Oh crap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen met korte pass?
Geeft nixquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap.Ik haalde de 2 passen trainingen ff door elkaar.
Vooral 3-5-2 en eventueel 2-5-3quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.Maareh wat ga je dan spelen?
is het nu dan niet zonde dat je Brzovic weg doet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen met korte pass?
Nee, die is te licht qua stats...er komt wat beters, zoals die winger die ik net heb gehaaldquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het nu dan niet zonde dat je Brzovic weg doet?
Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Ik zou gewoon bij het counteren zijn gebleven en dan openingen maken gaan trainen. Dan gaat je counter vaardigheid omhoog per week en je hebt veel meer trainings plekken. Ook al gaat dat iets langzamer.quote:
aha.. maar heb je daar dan wel genoeg geld voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die is te licht qua stats...er komt wat beters, zoals die winger die ik net heb gehaald
lekker bedrag.. tevreden of had je op meer gehoopt?quote:
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Ik zou gewoon bij het counteren zijn gebleven en dan openingen maken gaan trainen. Dan gaat je counter vaardigheid omhoog per week en je hebt veel meer trainings plekken. Ook al gaat dat iets langzamer.
Ik heb 5 stijgers per week nu.Als jij je skilltraids goed onder de knie hebt heb je er denk ik meer.
Jawel. Ik ga beginnen met 3 mids á ongeveer 2,5M per stuk. Plus een winger, plus nog een spits.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. maar heb je daar dan wel genoeg geld voor?
[..]
lekker bedrag.. tevreden of had je op meer gehoopt?
klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga beginnen met 3 mids á ongeveer 2,5M per stuk. Plus een winger, plus nog een spits.
quote:Ik hoop natuurlijk altijd op meer, maar ik vind het wel ok zo
In feite heb ik nu die Hongaar ingeruild voor de winger van van de week...op 3 ton naquote:
Even onderzoeken...quote:Lam Feng Choon (299046256)
19 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 19-07-2011
matig in vorm, conditie goed
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 17-09-2010 (6/43), 1s 13w)
Total Skill Index (TSI): 9 750
Loon: 3 684 ¤ (3 070 ¤) /week inclusief 20% bonus
58 944 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
das waar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In feite heb ik nu die Hongaar ingeruild voor de winger van van de week...op 3 ton na
We zullen idd zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..
@Drassss: ik weet niet of Jannes nu nog door mij getraind moet worden eigenlijk
Yep, alle 3 eruitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das waar..
ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, maar ga je alle potential NT verkopen of hou je er ook een paar?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zullen idd zien.
Wat zijn de stats van Jannes?
quote:Jannes Prent (316322042)
17 jaar en 32 dagen, volgende verjaardag: 27-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 21-03-2011 (1/45), 2w 4d)
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 570 ¤/week
9 120 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Zal ik hem terugkopen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan meemaken hoe het gaat lopen..
@Drassss: ik weet niet of Jannes nu nog door mij getraind moet worden eigenlijk
ohw dat is wel ideaal.. dan komen ze in ieder geval goed terecht..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep, alle 3 eruitDe scouts en ik zijn kopers aan het zoeken. Heb er waarschijnlijk 2 gevonden voor Aerts en Van Plateringen
Ik wil m ook wel kopen maar dan kan ie net zo goed bij flap blijven. Passen kan ie nl ook wel gebruiken.quote:
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar afquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's goed. Er nu op gooien? Voor hoeveel?
Zal ik m erop zetten voor het bedrag dat ik voor m heb betaald?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar af
Geen passen training dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, doe maar iets. Ik ga toch wel bieden en wacht de bidwar af
Sure, jou feestjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zal ik m erop zetten voor het bedrag dat ik voor m heb betaald?
Hij staat eropquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sure, jou feestje
@Possie. Mhaw ik train hem wel verdedigen en in de tussenseizoenen train ik hem wel wat passen erbijToch bedankt!
Prima en graag aangeboden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sure, jou feestje
@Possie. Mhaw ik train hem wel verdedigen en in de tussenseizoenen train ik hem wel wat passen erbijToch bedankt!
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima en graag aangeboden.![]()
Nu heb je geen plek meer voor Marco......
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitTevens komt aan het einde van het seizoen nog een plekje vrij, geen problemen dus!
Dank Flap
Jannes is ook wel een stukje beter dan Marcoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima en graag aangeboden.![]()
Nu heb je geen plek meer voor Marco......
Hoe zit die gast van 20 in zn passen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk nog wel. Ik heb 8,5 trainee, want 1 gast is al 20 jaar dus die gaat er zo snel mogelijk uitTevens komt aan het einde van het seizoen nog een plekje vrij, geen problemen dus!
Dank Flap
Mwa scheelt maar een klein beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jannes is ook wel een stukje beter dan Marco
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe zit die gast van 20 in zn passen?
quote:Elmer Prent
20 jaar en 12 dagen, TSI = 2 100
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
02-03-2011 ***b (Vleugelspeler)
Klopt, hij was ook één van mijn eerste aankopen als " trainee "quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah qua passen zit t dus wel aardig.Mja hij is niet echt t verdedigen trainen waard.
Mja voor hoeveel heb je m gekocht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, hij was ook één van mijn eerste aankopen als " trainee "![]()
Achja hij zal wel een paar k opleveren..., maar met Jannes komt wel alles goed!
26k, daar moet ik zeker een paar cent winst op kunnen makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja voor hoeveel heb je m gekocht?
het verlies zal iig niet zo heel groot zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
26k, daar moet ik zeker een paar cent winst op kunnen maken
Mooie OCDquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MrMoon het volgende:
aangezien ik zondag toch wel ga verliezen.. ga ik denk ik maar eens experimenteren.. ik ga Kazimir (reusachtig pos en formi verdedigen) in mn verdediging zetten en speel weer eens 442.. benieuwd wat dat gaat doen met mn middenveld..
Lijkt mij idd ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het verlies zal iig niet zo heel groot zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |