Héhé, niks tegen je mede-Braboquote:
Ik hou wel van snelheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
en we zijn nog eens niet op dreefquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben deze snelheid niet gewend bij een SC.![]()
![]()
daar heb je het alquote:
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw isquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was heerlijk en gezellig
Lekker in de tuin gegeten
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhwquote:
Verandering van spijs doet etenquote:
Ja...quote:
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de iPhone kan dat wel. Geen idee of het op de iPod ook kan
quote:
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Al ben ik zelf niet zo'n groot fan van buiten eten tenzij het in de schaduw is
wa ga je doenquote:
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touchquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, die dingen zijn op het bellen en 3G na gelijk aan elkaar
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Goed bezig danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zonnetje was niet heet of irritant dus was wel lekker
ik houd van lekker anders ...quote:
inderdaadquote:
aaah kiddie kiddie kiddiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouw jonguhhhh ff serieusss nouuuhw
Whaha weet ik het, ik heb geen iPodquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon syncen met iTunes en mapje excluden neem ik aan?
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of een Nano bijvoorbeeld hetzelfde kan qua foto's als een touch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |