararaats het volgende:
Is het raar dat ik bijna nooit online bestel?
Oké, ik heb wel eens iets besteld op pabo.be
Wat is er mis met toshiba?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.
Ik bestel ook niet zo vaak online hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef sararaats het volgende:
Is het raar dat ik bijna nooit online bestel?
Oké, ik heb wel eens iets besteld op pabo.be
Ehm dude ... wat zeg jequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, Toshiba is juist een prima merk
Nee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ik bankier niet via mn mobielquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen website
Welke telefoon heeft de iPhone 4 dan ingehaald
[..]
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.
Android is missschien wel net zo'n hetze eigenlijk en veiligheid vind ik wel heel belangrijk. Op een smartphone doe je toch vaak meer dan alleen bellen en sms-en. Mijn mail en bankgegevens die ik mobiel opvraag heb ik graag zo veilig mogelijk
En de HTC Desire S die nog altijd met een klein intern geheugen komt is ook best aan de prijs met iets van 469 euro meen ik
Smakelijkquote:
Er is geen enkel toestel met een hogere screen resolutie dan de iPhone 4 hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Technieken zijn gewoon ingehaald. de HTC heeft ook al vlijm scherpe beeldkwaliteit en een zeer goede touch screen
Ik heb liever deze:quote:
Eetsequote:
Deze:quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Oh, ik vond 'm wel geinig. Maar ja, er zullen er vast betere komen idd
Ohja idd![]()
mja, bedoele bijgelopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is geen enkel toestel met een hogere screen resolutie dan de iPhone 4 hoor.
De nieuwste Desire komt niet eens in de buurt. En wat kan de HTC meer dan de iPhone 4? Ik mis namelijk het 'inhaal' stukje hier
Toshiba is voor laptops in ieder geval altijd heel goed geweest. Waren vroeger ook nooit goedkoop. Maar goed, tegenwoordig is alles goedkoop. HP. Sony, Toshiba. Dat waren 7 jaar geleden veel duurdere merken. Nu ligt alles bijna gelijk op Apple naquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm dude ... wat zeg je
toshiba merk is niet echt goed hoorniet echt een goede naam
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We hebben een C, een R en een V: CRV![]()
![]()
olaquote:
Mij lijkt de Dell Duo wel watquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
http://thetoshibatablet.com/
[..]
mja, bedoele bijgelopen
maar wat heeft een iphone 4 meer waarvoor je meer moet betalen ?
Niicequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
[..]
mja, bedoele bijgelopen
Haha ja iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toshiba is voor laptops in ieder geval altijd heel goed geweest. Waren vroeger ook nooit goedkoop. Maar goed, tegenwoordig is alles goedkoop. HP. Sony, Toshiba. Dat waren 7 jaar geleden veel duurdere merken. Nu ligt alles bijna gelijk op Apple na![]()
Intern geheugen wat een HTC nauwelijks heeft, veel beter scherm en we vergelijken nu de nieuwste HTC met een iPhone van 9 maanden oud. De iPhone 5 komt ongetwijfeld weer met meer nieuwe dingen. Ze lijken regelmatig voorop te lopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
[..]
mja, bedoele bijgelopen
zei ik ook alquote:
en dat is ?quote:
Verkapte kijk-mij-even-een-half-uur-pissen-als-een-stier-postquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck ben even pissen en jullie zitten alweer in een nieuw topic
Ik neem aan dat het goede nieuws is dat jullie mogen gaan bouwen en het slechte dat het huis in NL toch niet verkocht is?quote:
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
mjah, liever een product dat goed is getest enzo ipv een iphone waarmee je niet kunt bellen omdat geen bereik hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Intern geheugen wat een HTC nauwelijks heeft, veel beter scherm en we vergelijken nu de nieuwste HTC met een iPhone van 9 maanden oud. De iPhone 5 komt ongetwijfeld weer met meer nieuwe dingen. Ze lijken regelmatig voorop te lopen
Leuk voor ze.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Intern geheugen wat een HTC nauwelijks heeft, veel beter scherm en we vergelijken nu de nieuwste HTC met een iPhone van 9 maanden oud. De iPhone 5 komt ongetwijfeld weer met meer nieuwe dingen. Ze lijken regelmatig voorop te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij NOOIT meer een Dell. Wat een slechte customer service zegquote:
Hoi Tongquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:
Bijna goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het goede nieuws is dat jullie mogen gaan bouwen en het slechte dat het huis in NL toch niet verkocht is?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft een Mini gekocht, en ik heb er natuurlijk al mee gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben wel veel meer bedrijven last vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij NOOIT meer een Dell. Wat een slechte customer service zeg![]()
Dell prima service hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij NOOIT meer een Dell. Wat een slechte customer service zeg
ernstig ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna goed.
Ik heb een optie op de grond genomen.
Maar mijn vrouw heeft in NL een aanrijding gehad. En die zit al niet zo best in elkaar dus ben benieuwd
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat van je vrouw is zeker minder, ik hoop dat ze niks ergs heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna goed.
Maar mijn vrouw heeft in NL een aanrijding gehad. En die zit al niet zo best in elkaar dus ben benieuwd
Wat is er mis Wokquote:
Doe is lachen wokkiepokkiequote:
quote:
quote:
hele slaapkamer gesausd, heb ik 2 spettertjes op mijn T-shirtquote:
dat jij zo traag bent ....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
SnellertsKan ik hier nou niet even rustig barbapapa kijken voordat jullie meteen 2 pagina's verder zijn?
nja, ik heb een Acer, schijnt ok niemand te begrijpen. Maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij NOOIT meer een Dell. Wat een slechte customer service zeg
valt meequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hele slaapkamer gesausd, heb ik 2 spettertjes op mijn T-shirt
Hahaha, het aloude opgeblazen verhaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, liever een product dat goed is getest enzo ipv een iphone waarmee je niet kunt bellen omdat geen bereik hebt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-even-een-half-uur-pissen-als-een-stier-post
Ach, ze doen het als bedrijf beter dan wie ook. Kijk alleen eens naar beurswaardequote:
bij stoplicht eentje achterop gereden. Bij hem beide airbags uit en zijn neus een stuk korter bij haar schijn baar achterdeur ontzet.quote:
Ja, wat wil je dan ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dell prima service hoor
totdat je uit de garantie bent
Mijn laptop is ook een Acer, deed het goed tot voor kort maar ja ding is ook al bijna 4 jaar oud dus tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik heb een Acer, schijnt ok niemand te begrijpen. Maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Maar als er wat mee is dan koop ik gewoon een nieuwe omdat ie inmiddels wel uit de garantie isDus wat suckt mij die customer service nou
![]()
Whahahah dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
maar dan nog, je kunt wel gelijk al het nieuwe op de markt gooien wat apple doet. maar hoevaak zijn er problemen die door middel van een simpele test al gevonden hadden kunnen worden ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, het aloude opgeblazen verhaal
HP was wel goed moet ik zeggen qua service. Apple is ook wel makkelijk maar dat mag ook wel voor die centenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
Daar hebben wel veel meer bedrijven last van
BAMquote:
Ik had erger verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
hele slaapkamer gesausd, heb ik 2 spettertjes op mijn T-shirt
Ik duim voor julliequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
bij stoplicht eentje achterop gereden. Bij hem beide airbags uit en zijn neus een stuk korter bij haar schijn baar achterdeur ontzet.
Hoop dat ze er geen letsel aan overhoudt, zoals ik al zei. ze zit niet zo stevig in elkaar. gelukkig wel een stevige auto
Ook een andere winkel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een laptop van Asus... volgende keer zoek ik een ander merk.
Ik heb er 2 en dan ook nog een heliquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BAM
TOK
KNAL
En een 19-jarige die met een bestuurbaar autootje speelt
Hey Pienquote:
Ik heb geen ervaringen met Acer eigelijk. Maar volgens mij zijn Packard Bell en Acer laptops tegenwoordig van dezelfde kwaliteit als Dell, Compaq/HP en andere concurrentenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, ik heb een Acer, schijnt ok niemand te begrijpen. Maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Maar als er wat mee is dan koop ik gewoon een nieuwe omdat ie inmiddels wel uit de garantie isDus wat suckt mij die customer service nou
![]()
Nouhouquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BAM
TOK
KNAL
En het is wel een Mini hequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BAM
TOK
KNAL
ik al aantal asussen versletenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaringen met Acer eigelijk. Maar volgens mij zijn Packard Bell en Acer laptops tegenwoordig van dezelfde kwaliteit als Dell, Compaq/HP en andere concurrenten
quote:
Ik vind het wel schattigquote:
maar wel al schadequote:
quote:
Oh nooeesssquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bijna goed.
Daarom hier ook geen problemen met Tosiba want hier eentje die veel te oud is maar het nog wel doet, oke wel heel traagquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik al aantal asussen versletenook wel prima merk vind ik.
gaat toch meestal om persoonlijke ervaringen
Apple heeft veel minder problemen dan Windows 7 telefoons hebben met een simpele update. En die verhalen van de antenne gaat om minder dan 1%. Veel minder zelfs. Er zijn altijd klachten. Zo hebben HTC's een gele gloed op hun schermen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan nog, je kunt wel gelijk al het nieuwe op de markt gooien wat apple doet. maar hoevaak zijn er problemen die door middel van een simpele test al gevonden hadden kunnen worden ?
en dan noem ik even de Ontvangst, het niet logisch nadenken van ee naccu in de Ipad en ga zo maar door met dingen waar ze wel ff over na mogen denken
Dat zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had erger verwacht
[..]
Ik duim voor jullie
[..]
Ook een andere winkel?
Oh sterkte hé.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
Bij stoplicht eentje achterop gereden. Bij hem beide airbags uit en zijn neus een stuk korter bij haar schijn baar achterdeur ontzet.
Hoop dat ze er geen letsel aan overhoudt, zoals ik al zei. ze zit niet zo stevig in elkaar. gelukkig wel een stevige auto
Dat laatste is natuurlijk zeker waar. Maar ik heb bijvoorbeeld 4 HP's gehad en dat was 'vroeger' best een duur merk en dan vind ik de kwaliteit van dat merk nogal te wensen overlatenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik al aantal asussen versletenook wel prima merk vind ik.
gaat toch meestal om persoonlijke ervaringen
dank jequote:
daarom ookquote:
oh komt het daardoorquote:
mja, wie andersquote:
Nou ja, in ieder geval voor mezelf sprekendequote:
ik had vorige week een gesprongen bierfles in mijn koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom ook
iedereen heeft tijd
zo is bier koud zetten
staat nu niet meer koud buiten ...
Mja, dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BAM
TOK
KNAL
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef crv het volgende:
zit overigens heerlijk op mijn balkon te FOK!en![]()
Is superweer hier
bij mijn vrouw was het een civic die in onze crv reedquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef sararaats het volgende:
Er is ooit een jeep in ons gat gereden.
De koffer van de auto helemaal gekreukeld en ik hard geschrokken.
Ik bevind me op de slaapkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef crv het volgende:
zit overigens heerlijk op mijn balkon te FOK!en![]()
Is superweer hier
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
bij mijn vrouw was het een civic die in onze crv reed
quote:
jah inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ziet er maar een klein beetje verkeerd uit ook
'Hi Mum!' *Bump bump bumpquote:
quote:
ja maar door zijn lage neus is die waarschijnlijk TLquote:
jah lekkerquote:
Daar gaan we vanavond laat naar toequote:
nou ik neem lekker een wijntjequote:
Grote kans vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar door zijn lage neus is die waarschijnlijk TL
Betasten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ik was een uur geleden al van plan om iets te gaan doen met snoep/eten
Doe je goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
Hey TFMquote:
sssst, wij zijn hier voor onze rustquote:
Eej beroemde man met apenshirt en bazengitaarquote:
oraal inbrengen ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
quote:
Check en checkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eej beroemde man met apenshirt en bazengitaar![]()
Ik was even in de war met oraal en anaal toen ik dat lasquote:
Wahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was even in de war met oraal en anaal toen ik dat las
Dat kan je later maar beter niet zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
we kunnen het jou wel leren het verschilquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jajaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Dude...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we kunnen het jou wel leren het verschil![]()
als een sneltreinquote:
sorryquote:
Whehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan je later maar beter niet zijn
ja jij ook ?quote:
quote:
God, ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als Brabo mag dat wel op deze leeftijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
De betaster is onschuldig!quote:
quote:
Eet ze, Stuquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Misschien tot vanavond nog even en anders tot een andere keer mensen![]()
hmm, had idd de leeftijd gemistquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
God, ik mag hopen van niet
Zozo, gesnoept voor het eten? Een huishouden van Jan Steen, daar over het kanaal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Misschien tot vanavond nog even en anders tot een andere keer mensen![]()
Anders mocht het ook niet hoorquote:
gangbangsquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Met oraal + oraal is trouwens niks mis![]()
![]()
Eet zequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
Neuh, dat doe ik nietquote:
quote:
Smakelijk eten meneertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
of bedoelde je soixante-neuf?quote:
den heb je bier en tettenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is juist prima
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Bis Laterquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Oehhhh!Wellicht gaan wij einde van het jaar verhuizen. Maar meer kan ik helaas nog niet zeggen ivm concurrentie
![]()
![]()
Naar Brabant?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Oehhhh!Wellicht gaan wij einde van het jaar verhuizen. Maar meer kan ik helaas nog niet zeggen ivm concurrentie
![]()
![]()
Oehh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Brabant ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
dus waar kan ik het bier komen halen / brengen ?quote:
net iets te laat om nu nog op de fiets heen te gaanquote:
Voor mij nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net iets te laat om nu nog op de fiets heen te gaan
Of het mag of niet daar let ik niet op, ik hoef het gewoon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hehe RN woont om de hoek ! Maar die mag nog geen bier
Mooi. Want het MAG nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of het mag of niet daar let ik niet op, ik hoef het gewoon niet
* Crazy-M moet met de auto komen, of moet optijd weg fietsen, dan kan ik biertje mee pakkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hehe RN woont om de hoek ! Maar die mag nog geen bier
Omdat jij dan minder hebt?quote:
en ikquote:
lekker gegeten ?quote:
hmm ook lekkerquote:
Daar kan veel in hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
Die polen en verhuizen![]()
rijden in ee nkleine rode deawoo ... wat ze er allemaal in proppen
net een kast eruit enzo
grijze haren??quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Found you on the web
[ afbeelding ]
ooit een keer op tv in een kleine wagen die werdt stopgezet door de politie: 7 man ofzo eruitquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan veel in hoormoet je eens zien hoeveel er in 1 auto passen
wel eerst je pruik afzettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijze haren??![]()
* Dr_Flash pakt spiegel
Liefquote:
Haha eg nie XDquote:
XDquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oehh!Wellicht ga ik aan het eind van het jaar verhuizen!
Maar het kan ook wel 2018 worden
Je bent al de 2e die het vraagtquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brabant ?
[..]
dus waar kan ik het bier komen halen / brengen ?
Oh oh, je wordt oud.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijze haren??![]()
* Dr_Flash pakt spiegel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
[..]
Haha eg nie XD
[..]
XD![]()
[..]
Je bent al de 2e die het vraagt
ja maar brabant is gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
[..]
Haha eg nie XD
[..]
XD![]()
[..]
Je bent al de 2e die het vraagt
En?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijze haren??![]()
* Dr_Flash pakt spiegel
Dan kan je lang blijvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef sararaats het volgende:
Ben ik weer![]()
Ik zou het niet laat maken vandaag but what the fuck
Zolang ik welkom ben, blijf ik hangen.
De zon is nog niet eens onder idioot schattepatattertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef sararaats het volgende:
Ben ik weer![]()
Ik zou het niet laat maken vandaag but what the fuck
Zolang ik welkom ben, blijf ik hangen.
hij is van schrik flauwgevallenquote:
Het duurt erg lang voor iemand die niet grijs isquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij is ze aan het tellen, denk ik.
Misschien negeert hij jullie wel gewoon, stelletje verveelwijffiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het duurt erg lang voor iemand die niet grijs is
Stiekem verft hij zijn haar al jaren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het duurt erg lang voor iemand die niet grijs is
Oh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien negeert hij jullie wel gewoon, stelletje verveelwijffies
gun ze toch ook een pleziertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schattepatattertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zon is nog niet eens onder idioot schattepatattertje![]()
Sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Crazy-M zegt altijd niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
schattepatattertje![]()
Ik zeg altijd schattiepattieKoosnaampjes
even ctrl+shift indrukkenquote:
Koosnaampjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
schattepatattertje![]()
Ik zeg altijd schattiepattieKoosnaampjes
Deed ik al hoorquote:
jupquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koosnaampjes![]()
Ik overdrijf het meestal gewoon
Ach ja, zo heb je nog eens wat te lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jupMn vriend ook.. Komt ie met : "poebeliewoopsie"
Koosnaampjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
omgquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Nooit eens iets als "Ha lekkere natte neukpop van me"
Ik ben helemaal geen schatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zon is nog niet eens onder idioot schattepatattertje![]()
Dus we moeten jou voortaan bij je echte naam aanspreken ipv Nijntje?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar zo kan je wel bezig blijven om niet naar bet te gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen schatje![]()
Ik ben een eigenwijze badsloef
Jaja, de zon is nog niet onder en daarom ga ik nog niet slapen.
Ehhhm, ik hoop niet dat je dat als koosnaam zietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus we moeten jou voortaan bij je echte naam aanspreken ipv Nijntje?
O jawel hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Okee, dat klopt. My badquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ehhhm, ik hoop niet dat je dat als koosnaam zietBijnamen en koosnamen zijn niet hetzelfde
Ships happensquote:
Taartjequote:
Goed plan. Ga ik ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets, helaas niet veel dus vanavond maar niet al te laat gaan slapen
Hoiquote:
Hmhm. Denk je echt dat dat lukt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets, helaas niet veel dus vanavond maar niet al te laat gaan slapen
Ik heb in de planning voor 12 uur, dus ik denk van wel, vind het knap als ik langer vol houquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Hmhm. Denk je echt dat dat lukt?
Ik vind 12 uur al niet vroeg meer hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb in de planning voor 12 uur, dus ik denk van wel, vind het knap als ik langer vol hou
Datquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 12 uur al niet vroeg meer hoor
hmm een kusjequote:
Jaa, maar vanavond ga ik ECHT vroeg naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DatEn sowieso als je gaat plannen gaat dat 9 vd 10 keer niet door
Klopt maar om er voor en dat op een vrijdag is voor mij wel vroegquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 12 uur al niet vroeg meer hoor
Maar dit is meer wat mijn lijf zegt dat het doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DatEn sowieso als je gaat plannen gaat dat 9 vd 10 keer niet door
Ik gun het jequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, maar vanavond ga ik ECHT vroeg naar bed![]()
Echt!![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, maar vanavond ga ik ECHT vroeg naar bed![]()
Echt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |