M'n ramen zijn gericht naar het zuiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd?Ik heb alleen in de namiddag de zon in mijn kamer.
Lijkt me soms best lastig ja, met weerspiegeling en alles.
Vraag maar in FB danquote:
*klopt PGR op de moterkap, grote autoquote:
naar wat ben je opzoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je een geschikt iemand weet, hou ik me aanbevolen.
Nah, geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vraag maar in FB danIk weet niet of het waar is
ik faalde, was op zoek naar plaatje maar kon niet vindenquote:
Dan vallen wij hier allemaal al af.quote:
Je was ver van huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Zo. Amsterdam heeft mij weer overleefd, en ik heb Amsterdam weer overleefd....
hij had een visum aangevraagd voor een dagje amsterdamquote:
Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan vallen wij hier allemaal al af.
Wij zijn Bloed serieus en niet tof
aah ooit kom je wel een prins op het witte paard tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Forever alone.
Wilde ik ook doen, maar geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik faalde, was op zoek naar plaatje maar kon niet vinden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Forever alone.
Vast wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ooit kom je wel een prins op het witte paard tegen
niks toepasselijks van avril ?quote:
Lui dingquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen, maar geen zin
Bij deze: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Nou, die mag dan toch ook wel op een pony rijden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef sararaats het volgende:
Of in mijn geval: prinses op het witte paard
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef sararaats het volgende:
Of in mijn geval: prinses op het witte paard
Geen prins iigquote:
* Crazy-M ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
Ik zit niet te wachten op een prins op een paard hoor
Maar geen gelequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Een bruin paard mag trouwens ook wel. Of een zwarte, die zijn ook mooi.
ik heb een blauwequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Avril mag wel op een pony langskomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ook niet![]()
doe mij maar een normale vrouw
aan ee nprinses heb je zoveel werk om haar tevreden te houden
Beter duur dan niet te koopquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Djiezus, wat zijn broeken duur op Blue Tomato![]()
van mij niet hoorquote:
Klopt, ook mooi inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb je hier anders niet gezien, dus die koffie heb ik maar weggespoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Zo. Amsterdam heeft mij weer overleefd, en ik heb Amsterdam weer overleefd....
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ikquote:
Dat is inderdaad wel prijzigquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ik
Wit wordt snel vies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ook mooi inderdaad
Misschien juist wel mooier dan wit
Petten zijn er ook duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel prijzig
Even met de pet rond in de KSC
hoi gouden vingerquote:
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.quote:
Hallo.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
das best lulligquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
[..]
Hallo.
De mooiste is 30 euroquote:
Omdat het gesloten software is en je er te bizar veel voor betaald. Het is alleen maar een merkje wat ze verkopen, Android is net zo goed qua besturing. En voor je het weet is wat je hebt al verouderdquote:
crazyquote:
stuartquote:
appelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
15 is wel te doen maar 30 is inderdaad wel duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooiste is 30 euro![]()
Iets minder mooie 15, dus dat gaat wel
Treviequote:
Hey Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Trevie![]()
Lol, 2 weken terug hier een hennepkwekerij opgerold, en nu trekken er al nieuwe mensen in![]()
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.quote:
tjah, volgens mij polenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey M
Dus de nieuwe productie komt op gang
Nu ga ik net zo lang kijken tot ik de minder mooie mooier vindquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 is wel te doen maar 30 is inderdaad wel duur
maar hard genoeg rent is het ook goed tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.
Hmmmz, noem mij 1 telefoon die net zo'n scherp beeld heeft als de iPhone 4 al 9 maanden lang heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat het gesloten software is en je er te bizar veel voor betaald. Het is alleen maar een merkje wat ze verkopen, Android is net zo goed qua besturing. En voor je het weet is wat je hebt al verouderdOver een jaar kun je een iPad kopen voor zo weinig, en toen ie net uitkwam was ie stervensduur, alleen maar omdat het zo'n felbegeerd dingetje is..
jah, maar das goldfingerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN KUSJE, PAK AAN JULLIE!
Dan zou ik ook wel balen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.
Zodat de jury het niet ziet ja, haha.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar hard genoeg rent is het ook goed toch
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik net zo lang kijken tot ik de minder mooie mooier vind![]()
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopstequote:
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zodat de jury het niet ziet ja, haha.
Krijgen we nog concurentie strijd hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopste
sorryquote:
Een Ferrari mag ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die mag dan toch ook wel op een pony rijden?
Waarom dan zo duur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopste
Ik werk met ze dus ken wel wat dingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Krijgen we nog concurentie strijd hier
achter ons wonen ook al polen
die zitten in de zomer geregeld boven uit het raam en harde poolse muziek
Oh, volgens mij mis ik de context van dat petje een beetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Krijgen we nog concurentie strijd hier
achter ons wonen ook al polen
die zitten in de zomer geregeld boven uit het raam en harde poolse muziek
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, noem mij 1 telefoon die net zo'n scherp beeld heeft als de iPhone 4 al 9 maanden lang heeft
En verder is Android veel gevoeliger voor virussen en maakt het open source gebeuren het zeker niet veiliger. Ik snap wel dat je iets zegt over gesloten software maar wat doet de gemiddelde gebruiker daar nu helemaal mee? Degene die het echt stoort jailbreaken zo'n telefoon.
Het is inderaad voor de hardware wel duur ja. Maar het is ook wel heel mooi afgewerkt vind ikzelf
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, volgens mij mis ik de context van dat petje een beetje
Omdat deze veel leuker was dan die van 2,95quote:
nee ook niet. Ze moet gewoon bij mij stoppen en met mij meegaanquote:
zijn ER ook duur stond erquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed puntquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat deze veel leuker was dan die van 2,95
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.
Joh, HTC is net zo mooi, zo mogelijk mooier. Mensen zijn gewoon geïntrigeerd door dat logo'tje, denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |