Ja maar ben er een tijdje niet geweest en de mail kwam in de spam boxquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik roep het al een maand hoor![]()
Maar je zit er nu in
Heul niet, ik ben een ekte ekte ONZ radio babequote:
Datquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
SAM is ook weer up to date met de nieuwe streamgegevens
Misschien omdat het aan een groep is verstuurd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Waarom komt de onzin radio nieuwsbrief in de spam
JE LEEST HET NIET EENSquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Oh ja DE GREOTJENS en RIEKWESTS kunnen in de Dm van mij of eventueel Lama maar liever van mij
Popjesdagquote:
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Horen jullie ons luid en duidelijk of niet?
Ja is prima, tevens is dit een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Horen jullie ons luid en duidelijk of niet?
Dat is waarquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie dat ik precies op tijd ben ingetuned![]()
Ik ookquote:
Merelquote:
Hatelijk sowiesoquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje zegt: wij moeten zeker stil zijn als jullie praten
Ik en lama: ja
Vervolgens praten we en beginnen ze gewoon te lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook last van. Twee keer geprobeerd, daarna gewoon opnieuw de tunein gedownloadquote:
Precies hetzelfde gedaan jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Twee keer geprobeerd, daarna gewoon opnieuw de tunein gedownload
Hey dat deed ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Twee keer geprobeerd, daarna gewoon opnieuw de tunein gedownload
Als je hem linkt welquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snuf wil je het sinterklaasgedicht van toon voorlezen?
Hey SperzieboonToonquote:
Mooi maar ik ben niet thuis morgenavondquote:
Ik heb er volledig niks mee, wat goed uitkomt, aangezien ik moet blokken.quote:
Lievjens. Het gaat om het design van de flyer. Niet of je de muziek leuk vindt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb er volledig niks mee, wat goed uitkomt, aangezien ik moet blokken.
Nu ook eigenlijk
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lievjens. Het gaat om het design van de flyer. Niet of je de muziek leuk vindt.
Jaah maar nu is Tisjeboysnufquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb er volledig niks mee, wat goed uitkomt, aangezien ik moet blokken.
Nu ook eigenlijk
Gewoon deze kaart aanhoudenquote:
Daar heb ik anders geen last vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Waarom altijd als je een appel eet moet je schijten?
Eensch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Die kaart van Sharr slaat BTW echt nergens op
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Die kaart van Sharr slaat BTW echt nergens op
Beetje maarquote:
Jaquote:
Sinterklaasquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ga je m'n sinterklaasrijm nog voorlezen?
Nuttig danquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van vorig jaar aan m'n broer, jullie snappen de helft waarschijnlijk niet
Hey mamaquote:
Okequote:
Als het gedicht op de radio gaat komen is het toch ot?quote:
BURNNNquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het gaat over het gedicht van toon wat snuf gaat voorlezen dus dat is ontopic
Veel plezier lama had een 10 op zijn eindlijst hij is nerd misschien kan hij je helpenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan natuurkunde *zucht*
Blijf nog wel luisteren ofc
Daag
ik had geen 10 op mijn eindlijstquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veel plezier lama had een 10 op zijn eindlijst hij is nerd misschien kan hij je helpen
Zou makkelijk zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veel plezier lama had een 10 op zijn eindlijst hij is nerd misschien kan hij je helpen
Bedenk hem snel!:oquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
Ik had een supergoede bash opmerking van apple maar ik hem kwijt potverdomme
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
Ik had een supergoede bash opmerking van apple maar ik hem kwijt potverdomme
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Onufriev het volgende:
Niet stappen en niet stampen maar werken
Jij hebt de afgelopen 3 jaar niks gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn![]()
Ik moet alle stof van 6vwo voor maandag in mn hoofd hebben.
3 jaar in 1 jaar inhalen, jeeej![]()
Alleen maar fokken en nolifen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen 3 jaar niks gedaan?
Ik heb het in de 5e laten vallen omdat ik dacht dat ik het niet meer nodig zou hebben, maar wil biomedische wetenschappen/psychobiologie/pilotenopleiding gaan doen, dus daarvoor is het wel echt nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen 3 jaar niks gedaan?
Ik zit pas sinds 26 september op fokquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Alleen maar fokken en nolifen waarschijnlijk
HOUSTON WE HAVE A NEWFAGquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds 26 september op fok
Welke held doet datquote:
Ah.. op die manier. Maar dat is toch 2 jaar en een basis heb je al. Dus zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het in de 5e laten vallen omdat ik dacht dat ik het niet meer nodig zou hebben, maar wil biomedische wetenschappen/psychobiologie/pilotenopleiding gaan doen, dus daarvoor is het wel echt nodig
Valt wel mee tochquote:
Jawel, het is erg veel en ik voer geen reet uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah.. op die manier. Maar dat is toch 2 jaar en een basis heb je al. Dus zo moeilijk is het toch niet?
Ik doe trouwens ook een opleiding in de richting van biomedische wetenschappen
quote:
Dan schiet het ook niet echt op, nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
[..]
Jawel, het is erg veel en ik voer geen reet uit![]()
En heb het alleen in de 4e gehad, verder niet en da's al aardig lang geleden.
Ah tof![]()
En nu ben ik echt leren
mailen naar jezelf?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een geniale geluidsopname van gisteren maar ik moet hem van mijn telefoon afhalen en weet niet hoe
Apple hequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een geniale geluidsopname van gisteren maar ik moet hem van mijn telefoon afhalen en weet niet hoe
Bluetooth naar je laptopquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
Als ik me niet vergis kan je alleen bestanden ontvangen via Bluetooth met je iPhonequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Bluetooth naar je laptop
Of kan dat niet met Mac
En 2 zonder aubquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef Goudvis_ het volgende:
Achmed is relaxt hoor
Niet haten op Achmed
Mr. Brightside van The Killersquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
Welk nummer is dit ook alweer? Ik ken het, maar kan er niet op komen..
Dankjequote:
Nu je het zegt die kunnen we ook nog wel doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Doet me echt enorm veel aan Scouting For Girls denken..
Ik ben een hogere macht jwzquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, maar dan van een hogere macht
Is de slaapkamer van je moeder op een hogere verdieping?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je vader werkt in Den Haag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hihi wij ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind snuf en lama echt leuk samen op de radio
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Onufriev het volgende:
omg ik had het niet eens door, dacht dat het 433 was
Ja ik raakte in paniek doordat het zulke kutkwaliteit was en toen vergat ik achtergrond uit te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik hoor 2 dingen door elkaar?
Amai nu niet meer
NEE, JIJ!?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEEFT ER IEMAND IETS LEUKS TE MELDEN?!?!??!
iets met ik ben geil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEEFT ER IEMAND IETS LEUKS TE MELDEN?!?!??!
Geil is heel ontopic bij radio onzquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iets met ik ben geil.![]()
maar dat zal wel teveel offtopic zijn
Ik hoorde het van Speesquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik had de groeten aan je moeder gedaan net, maar toen was je er niet
Pics van jouw omhoogstaande pielemuisjequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooral als Sharr er is, dan staan alle pielemuisjes omhoog
sharr isquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooral als Sharr er is, dan staan alle pielemuisjes omhoog
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van jouw omhoogstaande pielemuisje
wil je die srsly zien? want dan stuur ik wel een picquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van jouw omhoogstaande pielemuisje
Neehoor, ik zeg altijd overal pics op. Liever niet zelfsquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wil je die srsly zien? want dan stuur ik wel een pic
okquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Neehoor, ik zeg altijd overal pics op. Liever niet zelfs.
Ik ben nu wel nieuwsgierig natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wil je die srsly zien? want dan stuur ik wel een pic
kijk straks maar in KPDquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig natuurlijk
Jailbaitquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey, ik was stiekem ook nieuwsgierig en ik kan niet in KPD
Kom maar in de tc, ik zal je wat laten zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Just say whenquote:
dan zal ik eerst een kloon moeten maken want ik durf het niet op deze te postenquote:
toch maar een pm van mij dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu weten we alsnog dat jij het bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan zal ik eerst een kloon moeten maken want ik durf het niet op deze te posten
Ik zie het bericht al voor mequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu weten we alsnog dat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
shit ja..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu weten we alsnog dat jij het bent
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zie het bericht al voor me
Hoi ik ben nieuw en wil graag mijn piemel posten
Hier is ieZet 'ie geen piemel in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan sinds vanmiddag niet meer via iTunes luisteren en niet meer via de sitequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt mijn promopraatje gemist
oquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan sinds vanmiddag niet meer via iTunes luisteren en niet meer via de site
Jij en Sharr moeten dan wel sexy kleding aandoen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE ZOEKEN SPONSOREN VOOR ONZE FLYERACTIE
OK OK GR GR
Spees en ik gaan naaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij en Sharr moeten dan wel sexy kleding aandoen hoor
Dan gaan jullie op de boys af, en Patjen en ik op de dames
Omdat dan iedereen met volle concentratie luistert naar je kwaliteits show en programmaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom isn het topic dood als ik draai
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen met volle concentratie luistert naar je kwaliteits show en programma
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Gwen zegt (17:22):
* WIJ GAAN WEL NAAKT BIJ HET FLYEREN HOOR ALLES
WAT VREEMDquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef ToT het volgende:
Verrek! Nu er minder offtopic geslowchat wordt, loopt het topic meteen veel minder snel!
Zorg dat je om 9 terug bent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nog even naar een maat toe
Geen dingen doen die ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nog even naar een maat toe
Even bijkletsen en een saffie rokenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
Precies op tijd voor mijn show!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe om 18:00 al om te eten man
Is dat gereset ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
wat was dat kpd aanmeld email adress ookalweer?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat gereset ?
Ik kan er opeens ook niet meer in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |