Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Succes met wachtenquote:
Idd ja.. Datquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.
en waarom 800 euro betalen als je voro 4 keer zo weinig een zelfde iets kunt krijgen ?
Nieuwe topicquote:
Hoezo, dat hun niet zagen dat je hem alleen wat sneller deedquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer strafpunten, omdat je de proef verkeerd rijdt.
geluktquote:
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
Bakkie Plur Hahahahhaha XD![]()
[..]
Idd ja.. Dat![]()
Haha precies XD Alhoewel ze een van de eerst waren met een captive touchscreen, HTC heeft ze inmiddels idd goed ingehaald en andere merken zijn ook goed op wegGeef mij maar wat anders dan Apple hoor
Niet dat ik er tegen ben, als die iPad 1 spotgoedkoop is wil ik er wellicht ook 1tje aanschaffen, maar dat zie ik wel
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen websitequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.
en waarom 800 euro betalen als je voro 4 keer zo weinig een zelfde iets kunt krijgen ?
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.
Joh, HTC is net zo mooi, zo mogelijk mooier. Mensen zijn gewoon geīntrigeerd door dat logo'tje, denk ik dan
We hebben een C, een R en een V: CRVquote:
Ik denk niet dat ze het zo leuk vinden als je de hele proef in galop rijdt, hihi!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo, dat hun niet zagen dat je hem alleen wat sneller deed
Hmmz, Toshiba is juist een prima merkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.
Die van toshiba. die wordt gaaf. alleen het merk erachter is wat minder
Technieken zijn gewoon ingehaald. de HTC heeft ook al vlijm scherpe beeldkwaliteit en een zeer goede touch screenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen website
Welke telefoon heeft de iPhone 4 dan ingehaald
[..]
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.
Android is missschien wel net zo'n hetze eigenlijk en veiligheid vind ik wel heel belangrijk. Op een smartphone doe je toch vaak meer dan alleen bellen en sms-en. Mijn mail en bankgegevens die ik mobiel opvraag heb ik graag zo veilig mogelijk
En de HTC Desire S die nog altijd met een klein intern geheugen komt is ook best aan de prijs met iets van 469 euro meen ik
Dat is best raar jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef sararaats het volgende:
Is het raar dat ik bijna nooit online bestel?
Oké, ik heb wel eens iets besteld op pabo.be
Wat is er mis met toshiba?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb een keer een Ipad 1 mogen gebruiken als test, maar niks hoor. vond het niks.
Ik bestel ook niet zo vaak online hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef sararaats het volgende:
Is het raar dat ik bijna nooit online bestel?
Oké, ik heb wel eens iets besteld op pabo.be
Ehm dude ... wat zeg jequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, Toshiba is juist een prima merk
Nee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, ik bankier niet via mn mobielquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zijn 599 euro simlockvrij op hun eigen website
Welke telefoon heeft de iPhone 4 dan ingehaald
[..]
HTC kan zelfs met het nieuwste toestel, de Desire S niet tippen aan het Retina display van de iPhone 4 en dat is toch best een teleurstelling van zo'n groot en succesvol bedrijf.
Android is missschien wel net zo'n hetze eigenlijk en veiligheid vind ik wel heel belangrijk. Op een smartphone doe je toch vaak meer dan alleen bellen en sms-en. Mijn mail en bankgegevens die ik mobiel opvraag heb ik graag zo veilig mogelijk
En de HTC Desire S die nog altijd met een klein intern geheugen komt is ook best aan de prijs met iets van 469 euro meen ik
Smakelijkquote:
Er is geen enkel toestel met een hogere screen resolutie dan de iPhone 4 hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Technieken zijn gewoon ingehaald. de HTC heeft ook al vlijm scherpe beeldkwaliteit en een zeer goede touch screen
Ik heb liever deze:quote:
Eetsequote:
Deze:quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Oh, ik vond 'm wel geinig. Maar ja, er zullen er vast betere komen idd
Ohja idd![]()
mja, bedoele bijgelopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is geen enkel toestel met een hogere screen resolutie dan de iPhone 4 hoor.
De nieuwste Desire komt niet eens in de buurt. En wat kan de HTC meer dan de iPhone 4? Ik mis namelijk het 'inhaal' stukje hier
Toshiba is voor laptops in ieder geval altijd heel goed geweest. Waren vroeger ook nooit goedkoop. Maar goed, tegenwoordig is alles goedkoop. HP. Sony, Toshiba. Dat waren 7 jaar geleden veel duurdere merken. Nu ligt alles bijna gelijk op Apple naquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm dude ... wat zeg je
toshiba merk is niet echt goed hoorniet echt een goede naam
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
We hebben een C, een R en een V: CRV![]()
![]()
olaquote:
Mij lijkt de Dell Duo wel watquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
http://thetoshibatablet.com/
[..]
mja, bedoele bijgelopen
maar wat heeft een iphone 4 meer waarvoor je meer moet betalen ?
Niicequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
[..]
mja, bedoele bijgelopen
Haha ja iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toshiba is voor laptops in ieder geval altijd heel goed geweest. Waren vroeger ook nooit goedkoop. Maar goed, tegenwoordig is alles goedkoop. HP. Sony, Toshiba. Dat waren 7 jaar geleden veel duurdere merken. Nu ligt alles bijna gelijk op Apple na![]()
Intern geheugen wat een HTC nauwelijks heeft, veel beter scherm en we vergelijken nu de nieuwste HTC met een iPhone van 9 maanden oud. De iPhone 5 komt ongetwijfeld weer met meer nieuwe dingen. Ze lijken regelmatig voorop te lopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deze:
[..]
mja, bedoele bijgelopen
zei ik ook alquote:
en dat is ?quote:
Verkapte kijk-mij-even-een-half-uur-pissen-als-een-stier-postquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck ben even pissen en jullie zitten alweer in een nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |