Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
* RockNijntje steekt een derpje in PGR's neusquote:
Daar kom ik niet meer sinds CC een ban heeft eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stu!
Ik dacht, ik kom hier maar even kijken. GRTD is zo stil de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje steekt een derpje in PGR's neus
Ja, sinds zij weg is, is het best stil daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer sinds CC een ban heeft eigenlijk![]()
Wow, dat is wel erg langquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Ik moet eens ergens heen met de auto...
3,5 uur gedaan over 140 km
Ja, zeker stil geworden daarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sinds zij weg is, is het best stil daar.
Alles goed met jou verder?
quote:
quote:
Hier ook wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker stil geworden daar
Hier alles wel okay thanks en met jou
welkom, ik ben crazy-Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ook wel.Beetje moe, maar dat gaat wel weer over.
Ik ken echt bijna niemand hier.
Dat komt vanzelf wel als je hier iets vaker komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ook wel.Beetje moe, maar dat gaat wel weer over.
Ik ken echt bijna niemand hier.
Wahooooooooooquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
![]()
Dan haal je het derpje uit je neusquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil heul geen derp in mijn neus![]()
Hihi, hoi crazy-M.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom, ik ben crazy-M
Zo ken je me al bij naam
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je hier iets vaker komt![]()
goed hequote:
Mij welquote:
PriemGirlquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
Mooizo.quote:
Hoi! Dankjewel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
Priemend meisjequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
morge barbeknoeienquote:
Ik weet ook weer waar ik hoor.quote:
denk lekker stukje pinguin ofzoquote:
jij gewoon traagquote:
Heb je een pr0nmap?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
Kun je ook bepaalde afbeelding mappen importeren op je iPod?
Want ik wil niet dat hij 1 bepaalde map synct.
jah inderdaadquote:
Op de iPhone kan dat wel. Geen idee of het op de iPod ook kanquote:
Randstadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Ik moet eens ergens heen met de auto...
3,5 uur gedaan over 140 km
whehe, het seksleven van de rode bosmier ?quote:
Het was heerlijk en gezelligquote:
Héhé, niks tegen je mede-Braboquote:
Ik hou wel van snelheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
en we zijn nog eens niet op dreefquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
daar heb je het alquote:
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw isquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was heerlijk en gezellig
Lekker in de tuin gegeten
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhwquote:
Verandering van spijs doet etenquote:
Ja...quote:
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de iPhone kan dat wel. Geen idee of het op de iPod ook kan
quote:
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw is
wa ga je doenquote:
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touchquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaar
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Goed bezig danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekker
ik houd van lekker anders ...quote:
inderdaadquote:
aaah kiddie kiddie kiddiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Whaha weet ik het, ik heb geen iPodquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touch
Daar kan ik op rijmen!quote:
Ja, helemaal touch screen tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.
quote:
TE lekkerquote:
Ik had erquote:
Jaaaaaquote:
en zwijm er mee wegquote:
Verrek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal touch screen tegenwoordig
Wtfquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal touch screen tegenwoordig
even eten laten zakkenquote:
Best cool eigenlijk. Iets groter nog maar dan een shufflequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
doe ik hem wel delenquote:
smakelijk, laat het u smakenquote:
en dan willen mn vent en kind ook een stukjequote:
Okayquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef sararaats het volgende:
Zo klaar. Straks nog nen douche met Lush.
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best cool eigenlijk. Iets groter nog maar dan een shuffle
en wederhelft is aan het gamen dus dat laten halen zal ook wel niet lukkenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?
Het heeft net als een shuffle een clip voor aan je shirt bijvoorbeeld en het is veel makkelijker om playlists te maken en dus je liedjes te kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?
broekloosquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik neem je gewoon meequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan willen mn vent en kind ook een stukje
Dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wederhelft is aan het gamen dus dat laten halen zal ook wel niet lukken
Doeg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog even zoeken naar pluspunten in de nieuwe reviewgame. En anders wordt het vrij simpel burnen van die handel
Cya
Succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog even zoeken naar pluspunten in de nieuwe reviewgame. En anders wordt het vrij simpel burnen van die handel
Cya
Laterquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Cya
Ontvoering, hoe romantischquote:
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezinquote:
succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Cya
Dat blijktquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezin
Daar heb ik in gefaaldquote:
details volgen nogquote:
ehm jah ... kan ik weer iets op zeggen, maar ik ga me gedragen vanavondquote:[..]
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezin
Jij bent de zus van Nijniequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb het koud, terwijl de zon schijnt.
Had ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
in de zon gaan zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
als je hem niet aan hebt, kun je ook niet naar buitenquote:
Wheheh dat is dan voor het eerstquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
details volgen nog
[..]
ehm jah ... kan ik weer iets op zeggen, maar ik ga me gedragen vanavond
* Ladylike pakt zweepquote:
Mja, op werk vonden ze me ook al opstandig wordenquote:
meestal weet je zonder te kijken wel of familie isquote:
Ja joh, laten we lekker serieus doenquote:
jah, een familie kwestie is wel erg serieus, dadelijk was het je vermiste zus die je al sinds de geboorte niet gezien hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja joh, laten we lekker serieus doen![]()
Enfjequote:
Ja, echt.quote:
Nah, de zon is net weg uit de achtertuin, dan moet ik op de straat gaan staan.quote:
Neuhquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, een familie kwestie is wel erg serieus, dadelijk was het je vermiste zus die je al sinds de geboorte niet gezien hebt
of de tuinen omdraaienquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, echt.
[..]
Nah, de zon is net weg uit de achtertuin, dan moet ik op de straat gaan staan.
Nou ja, jij vroeg waar het van wasquote:
Er is serieus geen zon meer in de woonkamer. Dan moet ik vriendloos en alleen in m'n kamer gaan zitten. Ik heb maar gewoon een vest aangetrokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of de tuinen omdraaien
Maar serieus:
voor in de kamer in de zon zitten die nog naar binnen glipt
CrazyMquote:
Ja, thanks hoor!quote:
Cool, internet in heavenquote:
Waarom nou Avril Lavi dinges?quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, thanks hoor!![]()
Ik hou alleen niet zo van Apple XD
dan dicht tegen vriendje aan gaan zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er is serieus geen zon meer in de woonkamer. Dan moet ik vriendloos en alleen in m'n kamer gaan zitten. Ik heb maar gewoon een vest aangetrokken.
Hoe is het met u mevrouw ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CrazyM![]()
![]()
[..]
Ja, thanks hoor!![]()
Ik hou alleen niet zo van Apple XD
Blijft een mooi vrouwkequote:
Nietes gek. Snachts niet en als het bewolkt is ook niet.quote:
Reageer je ook wel eens op iemand of post je alleen voor jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ALTIJD de zon op m'n raam, meestal doe ik de gordijnen dicht omdat het best vervelend is als ik op m'n pc werk.
Welk vriendje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan dicht tegen vriendje aan gaan zitten
Altijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:00 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ALTIJD de zon op m'n raam, meestal doe ik de gordijnen dicht omdat het best vervelend is als ik op m'n pc werk.
De zon stalked haarquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd?Ik heb alleen in de namiddag de zon in mijn kamer.
Lijkt me soms best lastig ja, met weerspiegeling en alles.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gek. Snachts niet en als het bewolkt is ook niet.
Nou, je moet natuurlijk wel van die warmte houdenquote:
Ik reageerde op de posts over de zonquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reageer je ook wel eens op iemand of post je alleen voor jezelf
Ooooooh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik reageerde op de posts over de zon
Niet-quoten = energiebesparingquote:
inderdaad, ook in die clip ... pfoequote:
ow, sorryquote:
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je moet natuurlijk wel van die warmte houden
Van mij zou het niet hoeven hoorquote:
M'n ramen zijn gericht naar het zuiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd?Ik heb alleen in de namiddag de zon in mijn kamer.
Lijkt me soms best lastig ja, met weerspiegeling en alles.
Vraag maar in FB danquote:
*klopt PGR op de moterkap, grote autoquote:
naar wat ben je opzoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je een geschikt iemand weet, hou ik me aanbevolen.
Nah, geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vraag maar in FB danIk weet niet of het waar is
ik faalde, was op zoek naar plaatje maar kon niet vindenquote:
Dan vallen wij hier allemaal al af.quote:
Je was ver van huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Zo. Amsterdam heeft mij weer overleefd, en ik heb Amsterdam weer overleefd....
hij had een visum aangevraagd voor een dagje amsterdamquote:
Ja, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan vallen wij hier allemaal al af.
Wij zijn Bloed serieus en niet tof
aah ooit kom je wel een prins op het witte paard tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Forever alone.
Wilde ik ook doen, maar geen zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik faalde, was op zoek naar plaatje maar kon niet vinden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Forever alone.
Vast wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ooit kom je wel een prins op het witte paard tegen
niks toepasselijks van avril ?quote:
Lui dingquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen, maar geen zin
Bij deze: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Nou, die mag dan toch ook wel op een pony rijden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef sararaats het volgende:
Of in mijn geval: prinses op het witte paard
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef sararaats het volgende:
Of in mijn geval: prinses op het witte paard
Geen prins iigquote:
* Crazy-M ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
Ik zit niet te wachten op een prins op een paard hoor
Maar geen gelequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Een bruin paard mag trouwens ook wel. Of een zwarte, die zijn ook mooi.
ik heb een blauwequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Avril mag wel op een pony langskomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ook niet![]()
doe mij maar een normale vrouw
aan ee nprinses heb je zoveel werk om haar tevreden te houden
Beter duur dan niet te koopquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Djiezus, wat zijn broeken duur op Blue Tomato![]()
van mij niet hoorquote:
Klopt, ook mooi inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb je hier anders niet gezien, dus die koffie heb ik maar weggespoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Zo. Amsterdam heeft mij weer overleefd, en ik heb Amsterdam weer overleefd....
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ikquote:
Dat is inderdaad wel prijzigquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ik
Wit wordt snel vies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ook mooi inderdaad
Misschien juist wel mooier dan wit
Petten zijn er ook duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel prijzig
Even met de pet rond in de KSC
hoi gouden vingerquote:
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.quote:
Hallo.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
das best lulligquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
[..]
Hallo.
De mooiste is 30 euroquote:
Omdat het gesloten software is en je er te bizar veel voor betaald. Het is alleen maar een merkje wat ze verkopen, Android is net zo goed qua besturing. En voor je het weet is wat je hebt al verouderdquote:
crazyquote:
stuartquote:
appelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
15 is wel te doen maar 30 is inderdaad wel duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooiste is 30 euro![]()
Iets minder mooie 15, dus dat gaat wel
Treviequote:
Hey Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Trevie![]()
Lol, 2 weken terug hier een hennepkwekerij opgerold, en nu trekken er al nieuwe mensen in![]()
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.quote:
tjah, volgens mij polenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey M
Dus de nieuwe productie komt op gang
Nu ga ik net zo lang kijken tot ik de minder mooie mooier vindquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 is wel te doen maar 30 is inderdaad wel duur
maar hard genoeg rent is het ook goed tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.
Hmmmz, noem mij 1 telefoon die net zo'n scherp beeld heeft als de iPhone 4 al 9 maanden lang heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat het gesloten software is en je er te bizar veel voor betaald. Het is alleen maar een merkje wat ze verkopen, Android is net zo goed qua besturing. En voor je het weet is wat je hebt al verouderdOver een jaar kun je een iPad kopen voor zo weinig, en toen ie net uitkwam was ie stervensduur, alleen maar omdat het zo'n felbegeerd dingetje is..
jah, maar das goldfingerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
IK KRIJG EEN KUSJE, PAK AAN JULLIE!
Dan zou ik ook wel balen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.
Zodat de jury het niet ziet ja, haha.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar hard genoeg rent is het ook goed toch
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik net zo lang kijken tot ik de minder mooie mooier vind![]()
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopstequote:
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zodat de jury het niet ziet ja, haha.
Krijgen we nog concurentie strijd hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopste
sorryquote:
Een Ferrari mag ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die mag dan toch ook wel op een pony rijden?
Waarom dan zo duur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag nog eentje gekocht voor 4,95 en dat was niet eens de goedkoopste
Ik werk met ze dus ken wel wat dingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Krijgen we nog concurentie strijd hier
achter ons wonen ook al polen
die zitten in de zomer geregeld boven uit het raam en harde poolse muziek
Oh, volgens mij mis ik de context van dat petje een beetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Krijgen we nog concurentie strijd hier
achter ons wonen ook al polen
die zitten in de zomer geregeld boven uit het raam en harde poolse muziek
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, noem mij 1 telefoon die net zo'n scherp beeld heeft als de iPhone 4 al 9 maanden lang heeft
En verder is Android veel gevoeliger voor virussen en maakt het open source gebeuren het zeker niet veiliger. Ik snap wel dat je iets zegt over gesloten software maar wat doet de gemiddelde gebruiker daar nu helemaal mee? Degene die het echt stoort jailbreaken zo'n telefoon.
Het is inderaad voor de hardware wel duur ja. Maar het is ook wel heel mooi afgewerkt vind ikzelf
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, volgens mij mis ik de context van dat petje een beetje
Omdat deze veel leuker was dan die van 2,95quote:
nee ook niet. Ze moet gewoon bij mij stoppen en met mij meegaanquote:
zijn ER ook duur stond erquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed puntquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat deze veel leuker was dan die van 2,95
apple is gewoon over hyped. De techniek van apple is zelfs al weer ingehaald op veel stukken. dus jah, ze lopen wel stoer te doen met pattent maar jah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens mij is zoiets toch te vergelijken met een HTC HD2? Ik heb het niet over veiligheid, maar toegankelijkheid. Het is zo'n hetze, al dat apple, ik heb daar helemaal geen zin in. Gejailbraked, sure, maar niet zo.
Joh, HTC is net zo mooi, zo mogelijk mooier. Mensen zijn gewoon geïntrigeerd door dat logo'tje, denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |