Is een leuke optie voor als je nu nog een mid aan zou kunnen kopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. daarom is het ook wel het experimenteren waard
Geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wie heeft dit trouwens gedaan :
[ afbeelding ]
eerst maar een spitsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is een leuke optie voor als je nu nog een mid aan zou kunnen kopen
een vriend van me traint nog een middenvelder, dus ik ben iig nog verzekerd van een extra mid.. maar die moet nog wel een paar niveautjes stijgenquote:
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!quote:
We gaan Vullie van de zomer opzoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!
.
Je weet maar nooit wat Flap allemaal bekokstooft met Vullie.
.
Vulliequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja we zien je hier zo weinig dat ik me soms ga afvragen of je nog wel leeft!
.
Je weet maar nooit wat Flap allemaal bekokstooft met Vullie.
.
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.quote:
Zo is zequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.
Ik maak mezelf graag verdachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook heulemaal niet dat ze er iets mee te maken heeft. Helaas maakt ze zich zelf verdacht door haar reacties.
Ik weet t. 1 van de redenen dat jullie niet hier heen kunnen komen..... Waarom niet met vullie hier bbqen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan Vullie van de zomer opzoeken
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je houd wel van een beetje straf van Flap
Ehm als je dit moest zeggen had je wel nee gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja.
(dit moest ik zeggen, anders kreeg ik straf)
dan had je toch nee moeten zeggen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja.
(dit moest ik zeggen, anders kreeg ik straf)
Gecompliceerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm als je dit moest zeggen had je wel nee gezegd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
En als ik dingen niet meer snap, krijgt ze straf
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Flappekz het volgende:
En als ik dingen niet meer snap, krijgt ze straf
Ja dat jij je stoel nou straft met een zweep...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan billenkoek en een zweep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |