Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
* RockNijntje steekt een derpje in PGR's neusquote:
Daar kom ik niet meer sinds CC een ban heeft eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stu!
Ik dacht, ik kom hier maar even kijken. GRTD is zo stil de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje steekt een derpje in PGR's neus
Ja, sinds zij weg is, is het best stil daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer sinds CC een ban heeft eigenlijk![]()
Wow, dat is wel erg langquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Ik moet eens ergens heen met de auto...
3,5 uur gedaan over 140 km
Ja, zeker stil geworden daarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sinds zij weg is, is het best stil daar.
Alles goed met jou verder?
quote:
quote:
Hier ook wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker stil geworden daar
Hier alles wel okay thanks en met jou
welkom, ik ben crazy-Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ook wel.Beetje moe, maar dat gaat wel weer over.
Ik ken echt bijna niemand hier.
Dat komt vanzelf wel als je hier iets vaker komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ook wel.Beetje moe, maar dat gaat wel weer over.
Ik ken echt bijna niemand hier.
Wahooooooooooquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
![]()
Dan haal je het derpje uit je neusquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil heul geen derp in mijn neus![]()
Hihi, hoi crazy-M.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom, ik ben crazy-M
Zo ken je me al bij naam
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je hier iets vaker komt![]()
goed hequote:
Mij welquote:
PriemGirlquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
Mooizo.quote:
Hoi! Dankjewel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
Priemend meisjequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend
Hoi RNStu
Gekke-M
Summer
Mini
JoysaBabe
En welkom Appel
morge barbeknoeienquote:
Ik weet ook weer waar ik hoor.quote:
denk lekker stukje pinguin ofzoquote:
jij gewoon traagquote:
Heb je een pr0nmap?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
Kun je ook bepaalde afbeelding mappen importeren op je iPod?
Want ik wil niet dat hij 1 bepaalde map synct.
jah inderdaadquote:
Op de iPhone kan dat wel. Geen idee of het op de iPod ook kanquote:
Randstadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Ik moet eens ergens heen met de auto...
3,5 uur gedaan over 140 km
whehe, het seksleven van de rode bosmier ?quote:
Het was heerlijk en gezelligquote:
Héhé, niks tegen je mede-Braboquote:
Ik hou wel van snelheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
en we zijn nog eens niet op dreefquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
daar heb je het alquote:
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw isquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was heerlijk en gezellig
Lekker in de tuin gegeten
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhwquote:
Verandering van spijs doet etenquote:
Ja...quote:
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de iPhone kan dat wel. Geen idee of het op de iPod ook kan
quote:
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw is
wa ga je doenquote:
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touchquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaar
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Goed bezig danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekker
ik houd van lekker anders ...quote:
inderdaadquote:
aaah kiddie kiddie kiddiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Whaha weet ik het, ik heb geen iPodquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touch
Daar kan ik op rijmen!quote:
Ja, helemaal touch screen tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |