SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Dan gaat ie iig niet over mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ voorspeld dat de volgende TT iets word van 'En we zijn weer terug bij verdedigen...'
Hij staat op de tlquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Drassss het volgende:
Ohja Possie over Marco Prent.. Misschien koop ik hem wel, want ik heb toch 1 plekje vrij
quote:Reint-Jan de Wijkersloot
18 jaar en 27 dagen, TSI = 1 300
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Raigo Kungla
18 jaar en 66 dagen, TSI = 2 140
zwak in vorm, conditie matig [Krachtig]
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Dario Marmora
18 jaar en 81 dagen, TSI = 2 780
goed in vorm, conditie matig [Snel]
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
Korte pass gaat t worden. Geen zin meer om te twijfelen en te rekenen.
Beter misschien maar korte passen is veul leuker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is verdedigen niet beter om te trainen?
Verdedigen is stomquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is verdedigen niet beter om te trainen?
Maar meer geld is ook leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter misschien maar korte passen is veul leuker.
Aangezien jullie t voor de leuk doen is t dus een logische keuze imo.
Eens. Een fed-genoot van een andere fed staat nu op 80M+ door passen-skilltraden met 17-jarigenquote:
Klopt, verdedigen is ook wel leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dus passen is
1. meer geld
2. meer lol
Wat een ongebalanceerd spel is HT toch.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, verdedigen is ook wel leuk hoor
Heb alleen geen zin om nu alles helemaal om te gooien. Op deze manier hou ik nog geld over voor versterkingen
Goffer! 80 mil!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eens. Een fed-genoot van een andere fed staat nu op 80M+ door passen-skilltraden met 17-jarigen
Niet zo rigoreus als wat ik eerst wilde. Daarbij komt, dat ik nu ook een nóg sterker middenveld ga krijgen, en een betere aanval. Komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
ohw je bent je team nu niet aan het omgooien?
Het woord is gewoon te ingewikkeld voor je spelling checkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks ongebalanceerd aan.
(je weet dat je ongebalanceerd verkeerd hebt geschreven? Ik weet met mn lesdyctie niet hoe t wel moet maar ik weet wel (door mn spelling checker addon) dat t fout is.)
Zou ook zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het woord is gewoon te ingewikkeld voor je spelling checker
Straks loopt ie af....hoop dat er nog wat bieders gaan komen. De Hongaren willen hem plaatsen, dus andere bieders erbij, betekent sowieso nog een bod van een Hongaar er overheenquote:Gyárfás Orvos (301805772)
18 jaar en 76 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 10-10-2010 (9/43), 1s 9w 5d)
Total Skill Index (TSI): 20 130
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus
43 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-04-2011 21:23 (25m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 3 643 000 ¤ door greeny's11
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Lol 2000 eu nu! Bid war met jezelf bezig Drassss?quote:
quote:
quote:De Gekleurde Prent biedt voor Marco Prent
De Gekleurde Prent bood 6 000 ¤ voor Marco Prent en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 11-04-2011 20:35
dat is wel waar.. je team verbetert zich zo natuurlijk in meerdere liniesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet zo rigoreus als wat ik eerst wilde. Daarbij komt, dat ik nu ook een nóg sterker middenveld ga krijgen, en een betere aanval. Komt goed
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil jij hem verder trainen in positiespel?
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainen, dan zijn de helft van m'n trainees familieteam spelers.
Prima, dan gaan we naar EUR 8000,-quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar dat worden me toch wel wat te veel familieteam spelers die ik ga trainen, dan zijn de helft van m'n trainees familieteam spelers.
Marco is wel een behoorlijke graftakquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.
Ja, ik kan ook een 25y zwak pm kopen om op te trainen. Daar maak ik ook winst op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Je maakt ook op die familie team spelers winst.
Mhaw iemand met rampzalig positiespel 17j 0 dagen is nog beter op zijn 18equote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo een graftak is t niet. Hij zit nog laag in de 18.
Klopt. Op een 25 jarige zal je all1 bijna geen tot niks winst maken. Marco zit nog laag in de 18 en is echt dik winstgevend met zo een tv als hij nu heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een 25y zwak pm kopen om op te trainen. Daar maak ik ook winst op.
Je maakt er alleen VEEL MINDER winst op.
Echt niet! Hoe krijg je die in 1 seizoen op redelijk positiespel en redelijk passen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw iemand met rampzalig positiespel 17j 0 dagen is nog beter op zijn 18e
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel waar.. je team verbetert zich zo natuurlijk in meerdere linies
ben benieuwd
Als ik korte pass ga trainen wel hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Las ik t goed ga je nu ineens weer voor wel een middenveld?
Ja dat snapte ik wel maar je kan ook kiezen voor 5-5-0 op woensdag en 5-2-3 op zondag. Dan lever je maar 3 trainings plekken in.quote:
Dat kan. Maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik wel maar je kan ook kiezen voor 5-5-0 op woensdag en 5-2-3 op zondag. Dan lever je maar 3 trainings plekken in.
Oh crap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen met korte pass?
Geeft nixquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap.Ik haalde de 2 passen trainingen ff door elkaar.
Vooral 3-5-2 en eventueel 2-5-3quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.Maareh wat ga je dan spelen?
is het nu dan niet zonde dat je Brzovic weg doet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen met korte pass?
Nee, die is te licht qua stats...er komt wat beters, zoals die winger die ik net heb gehaaldquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het nu dan niet zonde dat je Brzovic weg doet?
Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Ik zou gewoon bij het counteren zijn gebleven en dan openingen maken gaan trainen. Dan gaat je counter vaardigheid omhoog per week en je hebt veel meer trainings plekken. Ook al gaat dat iets langzamer.quote:
aha.. maar heb je daar dan wel genoeg geld voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die is te licht qua stats...er komt wat beters, zoals die winger die ik net heb gehaald
lekker bedrag.. tevreden of had je op meer gehoopt?quote:
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Ik zou gewoon bij het counteren zijn gebleven en dan openingen maken gaan trainen. Dan gaat je counter vaardigheid omhoog per week en je hebt veel meer trainings plekken. Ook al gaat dat iets langzamer.
Ik heb 5 stijgers per week nu.Als jij je skilltraids goed onder de knie hebt heb je er denk ik meer.
Jawel. Ik ga beginnen met 3 mids á ongeveer 2,5M per stuk. Plus een winger, plus nog een spits.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. maar heb je daar dan wel genoeg geld voor?
[..]
lekker bedrag.. tevreden of had je op meer gehoopt?
klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga beginnen met 3 mids á ongeveer 2,5M per stuk. Plus een winger, plus nog een spits.
quote:Ik hoop natuurlijk altijd op meer, maar ik vind het wel ok zo
In feite heb ik nu die Hongaar ingeruild voor de winger van van de week...op 3 ton naquote:
Even onderzoeken...quote:Lam Feng Choon (299046256)
19 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 19-07-2011
matig in vorm, conditie goed
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 1s 13w)
Total Skill Index (TSI): 9 750
Loon: 3 684 ¤ (3 070 ¤) /week inclusief 20% bonus
58 944 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
das waar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In feite heb ik nu die Hongaar ingeruild voor de winger van van de week...op 3 ton na
We zullen idd zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..
@Drassss: ik weet niet of Jannes nu nog door mij getraind moet worden eigenlijk
Yep, alle 3 eruitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das waar..
ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, maar ga je alle potential NT verkopen of hou je er ook een paar?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zullen idd zien.
Wat zijn de stats van Jannes?
quote:Jannes Prent (316322042)
17 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 27-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
(sinds 21-03-2011 (1/45), 2w 4d)
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 570 ¤/week
9 120 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Zal ik hem terugkopen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..
@Drassss: ik weet niet of Jannes nu nog door mij getraind moet worden eigenlijk
ohw dat is wel ideaal.. dan komen ze in ieder geval goed terecht..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, alle 3 eruitDe scouts en ik zijn kopers aan het zoeken. Heb er waarschijnlijk 2 gevonden voor Aerts en Van Plateringen
Ik wil m ook wel kopen maar dan kan ie net zo goed bij flap blijven. Passen kan ie nl ook wel gebruiken.quote:
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar afquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's goed. Er nu op gooien? Voor hoeveel?
Zal ik m erop zetten voor het bedrag dat ik voor m heb betaald?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar af
Geen passen training dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar af
Sure, jou feestjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zal ik m erop zetten voor het bedrag dat ik voor m heb betaald?
Hij staat eropquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sure, jou feestje
@Possie. Mhaw ik train hem wel verdedigen en in de tussenseizoenen train ik hem wel wat passen erbijToch bedankt!
Prima en graag aangeboden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sure, jou feestje
@Possie. Mhaw ik train hem wel verdedigen en in de tussenseizoenen train ik hem wel wat passen erbijToch bedankt!
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima en graag aangeboden.![]()
Nu heb je geen plek meer voor Marco......
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitTevens komt aan het einde van het seizoen nog een plekje vrij, geen problemen dus!
Dank Flap
Jannes is ook wel een stukje beter dan Marcoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima en graag aangeboden.![]()
Nu heb je geen plek meer voor Marco......
Hoe zit die gast van 20 in zn passen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitTevens komt aan het einde van het seizoen nog een plekje vrij, geen problemen dus!
Dank Flap
Mwa scheelt maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jannes is ook wel een stukje beter dan Marco
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe zit die gast van 20 in zn passen?
quote:Elmer Prent
20 jaar en 12 dagen, TSI = 2 100
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
02-03-2011 ***b (Vleugelspeler)
Klopt, hij was ook één van mijn eerste aankopen als " trainee "quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah qua passen zit t dus wel aardig.Mja hij is niet echt t verdedigen trainen waard.
Mja voor hoeveel heb je m gekocht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, hij was ook één van mijn eerste aankopen als " trainee "![]()
Achja hij zal wel een paar k opleveren..., maar met Jannes komt wel alles goed!
26k, daar moet ik zeker een paar cent winst op kunnen makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja voor hoeveel heb je m gekocht?
het verlies zal iig niet zo heel groot zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
26k, daar moet ik zeker een paar cent winst op kunnen maken
Mooie OCDquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MrMoon het volgende:
aangezien ik zondag toch wel ga verliezen.. ga ik denk ik maar eens experimenteren.. ik ga Kazimir (reusachtig pos en formi verdedigen) in mn verdediging zetten en speel weer eens 442.. benieuwd wat dat gaat doen met mn middenveld..
Lijkt mij idd ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het verlies zal iig niet zo heel groot zijn
Is een leuke optie voor als je nu nog een mid aan zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. daarom is het ook wel het experimenteren waard
Geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wie heeft dit trouwens gedaan :
[ afbeelding ]
eerst maar een spitsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is een leuke optie voor als je nu nog een mid aan zou kunnen kopen
een vriend van me traint nog een middenvelder, dus ik ben iig nog verzekerd van een extra mid.. maar die moet nog wel een paar niveautjes stijgenquote:
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!quote:
We gaan Vullie van de zomer opzoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!
.
Je weet maar nooit wat Flap allemaal bekokstooft met Vullie.
.
Vulliequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!
.
Je weet maar nooit wat Flap allemaal bekokstooft met Vullie.
.
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.quote:
Zo is zequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.
Ik maak mezelf graag verdachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.
Ik weet t. 1 van de redenen dat jullie niet hier heen kunnen komen..... Waarom niet met vullie hier bbqen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan Vullie van de zomer opzoeken
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je houd wel van een beetje straf van Flap
Ehm als je dit moest zeggen had je wel nee gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja.
(dit moest ik zeggen, anders kreeg ik straf)
dan had je toch nee moeten zeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja.
(dit moest ik zeggen, anders kreeg ik straf)
Gecompliceerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm als je dit moest zeggen had je wel nee gezegd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
En als ik dingen niet meer snap, krijgt ze straf
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
En als ik dingen niet meer snap, krijgt ze straf
Ja dat jij je stoel nou straft met een zweep...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan billenkoek en een zweep?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat jij je stoel nou straft met een je zweepje...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat jij je stoel nou straft met een zweep...
Ik voel me gekwetst. Vergeleken worden met iemand die nog geen auto mag rijdenquote:
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst. Vergeleken worden met iemand die nog geen auto mag rijden
Zorg er dan voor dat jullie alle 2 op de meet komen dan zijn we pas overtuigd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
dan komt ie alsnog in zn eentje..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat jullie alle 2 op de meet komen dan zijn we pas overtuigd.
Rosequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen slokje van mn bier in mn mond had toen ik t las.
Ik 22, nu alleen PeePie nog en dan hebben we een mooi trappetjequote:
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met doekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.quote:
Jij moet wel vaker met doekjes in de weer als je in je stoel zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met doekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.
wat is een Drassssje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met aftrekdoekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.
Dat bedoel ik dus. Daarom was ik blij dat ik geen slok bier in mn mond had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij moet wel vaker met doekjes in de weer als je in je stoel zit
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
27 pas?![]()
Dacht dat je ook al 30 werd.
Wie zegt er hier nou steeds als er een grapje gemaakt wordt :quote:
Ik dacht meer 35quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsen
Is dat negatief of positief bedoeld? Ik voel me hier steeds kleiner wordenquote:
aha... ik vind het alleen wel erg smerig klinken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie zegt er hier nou steeds als er een grapje gemaakt wordt :
"Mn koffie!"
Das imo dus een Drassssje.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat negatief of positief bedoeld? Ik voel me hier steeds kleiner worden '(
Vandaar ook zn nick. Dat is het geluid dat ie maakt als zn koffie er weer uit komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha... ik vind het alleen wel erg smerig klinken..
de puzzelstukjes beginnen wel op hun plek te vallen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaar ook zn nick. Dat is het geluid dat ie maakt als zn koffie er weer uit komt
DRASSSSSSSSSSSS
Muwhahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
De tering...dan ben ik al meer dan 10 jaar ouder.....
Dat is plagerig bedoeld naar elkaar toe. Wij kennen elkaar al langer dan vandaag. Je bent net nieuw en voel je aub niet klein oid. Doe gewoon lekker mee en trek je niets aan van onzin praatjes zoals nu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat negatief of positief bedoeld? Ik voel me hier steeds kleiner worden![]()
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is plagerig bedoeld naar elkaar toe. Wij kennen elkaar al langer dan vandaag. Je bent net nieuw en voel je aub niet klein oid. Doe gewoon lekker mee en trek je niets aan van onzin praatjes zoals nu.
Weet ik, als er iemand is (irl) die plagerige grapjes maakt en iemand op zijn plek kan zetten ben ik dat welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is plagerig bedoeld naar elkaar toe. Wij kennen elkaar al langer dan vandaag. Je bent net nieuw en voel je aub niet klein oid. Doe gewoon lekker mee en trek je niets aan van onzin praatjes zoals nu.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is die ouwe rukker met zn pornotroon..
Goed ben blij dat dat iig duidelijk is. Zou t niet leuk vinden als je je buiten gesloten voelt nl.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Weet ik, als er iemand is (irl) die plagerige grapjes maakt en iemand op zijn plek kan zetten ben ik dat wel(was namelijk ook sarcastisch bedoeld
)
Possie's Prachtige Poezelige Parmantige Piemelprikkelende Pornotroon!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is die ouwe rukker met zn pornotroon..
Haha nee, komt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ben blij dat dat iig duidelijk is. Zou t niet leuk vinden als je je buiten gesloten voelt nl.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Possie's Prachtige Poezelige Parmantige Piemelprikkelende Pornotroon!
Gewoon doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha nee, komt goedik ken jullie alleen (nog) niet goed genoeg om terug te pakken
Maar dat komt wel stuk voor stuk
Nounounounounou? Wat ging er? Wat ging er?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
Fok daar ging mijn.. Mhaw ik lig al in men nest dus niks aan het handje
dat klinkt als een dreigement..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha nee, komt goedik ken jullie alleen (nog) niet goed genoeg om terug te pakken
dr vloog iets uit zn handjequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nounounounounou? Wat ging er? Wat ging er?
Ehm Piemelprikkelende????quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Possie's Prachtige Poezelige Parmantige Piemelprikkelende Pornotroon!
Ik zag de andere mannen anders ook wel stijgeren tijdens de meet hoor, zodra ze in die stoel zaten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm Piemelprikkelende????Ik hoop toch dat ie maar 1 piemel prikkelt als mn stoel dat ooit doet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Emancipatiequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij dat aan mij zou vragen
Ehm ja daar let jij als vrouw op ja. Ik zie dat gelukkig niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zag de andere mannen anders ook wel stijgeren tijdens de meet hoor, zodra ze in die stoel zaten!![]()
Ik zal je er in het vervolg aan helpen herinnerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Wie kookt er elke dag? En doet bijna t hele huishouden? Hhhhhhhmmmmmmmm?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal je er in het vervolg aan helpen herinneren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal je er in het vervolg aan helpen herinneren
Leylaa die om de hoek woont?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouderwets houden hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof ik niet kan koken
het is maar goed dat ze dit dan niet leestquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan heel goed doen alsof ik niet kan koken
Ik weet nog, mijn geboorte, het moment dat jij schizofreen werd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik weet nog, mijn geboorte, het moment dat jij schizofreen werd.
Maar goed, we weten allebei dat jij, zelfs met jouw leeftijd, nog steeds geen auto kan rijden. Daarom moet ik die taak dan weer op me nemen. Maar als er politie langskomt is jouw paspoort wel handig
Ah daar is de kloon. Hoe verrassend ook na t gaan van PeeJie_....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik weet nog, mijn geboorte, het moment dat jij schizofreen werd.
Maar goed, we weten allebei dat jij, zelfs met jouw leeftijd, nog steeds geen auto kan rijden. Daarom moet ik die taak dan weer op me nemen. Maar als er politie langskomt is jouw paspoort wel handig
Je kan natuurlijk niet twee persoonlijkheden letterlijk tegelijk zijn he. Je moet switchen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah daar is de kloon. Hoe verrassend ook na t gaan van PeeJie_....
Nouja....komt er wel op neerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze had het niet over hongerstaking he?
ah.. nou ja jij zal dat beter weten dan wij hier.. jij kent haar per slot van rekening ook beterquote:
Wat is er nou erg aan koken man!quote:
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet twee persoonlijkheden letterlijk tegelijk zijn he. Je moet switchen.
hehe dat is ook de reden dat ik hier altijd kookquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan koken man!Ik kook liever zelf dan dat ik het aan een ander over laat.
Weet ik tenminste zeker dat IK het lekker vind.
Nja, ik wil nog leven enzo..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe dat is ook de reden dat ik hier altijd kook
Das niet helmaal waar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe dat is ook de reden dat ik hier altijd kook
Werkt moon nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet helmaal waar.
Zij werkt en jij niet dus kan jij koken. Voor wat hoort wat.
zeg.. ik werk al sinds november hoor..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet helmaal waar.
Zij werkt en jij niet dus kan jij koken. Voor wat hoort wat.
Ik kwam af en toe langs met een volle AH tasquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij geleefd voor jou dan?
eet gemak en kook gemak?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kwam af en toe langs met een volle AH tas
Ehm ja sorry. Was ff blijven hangen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg.. ik werk al sinds november hoor..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ja sorry. Was ff blijven hangen...
En daar voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kwam af en toe langs met een volle AH tas
Hij heeft meer vriendinnen gehad hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daar voor?
Bedoel hij kan heus wel wat hoor. Tis gewoon wel makkelijk als jij het doet.
Verder wil ik niet stoken oid hoor.
heb jij vriendinnen gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ook maar dan nog gaan ze niet koken!
Hier wel, da's goed voor mn weerstandquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ook maar dan nog gaan ze niet koken!
ongelooflijk..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En bedankt!Ja zelfs ik heb vriendinnen gehad ja.
dan is het er zeker tijd voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat met een 19 inch scherm voor je neus.
Ik weet niet wat voor kranten jij hebt...maar ik kan die van mij bellen wat ik wil, opnemen doen die blaadjes nooit!quote:
dat is de gemoedelijkheid uit het noordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kranten jij hebt...maar ik kan die van mij bellen wat ik wil, opnemen doen die blaadjes nooit!
Eigen dunk nog een grotere deuk geincasseerd dan de opmerking ervoor.quote:
bellend papier is inderdaad erg gemoedelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is de gemoedelijkheid uit het noorden
ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
bellend papier is inderdaad erg gemoedelijk
hahahaha, nog zo een hoog niveau grapje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je anders nooit last van he?
Met zo'n pornotroon is een slappe verleden tijd! Denk ik?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* IPeePie moet denken aan wilbert geneequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |