quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat jij je stoel nou straft met een je zweepje...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat jij je stoel nou straft met een zweep...
Ik voel me gekwetst. Vergeleken worden met iemand die nog geen auto mag rijdenquote:
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst. Vergeleken worden met iemand die nog geen auto mag rijden
Zorg er dan voor dat jullie alle 2 op de meet komen dan zijn we pas overtuigd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst. Vergeleken worden met iemand die nog geen auto mag rijden
dan komt ie alsnog in zn eentje..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat jullie alle 2 op de meet komen dan zijn we pas overtuigd.
Rosequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen slokje van mn bier in mn mond had toen ik t las.
Ik 22, nu alleen PeePie nog en dan hebben we een mooi trappetjequote:
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met doekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.quote:
Jij moet wel vaker met doekjes in de weer als je in je stoel zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met doekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.
wat is een Drassssje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij maar ik drink die zooi niet. Het ging me er meer om dat als ik wel een slok bier in mn mond had gehad, ik een Drassssje had gehad en ik met aftrekdoekjes in de weer mocht. Helaas denken jullie meteen weer wat anders als ik zo iets zeg.
Dat bedoel ik dus. Daarom was ik blij dat ik geen slok bier in mn mond had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij moet wel vaker met doekjes in de weer als je in je stoel zit
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
27 pas?![]()
Dacht dat je ook al 30 werd.
Wie zegt er hier nou steeds als er een grapje gemaakt wordt :quote:
Ik dacht meer 35quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah.. dan kun je het niveau van mn posts nu vast wat meer plaatsen
Is dat negatief of positief bedoeld? Ik voel me hier steeds kleiner wordenquote:
aha... ik vind het alleen wel erg smerig klinken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie zegt er hier nou steeds als er een grapje gemaakt wordt :
"Mn koffie!"
Das imo dus een Drassssje.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is dat negatief of positief bedoeld? Ik voel me hier steeds kleiner worden '(
Vandaar ook zn nick. Dat is het geluid dat ie maakt als zn koffie er weer uit komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha... ik vind het alleen wel erg smerig klinken..
de puzzelstukjes beginnen wel op hun plek te vallen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaar ook zn nick. Dat is het geluid dat ie maakt als zn koffie er weer uit komt
DRASSSSSSSSSSSS
Muwhahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
De tering...dan ben ik al meer dan 10 jaar ouder.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |